Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper og tror vi ikke er ferdige med dette, og at det vil komme en eller to signeringer til før vinduet stenger.

Vi trenger en midtstopper og en midtbane skal vi kunne snakke om å ha et lag som skal kunne kjempe. Keepersituasjonen må vel også avklares da Cech er way over the top.

Lenke til kommentar

BBC journalist. Kan ikke se at han er en slik som slenger ut løse rykter for å dra følgere på Twitter. Blir spennende å se hva som skjer neste uke. Kanskje blir både Lacazette og Mahrez offentliggjort samtidig. Lov å drømme  :laugh:

Endret av Adrax
Lenke til kommentar
BBC journalist. Kan ikke se at han er en slik som slenger ut løse rykter for å dra følgere på Twitter. Blir spennende å se hva som skjer neste uke. Kanskje blir både Lacazette og Mahrez offentliggjort samtidig. Lov å drømme  :laugh:

Ryktet skal visstnok stamme herfra:

According to Calciomercato.it, Arsenal will sign Riyad Mahrez from Leicester City in the coming days.

The report, which is branded as an ‘EXCLUSIVE’, does not mention how much the Gunners have offered for the 26-year-old and fails to outline details of the length of the proposed contract.

Lenke til kommentar

Hvilken twittermelding ble skrevet i natt? Hos meg står det han potstet det kl 11:48 i dag. Dog, likevel før denne italienske blekka gikk ut med det. Uansett tror jeg det er et midt på treet troverdig rykte, da det ikke er noen hemmelighet at Wenger har sans for han, og har prøvd å hente han i fjor. Litt skeptisk til hvor bra signering han vil vise seg å bli evt også.

Lenke til kommentar

Alexis blir nærmest umulig å erstatte. Ox, not so much.

Man får se det som at Lacazette og evt Mahrez begge erstatter Alexis. Det kan, samlet sett, være en forsterkning.

Ozil tror jeg blir. Ingen seriøse interessenter, annet enn lag i Tyrkia. Dit tror jeg ikke han drar enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...