Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Ufattelig. Overhodet ikke god nok. Var aldri særlig imponert over ham i Vålerenga. Mistet ballen utrolig mye og endeløse pasninger bakover. Har et godt driv med ballen i beina dog, og god fysikk.

Har ikke sett ham spille i Genk. Mulig han har forbedret seg en del. Ble vel tatt ut på landslaget av en grunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ufattelig. Overhodet ikke god nok. Var aldri særlig imponert over ham i Vålerenga. Mistet ballen utrolig mye og endeløse pasninger bakover. Har et godt driv med ballen i beina dog, og god fysikk.

Har ikke sett ham spille i Genk. Mulig han har forbedret seg en del. Ble vel tatt ut på landslaget av en grunn.

Han har tatt store steg i Gent, og er absolutt en som kan bli veldig god i fremtiden om han fortsetter utviklingen. Er faktisk ikke så negativ, selv om han er en for fremtiden. Han spiller langt over hva alderen skulle tilsi for en i hans posisjon.

Lenke til kommentar

Rart det er såpass stille rundt Ramsey. Også han har bare 1 år igjen av kontrakten og kan bli solgt. I likhet med Gibbs og Ox. 3 home grown der altså. Hvis Bellerin også forsvinner snakker vi 4 home growns. Le Coq er en 5 aktuell kandidat. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Ramsey blir ikke solgt dette vinduet vil jeg tro. Ox sitter nok også langt inne hos Wenger å slippe, og er ikke overbevist om at han ønsker seg så bort som noen aviser skal ha det til. Bellerin går nok tidligst neste sommer.

Må selge de nå for å få penger for de. Ox ønsker seg visstnok bort fordi han vil spille midtbane, ikke vingback, samt at han er skuffet/sint på klubben fordi han ikke blir prioritert i kontraktsforhandlingene. Videre ryktes det også at han er skuffet over kontraktsforslaget klubben har kommet med. 

Hva er sant? Noe? Ingenting? Alt? Sannsynligvis noe i alle fall. 

Ramsey? Usikkert. Ser ikke for meg at han får plass hos noen av de andre topp 6 klubbene. Utlandet? Skeptisk. Kan se for meg et lag som f.eks Everton som en erstatter for Barkley. 

Lenke til kommentar

Nå kan jeg ikke basere det på noen kilder, men jeg tror Ramsey blir i Arsenal så lenge Wenger er der så lenge ikke noe drastisk endrer seg. Wenger er for glad i han til å slippe han om han ikke må. Ang. Ox tror jeg man bare må avvente å se. Kan være agenten hans spiller et spill om dagen for å presse Arsenal til å komme med et godt tilbud siden de skal i kontraksforhandlinger. Jeg ser ikke helt hva Ox egentlig skal være så mifornøyd med, så mye tillit han har fått.

En jeg synes det desverre er alt for lite snakk om er Walcott. Om noen av denne britiske stammen med unggutter Wenger har gitt tillit er han den første vi bør si at har fått nok sjanser, og at han kan søke lykken et annet sted. Snart 30. Har kun fart å spille på, og har fått alt for mange sjanser til å bevise at han kan prestere over tid. Der bør vi hente noen penger om vi kan.

Lenke til kommentar

Enig i det. Dersom det fortsetter med den nye formasjonen er det egentlig ingen plass til Walcott. I så fall som 3 eller 4 valget på topp. 

Problemet med Theo er at han hever meget høy lønn etter sist han fikk ny kontrakt, så det blir vanskelig å finne en arbeidsgiver som vil gi tilsvarende lønn. En tur tilbake til Soton kunne kanskje være på sin plass for ham, hvis han er villig til å gå ned i lønn for spilletid. 

Lenke til kommentar

Jenkinson har fått draktnummer 24 i følge shopen til Arsenal. Dette var Bellerin sitt nummer forrige sesong. På vei til Barca?

Og det som verre er, er at Welbeck har fått nr 7! Buh-bye Alexis?

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...