Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingenting som tilsier at spesielt Alexis skal bli heller. Bortsett fra den åpenbare løgnen til Wenger hvor han hevder at han skal tvinge de til å bli og slippe de gratis neste sesong.

Dersom Alexis ikke signerer ny kontrakt så blir han solgt. 100%. Klubben har selvfølgelig ikke råd til å sette fyr på en halv milliard i tillegg til pengene tapt pga ingen CL.

Ingenting tyder på at Alexis signerer ny kontrakt heller. Nå er jo folk ute i media (Dixon) og sier at Alexis er vanskelig å jobbe med. Brannslukking.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke fulgt Lacazette så mye, men er ikke dette en litt i overkant stiv pris?

Nope. Det er der prisnivået ligger nå. For en spiller som har vært blant de beste spissene i Ligue 1 i noen år nå, så er ikke den prisen så ille. Men har på ingen måte tro på vi kommer til å hente han.

Lenke til kommentar

Poenget er at det ikke er nødvendig å snakke om å erstatte spillere som ikke har blitt solgt. Per dags dato er begge under kontrakt med oss, og jeg tror det er like sannsynlig at begge blir som at begge drar. 

Jeg er helt enig. 50/50 høres ut som en rimelig odds pr. dato når det gjelder Sanchez, personlig så tror jeg at det er mindre sannsynlig at Özil drar.

Men med en 50/50 sannsynlighet rundt Sanchez så er det ikke noe unaturlig at det blir spekulasjoner om hva som må gjøres hvis han forlater klubben i sommer.

Herregud så jeg hater transfervindu. Så latterlig mye tragiske rykter. Dette er selvfølgelig bare piss.

Du har rett det meste som skrives er bare piss, men skal det forhindre at andre her formidler rykter og gjerne har noen "drømmer" rundt enkelte av ryktene (og formidler de her)?

For meg er ryktetiden en form for "offseason" underholdning som jeg tar ikke tar så høytidelig. Underholdningen ligger tildels i hvordan ryktemakerne "koker suppe på en spiker" samt det å se at et rykte slår et annet i hjel. Se og Hør hater jeg, sommervinduet i fotballen koser jeg meg med (og tar det for det det er)

Det er med transfervinduet i fotballen som det er med det meste ellers av underholdning, men kan lett hoppe over det hvis man ikke liker det  :) , og ikke minst kan man fullstenidig ignorere en forumtråd som er opprettet spesielt for spekulasjoner hvis man "hater" rykter og spekulasjoner.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke selg OX a. blir for dumt.

Ox til Liverpool for £25 million?

Dette sier noen rykter, andre rykter sier at Arsenal startet nye kontraktsforhandlinger med OX (sine representanter) i uka som gikk.

Jeg vet ikke hva som er sant, kanskje begge ryktene er oppdiktet. Men som nevnt over, det er mye "underholdningsverdi" i ryktebørsen.

Endret av polljen
Lenke til kommentar

Ikke selg OX a. blir for dumt.

Ox til Liverpool for £25 million?

Dette sier noen rykter, andre rykter sier at Arsenal startet nye kontraktsforhandlinger med OX (sine representanter) i uka som gikk.

Jeg vet ikke hva som er sant, kanskje begge ryktene er oppdiktet. Men som nevnt over, det er mye "underholdningsverdi" i ryktebørsen.

Hadde jeg vært Arsenal fan hadde jeg vært forbanna på situasjonen. Han burde hatt en forlenget kontrakt for lenge siden og vært uaktuell for salg. £25 million for en ung spiller av det kaliberet. Fyttegrisen..

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...