Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Ikke selg OX a. blir for dumt.

Ox til Liverpool for £25 million?

Dette sier noen rykter, andre rykter sier at Arsenal startet nye kontraktsforhandlinger med OX (sine representanter) i uka som gikk.

Jeg vet ikke hva som er sant, kanskje begge ryktene er oppdiktet. Men som nevnt over, det er mye "underholdningsverdi" i ryktebørsen.

Hadde jeg vært Arsenal fan hadde jeg vært forbanna på situasjonen. Han burde hatt en forlenget kontrakt for lenge siden og vært uaktuell for salg. £25 million for en ung spiller av det kaliberet. Fyttegrisen..

Hva vet du som ikke Arsenal fans vet om situasjonen da? Siste ryktene går ut på at han har kommet til en avtale om å forlenge med Arsenal, men faktum er at man ikke vet noe enda, og da er det rimelig bortkastet å bli forbanna også. At Arsenal skal være villig til å la han gå til Liverpool for 25 mill er uansett lite troverdig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke selg OX a. blir for dumt.

Ox til Liverpool for £25 million?

Dette sier noen rykter, andre rykter sier at Arsenal startet nye kontraktsforhandlinger med OX (sine representanter) i uka som gikk.

Jeg vet ikke hva som er sant, kanskje begge ryktene er oppdiktet. Men som nevnt over, det er mye "underholdningsverdi" i ryktebørsen.

Hadde jeg vært Arsenal fan hadde jeg vært forbanna på situasjonen. Han burde hatt en forlenget kontrakt for lenge siden og vært uaktuell for salg. £25 million for en ung spiller av det kaliberet. Fyttegrisen..

Hva vet du som ikke Arsenal fans vet om situasjonen da? Siste ryktene går ut på at han har kommet til en avtale om å forlenge med Arsenal, men faktum er at man ikke vet noe enda, og da er det rimelig bortkastet å bli forbanna også. At Arsenal skal være villig til å la han gå til Liverpool for 25 mill er uansett lite troverdig.

Jeg vet ikke hvor lang kontrakten til Ox var eller hvorfor den ikke har blitt fornyet tidligere, men hele denne situsjonene burde vel vært unngått?

Lenke til kommentar

Jeg ER Arsenal fan og jeg er ikke like sikker på at OX sin kontrakt skulle vært forlenget for lenge siden.

OX har hatt en fantastisk vårsesong, men faktum er at han over flere sesonger har vært særdeles ustabil når det gjelder prestasjoner. Hvis vi ser bort fra vårsesongen -17 så har han ellers vært fantastisk i enkelte kamper, i andre har han vært dritdårlig og generelt så man kunne kalle han ustabil.

Før årets vårsesong så var det så absolutt en del av Arsenalfansen som anså OX som et salgsobjekt, men noen gode kamper denne våren har gitt mengden litt andre meninger. Mye av hans "suksess" har med omleggingen av vårt forsvar der han har gjort en god jobb som vingback, og han har også denne sesongen også hatt noen gode kamper i midten ved siden av vår DM.

Men ser man på de foregående sesongene så kan OX med rette kalles en spiller som ikke helt har klart å leve opp til sitt potensiale. På mange måter så kommer han og Walcott i samme kategori.

Ønsker jeg å beholde OX? Ja det gjør jeg, men ikke for enhver pris og jeg ser ikke noe som skulle tilsi at kontrakten skulle vært forlenget for lenge siden!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Daily Star melder sensasjonell byttehandel. Må nok tas med en neve salt, men hadde dere byttet Aguero mot Sanchez?

Arsenal og Manchester City vurderer å inngå en sensasjonell byttehandel, ifølge Daily Star.

Den engelske avisen skriver at det har vært samtaler mellom klubbene om å bytte Alexis Sanches og Sergio Aguero.

Pep Guardiola er svært interessert i Arsenals eminente chilener, og Arsène Wenger nekter å slippe ham – med mindre han får Aguero i retur. Det skal Pep kunne leve med.
Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

Lemar er litt meh for å være ærlig. Han er ikke ekstra-ordinært god. Ingen erstatning for Alexis akkurat (Hvis det er det som er tanken bak) Vil anta det da Lemar spiller venstre kant. Tør Wenger å skyve Alexis opp på spissplass når han allerede gjør det så bra på venstrekanten?

Lenke til kommentar

Lemar er litt meh for å være ærlig. Han er ikke ekstra-ordinært god. Ingen erstatning for Alexis akkurat (Hvis det er det som er tanken bak) Vil anta det da Lemar spiller venstre kant. Tør Wenger å skyve Alexis opp på spissplass når han allerede gjør det så bra på venstrekanten?

Han er ett enormt talent. Mer mål og assists enn bernardo silva som gikk til city for 500 mill. Kjøp.

Lenke til kommentar

Lemar brukes bak Alexis i en 3-4-3 formasjon vil jeg tro. Er jo der han har sin største styrke selv om han også kan dyttes fremover om nødvendig. 14 mål og 17 assist på 55 kamper. For 30 mill er han et kupp på en posisjon der vi godt kan styrke oss.

Saed, Lemar, Alexis er en fin venstreside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...