#TeamBenbjo Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Cechsny Mustafi - Koscielny - Holding Bellerin - Ramsey - Xhaka -Kolasinac Mahrez - Özil Alexis Ser ikke så galt ut dette, gitt at vi erstatter de vi eventuelt måtte miste. Ny CM trengs dog. Ramsey var strålende i innspurten, men jeg tviler på at han klarer å holde seg formsterk og skadefri i 38 kamper. Goretzka? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Har jo null dybde da. Det laget der vinner ikke PL. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Håper inderlig at det er agent-talk for å sikre ham en bedre kontrakt hos oss. Utrolig trist om vi kvitter oss med en verdensklassekeeper når keeperplassen er en av våre største svakheter. Er han god nok til å erstatte Buffon i Juve, er han mer enn god nok for oss. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Orker ikke å ta den kjipe hva-er-definisjonen-av-verdensklasse-diskusjonen, men i mine øyne er han det ja. Sier sitt når Juventus, som spiller CL-finale i kveld, vil ha ham til å erstatte en av tidenes beste. Poenget er uansett at han er bedre enn det vi har, og det som er tilgjengelig på overgangsmarkedet. Idioti å gi slipp på ham dersom han ønsker å bli. 2 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Wenger om Mahrez: "Vi har ikke lagt inn bud, enda!" http://www.tv2.no/sport/9168446/ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Pøh, Juventus vil sikkert bare han på benken Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Kolasinac, Onyekuru, Mahrez, Mbappe og nå Turan. Silly season overgår seg selv i år. Dog en meget fin, og sannsynligvis billig, spiller å ha som et alternativ bak spissen i vår nye formasjon. Har vel også spilt CM? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Spilte vel kant under Simone, men er nok er mer typisk indreløper. Jobber godt. Kan erstatte Ramsey vil jeg tro Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Er jo samme surret hvert år. "we will only sign topp topp players" " one or two reinforcements" "we are looking for quality" "Look. its very hard, you know. Everybody is looking for a topp quality striker" 2 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Dette blir en lang sommer. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 bare for å snakke litt silly season, hva syns dere om £30 mill for 30 år gammel Turan? Jeg følger ikke spansk liga nøye, men han var vel rå i Atletico? Hvor passer han inn hos oss? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Å kjøpe Turan blir som å satse hus og kjerring på rulett. Svært varierende hva man får av han. Kjent for å være en god dribler og en som kan skape urytme i spillet til motstanderen. Hadde en grusom første sesong i Barca og gjør det som oftest dårlig for landslaget. Ikke sett så mye av han denne sesongen. Vanskelig å spå om han blir å slå ann i PL, men jeg tror at å få inn ballsikre spillere kan være en stor fordel. Noen som er kjapp med beina og kan drible er noe Arsenal mangler. Men igjen.. han er 30 år.. Å legge alle korta (og pengene) på en ustabil 30 åring vil jeg påstå er et sjansespill. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Turan har jo nesten ikke fått spille. Var fast på Atletoco. Tror at han kunne blitt bra Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Erstatter for Cazorla? Turan og Kolasinac hadde vært en meget fin start på vinduet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Latterlig sum for en så gammel og middelmådig spiller. Har hva da, 2-3 år igjen på toppnivå? Det blir kostbart per år. Slike signeringer vi må unngå. Stinker flopp Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Middelmådig spiller? Nesten 2000 minutter for Barca denne sesongen... Jeg tror ikke Turan er riktig spiller for Arsenal, men middelmådig er han overhodet ikke. EDIT: Og summen er ikke latterlig. Hvis du ikke er villig til å betale 30 mill+ for spillere i sommer, så du ikke ha sjans i havet til å forbedre troppen. Endret 4. juni 2017 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Kan godt bruke 30 50 eller 80 mill for min del, men må være på riktige folk. 30m på en fyr som er på vei nedover er feil bruk av penger 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå