Espp Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Money talks. Det er så enkelt! Omdømme kommer langt bak på listen så lenge klubben betaler. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Kan man si seg fornøyd om disse tre kommer? Nei. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Utav de er Mahrez den eneste jeg kunne tenkt meg. Vi trenger en ny høyrekant sårt (OG venstrekant hvis Alexis drar). Alexis på venstre, Ozil i midten og Mahrez på høyre kunne blitt bra. Spesielt om vi hadde fått inn en spiss med god work rate. Forøvrig er jeg ikke så keen på å beholde Ozil, kunne gjerne tenkt meg en annen playmaker som er kjappere og mer smidig med ballen. Endret 31. mai 2017 av Adrax Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 BREAKING NEWS: https://twitter.com/FourFourTweet/status/869657214465822724 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Ja, da vinner vi The Treble neste sesong... /s 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Dæven! En ny spiss! Kanskje han får spilletid? (les: Lucas) Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Ja, da vinner vi The Treble neste sesong... /s https://www.youtube.com/watch?v=VrplhlK6IHc Om Welbeck og Perez var verdt €20 mill så vil jeg påstå denne karen er verdt £6,8 mill, kun utifra videoene på Youtube. En ting er at han spiller i Jupiler Pro League og man må forvente dårligere forsvarere, men man kan åpenbart se et stort talent der. En som kan drible, dra unna folk og gjøre ting på egenhånd. Nøyaktig det vi trenger på topp. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Ikke at det trenger å bety noe, men har 87 i potensiale på FIFA 17. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) En som spiller med Henry bakpå trøya er alltid velkommen. Men er nok en for fremtiden da det ser ut til at han har endel å jobbe med på avslutningsegenskapene sine. Uansett en spennende signering. Endret 31. mai 2017 av archongamer Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Jeg støtter alltid slike signeringer for fremtiden, men det må ikke komme i veien eller brukes som unnskyldning for å ikke også signere det vi MÅ ha for å forsterke laget til neste sesong. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Jeg støtter alltid slike signeringer for fremtiden, men det må ikke komme i veien eller brukes som unnskyldning for å ikke også signere det vi MÅ ha for å forsterke laget til neste sesong. Men det er alltid det som skjer. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Så langt er dette bare det samme gamle. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Fakta er at det er mangel på seriøst gode spisser idag. Tror dere det bare er Arsenal som kunne tenkt seg Lacazette f.eks.? Er nok en håndfull større klubber som gjerne betaler den stive prislappen hans. At Arsenal skal hive seg inn i kampen om en €120 mill dyr Mbappe er bare å glemme. Kan forøvrig også glemme å betale £60mill++ for en 30 år gammel Cavani eller en Benzema som blir 30 år i desember. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Ser at mentaliteten til klubben påvirker fans også. Vi kan ikke få spiller x, fordi sum x... Fakta er at vi har shit load av penger, men klubben driftes ikke slik at vi kaster penger etter spillere som fansen vil ha. De vil heller ha de "riktige spillerne", fuck hva legger de i det liksom? Når de faan ikke har klart å erstatte spissplass og DM på flere år, og hvor lenge brukte vi på keeperplassen? Ren idioti spør du meg eller "topp 4" mentalitet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Ornstein bekreftet i dag på Arseblog podcast ar Arsenal er nødt til å selge spillere dette vinduet for å få ned lønningene. Videre mente han at klubben kunne bruke opp mot 150m pund på spillere inkl kontrakter denne sommeren. Han bekreftet også at denne belgiske Henry bare var tull. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Greit at Ornstein er hvem han er, men han kan da ikke bekrefte noe som helst. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Nei, det er åpenbart fake news fra den beste kilden på Arsenalnyheter man har. Bare fordi man ikke liker det betyr ikke at det ikke er sant. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Betyr ikke at det er sant heller. Selvom han er en god kilde, betyr ikke det at man skal tro på alt han sier. Endret 1. juni 2017 av OhEasy 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Noen som ser alle nyhetene rundt Özil og Alexis. Begge ønsker å dra, og Alexis allerede nå i sommer? Hva tror dere på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå