Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mbappe er et helt eksepsjonelt talent som hele verden sikler etter. Om vi ender opp med kun Mbappe og Kolasinac dette vinduet, er jeg storfornøyd. Prisen driter jeg i. Videresalgsverdien er uansett langt høyere, spesielt med tanke på den massive inflasjonen som har pågått de siste årene. Han kan fort være verdt £200m innen få år.

Dette er en spiller som kan ta oss til det neste nivået, og jeg tror ikke det er totalt urealistisk at han vil til oss, selv om Real Madrid også banker på døren. Vi kan tilby en lukrativ kontrakt og garantier om spilletid, og vi har en talentutviklingshistorikk få andre lag kan matche. Dessuten er han såpass ung at han kan spille for eksempel åtte sesonger hos oss, og fremdeles bare være 26 år gammel. Altså ofrer han på ingen måte karrieren sin ved å dra til en klubb som oss. I verste fall kan vi være en "stepping stone" for ham.

Dessuten er dette en type signering som i høyeste mulig grad sender signaler om at vi satser hardt, og kanskje det er nok til at Alexis og Özil velger å forlenge. Det i seg selv er verdt en god slump av overgangsprisen.

Lenke til kommentar

Higuain og Benzema all over again. Det skjer ikke. Let it go.

I fjor sa Wenger at klubben så vidt hadde råd til å lønne alle ansatte. Hvor kommer disse pengene liksom fra? Lyver Wenger?

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Higuain og Benzema all over again. Det skjer ikke. Let it go.

I fjor sa Wenger at klubben så vidt hadde råd til å lønne alle ansatte. Hvor kommer disse pengene liksom fra? Lyver Wenger?

Det er jo bare vas du har inni hodet ditt. Vi har enormt med penger, det er bare at policyen ikke har vært å punge ut latterlige summer. Hittil. Endret av ChopperReid
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var sånn tull som bare du trodde på. Selvfølgelig har vi penger til å betale ansatte OG signere hvem faen vi vil. Vi har penger så det tyter ut av ørene våre.

Lenke til kommentar

Er det denne du sikter til?

"What matters to me is when you have a club with 600 employees you have the money to pay them at the end of the month."

Litt annet enn at han så vidt har råd. Da leser du han som fanden leser bibelen i så fall.

Og så snakket han mens han hadde et annet budsjett fra styret å gå etter når han sa dette. Nå var det nytt styremøte for bare en ukes tid siden, og ikke usannsynlig ble nytt budsjett for spillerkjøp vedtatt der. Om det helt usannsynlig skulle vise seg å være hold i ryktene om at vi er med i kampen om Mbappe, så er det nok fordi klubben er blitt presset til å vise ambisjon, og for å blidgjøre en økende andel misfornøyde fans. En situasjon jeg tror ikke klubben følte like sterkt på i fjor.

Lenke til kommentar

Han hadde ikke sagt dette dersom klubben badet i penger som enkelte hevder.

In other news Bellerin visstnok enig med Barca:

http://www.espn.co.uk/football/blog/transfer-talk/79/post/3139829/transfer-talk-hector-bellerin-agrees-terms-for-barca-return-mario-balotelli-to-dortmund

Cesc all over again. Tror ikke han forsvinner denne sommeren, men det er bare et spørsmål om tid. Barca DNA, familien har flyttet tilbake etc.

Lenke til kommentar

Han hadde ikke sagt dette dersom klubben badet i penger som enkelte hevder.

In other news Bellerin visstnok enig med Barca:

http://www.espn.co.uk/football/blog/transfer-talk/79/post/3139829/transfer-talk-hector-bellerin-agrees-terms-for-barca-return-mario-balotelli-to-dortmund

Cesc all over again. Tror ikke han forsvinner denne sommeren, men det er bare et spørsmål om tid. Barca DNA, familien har flyttet tilbake etc.

Denne løgnene du var så opptatt av å få på Wenger smuldret uansett bort i noe ganske annet.

Om Bellerin velger å forlate oss denne sommeren kan fansen langt på vei takke seg selv egentlig.

Lenke til kommentar

"What matters to me is when you have a club with 600 employees you have the money to pay them at the end of the month."

Litt annet enn at han så vidt har råd. Da leser du han som fanden leser bibelen i så fall.

Og så snakket han mens han hadde et annet budsjett fra styret å gå etter når han sa dette. Nå var det nytt styremøte for bare en ukes tid siden, og ikke usannsynlig ble nytt budsjett for spillerkjøp vedtatt der. Om det helt usannsynlig skulle vise seg å være hold i ryktene om at vi er med i kampen om Mbappe, så er det nok fordi klubben er blitt presset til å vise ambisjon, og for å blidgjøre en økende andel misfornøyde fans. En situasjon jeg tror ikke klubben følte like sterkt på i fjor.

Budsjett vås som du vet ingenting om, så hvorfor gidder du?

Det som er interessant er; hvorfor nevner hovedtrener at det er 600 ansatte som skal betales? Det er ikke han som er økonomiansvarlig, er det vel... Er like nysgjerrig som Benbjo på hvorfor han lirer ut av seg slike ting. Sant eller usant. Vi har to av verdens rikeste menn bak skuta og penger ER IKKE et issue. Så, derfor skal du faen ikke snakke om budsjett som en unnskyldning. Gazidis mener vi skal ikke kaste penger etter fotballspillere, men gå ut å handle de rette spillerne til den fotballen vi ønsker å spille. 

Lenke til kommentar

Budsjett vås som du vet ingenting om, så hvorfor gidder du?

Det som er interessant er; hvorfor nevner hovedtrener at det er 600 ansatte som skal betales? Det er ikke han som er økonomiansvarlig, er det vel... Er like nysgjerrig som Benbjo på hvorfor han lirer ut av seg slike ting. Sant eller usant. Vi har to av verdens rikeste menn bak skuta og penger ER IKKE et issue. Så, derfor skal du faen ikke snakke om budsjett som en unnskyldning. Gazidis mener vi skal ikke kaste penger etter fotballspillere, men gå ut å handle de rette spillerne til den fotballen vi ønsker å spille. 

Vet sikkert like mye som deg. Finansene til Arsenal er åpne for alle som vil se de.

Og hva jeg faen skal prate om har du svært lite med, og du bør vel heller konsentrere deg om å feie for egen dør. Jeg har ikke unnskyldt noe som helst, jeg har bare sett saken fra en litt annen, og mindre konspiratorisk vinkel. Så kan du like det eller ikke, jeg kunne ikke brydd meg mindre  ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...