Kellman Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Anbefaler folk og følge litt ekstra med på den Tyske keeperen Manuel Neuer i kveld mot Australia. Samt den Tyske playmakeren Mesut Ozil! Tar en gammel "quote" på meg selv og hører hva folket synes om Ozil og Neuer fra Tyskland for de som har sett på dem i VM? De er ikke aktuelle for Arsenal men likevel et par gutter med fantastisk tallent! Wenger som er kjent for hans unge satsing, så er det noe rart at han ikke har plukket opp noen av disse tidligere U-21 spillerne fra Tyskland og Nederland. Han er nok litt for glad i fransktalende spillere Ozil har imponert meg, men det er noe ved han jeg ikke liker. Neuer er ok. Wenger burde hentet Elia. Makan til talent. Han er Walcott, men med ballfølelse. Van der Wiel (Fiel som Semb sier ) har IKKE imponert meg. Kan kan vi la vær å hente. Elia ser ut som en spenende spiller! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Virker som Koscielny er rett rundt hjørne nå, og nå melder YoungGuns at Arsenal er ute etter algeriske Rafik Halliche. Han er en 23-årig forsvarsspiller som har kontrakt med Benfica, men har vært utlånt i Nacional i to sesonger for å få erfaring. Syns ryktet virka ganske troverdig, men la også merke til dette: It’s thought that the powerful centre half would join fellow youngster Håvard Nordtveit in battling for a first-team place, should the Gunners decide to press on with a bid. Vermaelen, Koscielny, Djourou, Halliche og Nordtveit som førstelagsstoppere neste sesong? Skulle ønske at Campbell ble, men han er i Skottland og prater med Celtic om en potensiell kontrakt. Synd. :/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Virker som Koscielny er rett rundt hjørne nå, og nå melder YoungGuns at Arsenal er ute etter algeriske Rafik Halliche. Han er en 23-årig forsvarsspiller som har kontrakt med Benfica, men har vært utlånt i Nacional i to sesonger for å få erfaring. Syns ryktet virka ganske troverdig, men la også merke til dette: It’s thought that the powerful centre half would join fellow youngster Håvard Nordtveit in battling for a first-team place, should the Gunners decide to press on with a bid. Vermaelen, Koscielny, Djourou, Halliche og Nordtveit som førstelagsstoppere neste sesong? Skulle ønske at Campbell ble, men han er i Skottland og prater med Celtic om en potensiell kontrakt. Synd. :/ Håper for all del at Campbell blir. Den midtstopperrekka der ser ikke akkurat sterk ut. Man vet jo ikke om Kos vil slå til og om Djourou noen gang kommer tilbake i slag. Halliche har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 http://tribalfootball.com/arsenal-upset-galatasaray-hiking-song-price-944731 Håper dette bare er tull... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 What. The. Fuck. Det er det frekkeste ryktet jeg har lest på lenge. Om det er 0 sannhet i dette bør Song, Wenger og Arsenal FC saksøke dritten ut av kilden som først kom med denne "saken". Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Lol, seff er det tull. Tror dere virkelig Wenger er dum Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 £7 mill for Song i den posisjonen vi er i i dag er intet mindre enn latterlig. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Arsenal offered Braga 'keeper Eduardo Bare jeg som er positiv til dette ryktet? Mannen har imponert i VM og med den prisen er det et ekte røverkjøp. Ut med Al, vi bør klare å få i hvert fall £2m for han, og inn med Eduardo for £3.4m. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Arsenal offered Braga 'keeper Eduardo Bare jeg som er positiv til dette ryktet? Mannen har imponert i VM og med den prisen er det et ekte røverkjøp. Ut med Al, vi bør klare å få i hvert fall £2m for han, og inn med Eduardo for £3.4m. Skjer ikke, desverre. Det er for opplagt og som vi vet gjør Wenger aldri det opplagte. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Haha, "Transfer Linked" MÅ jo være en uoffisiell avkreftelse på rykter fra Arsenal sin side? Transfer Linked: Portugal keeper Eduardo Det har ikke kommet en eneste Transfer Linked-sak på flere uker, så kommer denne dagen etter at Eduardo linkes til. På den andre siden har jo Koscielny vært i Transfer Linked, men likevel. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg hater Transferlinked siden. Fy faen så unødvendig, det er helt lik oppførsel som Barca bare i en myyye mindre grad. Vi er bedre en slikt.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg hater Transferlinked siden. Fy faen så unødvendig, det er helt lik oppførsel som Barca bare i en myyye mindre grad. Vi er bedre en slikt.. Ser ikke helt sammenligningen? Transferslinked er bare en oppsummering av hva som skrives i media. Står litt om spilleren samt en kilde. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ser ut som Kjær er på vei til Wolfsburg for de som håpte han kom til Arsenal. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2939590.ece Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg hater Transferlinked siden. Fy faen så unødvendig, det er helt lik oppførsel som Barca bare i en myyye mindre grad. Vi er bedre en slikt.. Ser ikke helt sammenligningen? Transferslinked er bare en oppsummering av hva som skrives i media. Står litt om spilleren samt en kilde. Som jeg sa så blir det i en mindre grad enn det Barca holder på med, men vi hjelper på media stormen rundt overgangsmarkedet, og vi hater Barca for at de gjør/gjorde akkurat det samme med Cesc/Henry/Hleb med mange flere. Det blir ganske hyklersk i min mening. Dessuten er det helt meningsløst, om ikke Arsenal.com har en hemmelig agenda om å trekke ned antall hits The Sun får på nett da.. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Som jeg sa så blir det i en mindre grad enn det Barca holder på med, men vi hjelper på media stormen rundt overgangsmarkedet, og vi hater Barca for at de gjør/gjorde akkurat det samme med Cesc/Henry/Hleb med mange flere. Det blir ganske hyklersk i min mening. Dessuten er det helt meningsløst, om ikke Arsenal.com har en hemmelig agenda om å trekke ned antall hits The Sun får på nett da.. Det kan ikke sammenlignes. Selvom det står på arsenal.com er dette langt ifra offisielle uttalelser. Det er snarere oppsumeringer av hva de andre ryktene sier. Arsenal.com ønsker som alle andre websider mest treff, er det så rart? Meningsløst? Ja, er ikke de aller fleste overgangsrykter det? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 "We are still on the market for another defensive player because we have the need for one more." - Wenger Ser ut til at Wenger vil ordne en skikkelig bred stall neste sesong. Fantastisk! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 "We are still on the market for another defensive player because we have the need for one more." - Wenger Ser ut til at Wenger vil ordne en skikkelig bred stall neste sesong. Fantastisk! Så lenge dere ikke raner Rovers for Jones eller Nzonzi så er jeg fornøyd 1 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kan jo være snakk om en avlaster for Song også. Hadde ikke vært dumt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Så lenge den avlasteren ikke heter Felipe Melo er jeg fornøyd Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2010/07/07/2013635/arsenal-readying-20m-bid-for-germany-star-mesut-oezil-report?sms_ss=facebook ahh, hadde vært så nice å fått han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå