Benbjo Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Eh nei. Det blir Ozil sitt nr i så fall Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Bellerin signerte en seksårskontrakt i fjor. Aldri i livet at han drar denne sommeren. Debuchy drar, så da overtar Bellerin draktnummeret hans. Hector spiller med 2 på ryggen på u21 landslaget. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Ingen som har nye draktnumre i denne oversikten. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Muligens en bug, evt så oppdaget de at de hadde gjort en tabbe. Aner ikke, men så det selv. Kjedelig silly season så langt. Nada rykter om innkomne spoilere på en uke. Dette er kanskje det mest spennende som har skjedd Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Både Ozil og alexis var med å lansere de nye draktene i dag. Og skal nok uansett ikke legge for mye i dette med draktnummer og overganger. Kul gjeng da Lenke til kommentar
polljen Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Jenkinson har fått draktnummer 24 i følge shopen til Arsenal. Dette var Bellerin sitt nummer forrige sesong. På vei til Barca? Og det som verre er, er at Welbeck har fått nr 7! Buh-bye Alexis? akkurat dette har nok "arsenalshoppen" rettet opp i nå Endret 21. juni 2017 av polljen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Instagrambruker med brukernavn "arsenaldirector". I lold. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Instagrambruker med brukernavn "arsenaldirector". I lold. Hva er forskjellen på det og at noen her inne poster en tweet? Brukeren det er snakk om siterer jo L'Equipe Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) Ja. Eller det var jo egentlig et litt dårlig eksempel. La oss si at jeg tweetet noe som refererte til en artikkel på Arsenal.com. Hadde dette vært utroverdig for deg? Hva er i praksis forskjellen på dette og saken du forkastet pga brukernavnet? I begge tilfeller er det en random fyr som refererer til en artikkel på et annet nettsted. Det er jo ikke brukeren som en kilden. Ikke det at jeg tror på denne storyen uansett, men jeg forstår ikke logikken bak å forkaste en kilde fordi budbringeren har et tøysete navn. Endret 23. juni 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 synes det var et festlig navn! Går ut i fra at det er sant og at Mbappe signerer any day now. TIPP TOPP! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) Arsenal har lagt inn et bud på 50 millioner euro for Lyon-spissen Alexandre Lacazette. Det melder franske RMC fredag kveld. Også avisen L'Equipe melder om framgang i forhandlingene fredag. Kilde: Nettavisen. Endret 23. juni 2017 av archongamer Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Begynner å bli mye snakk om lacazette nå, god let it be true! Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Tipper Mbappe-situasjonen kommer til å bli avklart ganske snart, og da er det flott at vi har Lacazette som et alternativ dersom han skulle velge oss bort, noe som åpenbart er det mest sannsynlige utfallet. Bra at vi endelig har lært av våre feil, og har en backupløsning klar. Tror ikke Lacazette er bedre enn Giroud, men vil tro at han passer langt bedre inn i spillestilen vår. Dessuten er han relativt ung. Det går sterke rykter om Lemar også. Med Lemar, Lacazette og Kolasinac inn, kan jeg tåle å miste Alexis. Özil tror jeg blir så lenge vi viser ambisjoner. Szczesny Mustafi - Koscielny - Holding Bellerin - Ramsey - Xhaka - Kolasinac Özil - Lemar Lacazette Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Mbappe kommer aldri til å gå til en klubb uten CL-deltakelse. Det vil ikke gi noen som helst mening. Arsenal har nettopp mistet sin verdifulle CL-plass, og det er ikke så enkelt lenger som at Arsenal automatisk blir med i CL sesongen etter heller. Arsenal kan fort få en periode uten, slik som Liverpool, og jeg kan aldri i min villeste fantasi se for meg at Mbappe engang vurderer en overgang til noen som ikke kan tilby CL-deltakelse. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) Mbappe kommer aldri til å gå til en klubb uten CL-deltakelse. Det vil ikke gi noen som helst mening. Arsenal har nettopp mistet sin verdifulle CL-plass, og det er ikke så enkelt lenger som at Arsenal automatisk blir med i CL sesongen etter heller. Arsenal kan fort få en periode uten, slik som Liverpool, og jeg kan aldri i min villeste fantasi se for meg at Mbappe engang vurderer en overgang til noen som ikke kan tilby CL-deltakelse. Mbappe er nok som 18 åring mest av alt opptatt av egen utvikling, og der han har størst sjanse for å ta nye steg. CL og slike ting har han god tid på seg til både å spille og vinne. I hvertfall om han og folka rundt han har riktige prioriteringer. Ikke at jeg tror han ender i Arsenal, men dog. Tipper Mbappe-situasjonen kommer til å bli avklart ganske snart, og da er det flott at vi har Lacazette som et alternativ dersom han skulle velge oss bort, noe som åpenbart er det mest sannsynlige utfallet. Bra at vi endelig har lært av våre feil, og har en backupløsning klar. Tror ikke Lacazette er bedre enn Giroud, men vil tro at han passer langt bedre inn i spillestilen vår. Dessuten er han relativt ung. Det går sterke rykter om Lemar også. Med Lemar, Lacazette og Kolasinac inn, kan jeg tåle å miste Alexis. Özil tror jeg blir så lenge vi viser ambisjoner. Szczesny Mustafi - Koscielny - Holding Bellerin - Ramsey - Xhaka - Kolasinac Özil - Lemar Lacazette Ville byttet ut Ramsey med Cazorla i det laget der. Vel og merke han kommer tilbake fra skaden på samme nivå som han var,. Endret 23. juni 2017 av archongamer Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Fikk ikke Cazorla ganske nylig et setback? Tror ikke vi ser ham igjen på en stund. Ideelt sett henter vi inn en ny sentral midtbanespiller, men tør ikke å ha for høye forventninger. Angående Mbappe: tror heller ikke han går til oss, men jeg ser mange grunner til at han eventuelt kunne valgt oss. Si at han signerer en femårskontrakt. Kanskje er han spilleren som tar oss til det neste steget, og kanskje det gjør at han vil forlenge. Hvis ikke er han bare 23 år gammel når kontrakten løper ut, og har antageligvis spilt fast og vokst enormt som spiller, slik at han kan velge og vrake i nye klubber. Alternativet er å gå til Real nå og potensielt måtte slite benken, og dermed stagnere. Wenger-faktoren kan ikke ignoreres her, og familiemedlemmer har vært ute og sagt at dersom han går til Arsenal, er det på grunn av ham. Det at vi fremdeles er med i diskusjonen her, tyder på at han i det minste vurderer oss. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Cazorla er ferdig i Arsenal. Kommer ikke til å få en fast plass igjen i dette laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå