Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Er det denne du sikter til?

"What matters to me is when you have a club with 600 employees you have the money to pay them at the end of the month."

Litt annet enn at han så vidt har råd. Da leser du han som fanden leser bibelen i så fall.

Og så snakket han mens han hadde et annet budsjett fra styret å gå etter når han sa dette. Nå var det nytt styremøte for bare en ukes tid siden, og ikke usannsynlig ble nytt budsjett for spillerkjøp vedtatt der. Om det helt usannsynlig skulle vise seg å være hold i ryktene om at vi er med i kampen om Mbappe, så er det nok fordi klubben er blitt presset til å vise ambisjon, og for å blidgjøre en økende andel misfornøyde fans. En situasjon jeg tror ikke klubben følte like sterkt på i fjor.

Budsjett vås som du vet ingenting om, så hvorfor gidder du?

Det som er interessant er; hvorfor nevner hovedtrener at det er 600 ansatte som skal betales? Det er ikke han som er økonomiansvarlig, er det vel... Er like nysgjerrig som Benbjo på hvorfor han lirer ut av seg slike ting. Sant eller usant. Vi har to av verdens rikeste menn bak skuta og penger ER IKKE et issue. Så, derfor skal du faen ikke snakke om budsjett som en unnskyldning. Gazidis mener vi skal ikke kaste penger etter fotballspillere, men gå ut å handle de rette spillerne til den fotballen vi ønsker å spille. 

Vet sikkert like mye som deg. Finansene til Arsenal er åpne for alle som vil se de.

Og hva jeg faen skal prate om har du svært lite med, og du bør vel heller konsentrere deg om å feie for egen dør. Jeg har ikke unnskyldt noe som helst, jeg har bare sett saken fra en litt annen, og mindre konspiratorisk vinkel. Så kan du like det eller ikke, jeg kunne ikke brydd meg mindre   ;)

Takk for at du er så saklig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, takk det samme du..

1. Wenger sa det han sa, det er fakta 

2. Vi har to av verdens rikeste menn, det er fakta

3. Gazidis sa det han sa, det er også fakta. 

Alt det jeg sier er saklig argumentasjon for at det er ikke fjorårets budsjett eller dette års budsjett som spiller en rolle. Bitch please

Uansett, jeg er ikke enig at vi skal bare handle Mbappe. Vi trenger forsterkninger andre plasser også...

Lenke til kommentar

Jo, takk det samme du..

1. Wenger sa det han sa, det er fakta 

2. Vi har to av verdens rikeste menn, det er fakta

3. Gazidis sa det han sa, det er også fakta. 

Alt det jeg sier er saklig argumentasjon for at det er ikke fjorårets budsjett eller dette års budsjett som spiller en rolle. Bitch please

Uansett, jeg er ikke enig at vi skal bare handle Mbappe. Vi trenger forsterkninger andre plasser også...

Det er ikke hva du sier, men hvordan du sier det. Saklig er du langt fra å være.

Så for å bruke dine ord nok en gang. Bitch please. 

Lenke til kommentar

Kan du gi deg med det der "hvis X kommer så betyr det Y yut"-tullet ditt? Det er sånn hele tiden. Hvorfor i all verden skal Alexis dra hvis vi henter James? Det gir ingen mening.

Det er begrenset med plasser i start elleveren. Hvor skal han spille med mindre han tar plassen til Alexzil? Handler om å tenke litt logisk. Det er den eneste som gir mening dersom dette ryktet stemmer, at Hames er påtenkt som en erstatter.

Man får ikke kaken og spiser den i Arsenal. Klubben er ikke City som kan ha dobbelt opp med verdensklasse i troppen. Man må velge.

Lenke til kommentar

James kan jo fint spille som en innovervendt "kant". 

Alexis

XXX - Özil - James

Alexis

James - Özil - XXX

XXX

Alexis - Özil - James

Evt en smalere versjon uten "kanter".

Alexis

James - Özil

XXX - XXX - XXX

Formasjon er jo bare noe man putter på papiret uansett. Se på f.eks. Coutinho som blir spilt på "venstrekant" på papiret.. Han trekker jo stort sett inn i banen han og. :) Arsenal har ingen problemer å få inn både Alexis, Özil og James på samme lag. Jeg håper ikke det skjer, da. Blir en latterlig sterk angrepsrekke.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Forhåpentligvis spiller vi fremdeles 3-4-2-1 neste sesong, så da blir ikke det et problem. Hvis vi ikke får Mbappe, ser jeg gjerne at vi henter James og dytter Alexis opp på topp, der han strengt tatt er best.

Strengt tatt er best..? Han har spilt venstrekant når han har vært best for Arsenal. Han ble prøvd som alene spiss på topp første sesongen og det var ingen stor suksess. Han er absolutt best på venstrekanten når han får lov å drive inn i banen.

Lenke til kommentar

Har du fulgt med denne sesongen eller? Han har for det meste spilt spiss. 24 kamper på topp med 17 mål, 9 assists og generelt bedre all-round play. Resten av laget ser også bedre ut med Alexis på topp kontra Giroud.

Endret av Classy Crab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...