Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har visstnok tidligere sagt at han ikke ønsker å spille i et kaldt klima.

Om han dobler lønna i Arsenal tror jeg han pent ser bort ifra at det er noen grader kaldere i London.

Men nå er jo visstnok Barca interessert også. Vi snakker heller ikke bare London, men også kalde høstkvelder i Stoke etc.

Uansett, tviler på at det er noe i dette. Er vel pga bildet av Wenger i Nice. Kan like gjerne være Balotelli man har snakket med. Eller det mest sannsynlig; ferie og jobb i fransk tv ifbm landslagspausen.

Lenke til kommentar

Dette er forhandlinger, og treff med agenter garantert. Tror ikke hverken Wenger eller Gazidis har planlagt mye ferie denne sommeren. Og ikke burde de det heller. Med de omrokkeringene klubben trenger, og de har sagt vil komme, har de mer enn nok å ta seg til.

Håper bare Wenger og klubben klarer å gjøre ting i stand tidlig, og ikke skal holde ut til siste innspurt i håp om å spare en dollar. Det er det motsatte som skjer, eller at alt faller i vasken rett før vinduet stenger. Så slike bilder som at Wenger og Gazidis observeres sammen i Nice nå ser jeg på som gode signaler.

Lenke til kommentar

Hvis vi var seriøse og tilbød 100 mill som flere kilder mener å vite, så er vi i hvert fall med i kampen. Nå er jeg tvilsom til at det finnes noen intensjon hos oss til å konkurrere om en spiller i den prisklassen, og mener vel det finnes mer fornuftig bruk av pengene enn på en lovende spiller som har igjen å bevise han passer i PL om dette skulle stemme.

Lacazette og Seri ryktene ligner mer på spillere Arsenal vil prøve seg på, og som det kan være noe i sannsynligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...