Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Cechsny

Mustafi - Koscielny - Holding

Bellerin - Ramsey - Xhaka -Kolasinac

Mahrez - Özil

Alexis

Ser ikke så galt ut dette, gitt at vi erstatter de vi eventuelt måtte miste. Ny CM trengs dog. Ramsey var strålende i innspurten, men jeg tviler på at han klarer å holde seg formsterk og skadefri i 38 kamper. Goretzka?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper inderlig at det er agent-talk for å sikre ham en bedre kontrakt hos oss. Utrolig trist om vi kvitter oss med en verdensklassekeeper når keeperplassen er en av våre største svakheter. Er han god nok til å erstatte Buffon i Juve, er han mer enn god nok for oss. 

Lenke til kommentar

Orker ikke å ta den kjipe hva-er-definisjonen-av-verdensklasse-diskusjonen, men i mine øyne er han det ja. Sier sitt når Juventus, som spiller CL-finale i kveld, vil ha ham til å erstatte en av tidenes beste. Poenget er uansett at han er bedre enn det vi har, og det som er tilgjengelig på overgangsmarkedet. Idioti å gi slipp på ham dersom han ønsker å bli.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Å kjøpe Turan blir som å satse hus og kjerring på rulett. Svært varierende hva man får av han. Kjent for å være en god dribler og en som kan skape urytme i spillet til motstanderen.

Hadde en grusom første sesong i Barca og gjør det som oftest dårlig for landslaget. Ikke sett så mye av han denne sesongen.

Vanskelig å spå om han blir å slå ann i PL, men jeg tror at å få inn ballsikre spillere kan være en stor fordel. Noen som er kjapp med beina og kan drible er noe Arsenal mangler. Men igjen.. han er 30 år.. Å legge alle korta (og pengene) på en ustabil 30 åring vil jeg påstå er et sjansespill.

Lenke til kommentar

Middelmådig spiller? Nesten 2000 minutter for Barca denne sesongen... Jeg tror ikke Turan er riktig spiller for Arsenal, men middelmådig er han overhodet ikke.

EDIT: Og summen er ikke latterlig. Hvis du ikke er villig til å betale 30 mill+ for spillere i sommer, så du ikke ha sjans i havet til å forbedre troppen.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...