#Kroenkeout Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Hvis han fortsetter i samme driv når han tar steget over til øya, er han et godt kjøp. Jeg må imidlertid tilstå at han sto ikke øverst på min liste for 2-1 sesonger tilbake. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Vi er ikke en klubb som bestandig kan plukke fra øverste hylle, så om vi får en spiss som lett kunne gått til Real Madrid eller en annen toppklubb, så skal vi være veldig glad. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 €60m inkl. bonuser for Lacazette. Kjør da Wenger! #AnnounceLacazette #WelcomeAlexandre Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 (endret) Ornstein har talt. Endret 1. juli 2017 av Adrax Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Blir han siste signeringa dette vinduet da. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Håper og tror vi ikke er ferdige med dette, og at det vil komme en eller to signeringer til før vinduet stenger. Vi trenger en midtstopper og en midtbane skal vi kunne snakke om å ha et lag som skal kunne kjempe. Keepersituasjonen må vel også avklares da Cech er way over the top. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Lover veldig bra, men tør liksom ikke bli for gira før det er 100% i boks. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Veldig spennende! Vil tro vi prøver på Lemar om Alexis forsvinner. Ellers ferdig. Wenger sa jo 2-3. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Ja blir neppe mye mer, maks 1 til. 2 om alexis drar. 3 om ox plutselig drar. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 (endret) BBC journalist. Kan ikke se at han er en slik som slenger ut løse rykter for å dra følgere på Twitter. Blir spennende å se hva som skjer neste uke. Kanskje blir både Lacazette og Mahrez offentliggjort samtidig. Lov å drømme Endret 2. juli 2017 av Adrax Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 BBC journalist. Kan ikke se at han er en slik som slenger ut løse rykter for å dra følgere på Twitter. Blir spennende å se hva som skjer neste uke. Kanskje blir både Lacazette og Mahrez offentliggjort samtidig. Lov å drømme Ryktet skal visstnok stamme herfra: According to Calciomercato.it, Arsenal will sign Riyad Mahrez from Leicester City in the coming days. The report, which is branded as an ‘EXCLUSIVE’, does not mention how much the Gunners have offered for the 26-year-old and fails to outline details of the length of the proposed contract. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Vet ikke jeg.. BBC journalisten skrev twittermeldingen sin kl. 02:48 i natt mens den avisartikkelen ble skrevet i 12-tiden i ettermiddag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Hvilken twittermelding ble skrevet i natt? Hos meg står det han potstet det kl 11:48 i dag. Dog, likevel før denne italienske blekka gikk ut med det. Uansett tror jeg det er et midt på treet troverdig rykte, da det ikke er noen hemmelighet at Wenger har sans for han, og har prøvd å hente han i fjor. Litt skeptisk til hvor bra signering han vil vise seg å bli evt også. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Han er for øvrig freelancejournalist, ikke BBC-journalist. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Mahrez og Lacazette inn, sannsynligvis Sanchez og Ozil eller OX ut. Dårlig deal? En skritt fram og to skritt tilbake Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Mahrez og Lacazette inn, sannsynligvis Sanchez og Ozil eller OX ut. Dårlig deal? En skritt fram og to skritt tilbake Lol.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Alexis blir nærmest umulig å erstatte. Ox, not so much. Man får se det som at Lacazette og evt Mahrez begge erstatter Alexis. Det kan, samlet sett, være en forsterkning. Ozil tror jeg blir. Ingen seriøse interessenter, annet enn lag i Tyrkia. Dit tror jeg ikke han drar enda. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 (endret) De prata på Arsecast om at Özil har fått seg en egen "exclusive box" på Emirates, må jo være kødd Endret 2. juli 2017 av OhEasy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå