archongamer Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Kroenke selger ikke til Usmanov uansett hva han tilbyr. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Veldig rolig angående fremtiden til Wenger for tiden. Forhåpentligvis kommer det et svar etter siste runde. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Sa ikke Wenger nå at fremtiden blir avgjort på styremøtet etter FA cup finalen? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Han kommer til å bli. Fullstendig uforsvarlig å la ham gå nå uten å ha en erstatter klar. Kan jo ta hele sommeren før man finner en fornuftig arvtager Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Sa ikke Wenger nå at fremtiden blir avgjort på styremøtet etter FA cup finalen? Det er vel 2 måneder siden han sa han hadde bestemt seg og snart skulle gå ut med avgjørelsen sin? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Sa ikke Wenger nå at fremtiden blir avgjort på styremøtet etter FA cup finalen? Det er vel 2 måneder siden han sa han hadde bestemt seg og snart skulle gå ut med avgjørelsen sin? Nå kan det jo være at han ikke vet om styret støtter det han selv vil, og derfor avventer hva de kommer til før han sier noe. Jeg tror han selv ønsker å bli minst en sesong til, men at han skjønner at styret må si sitt også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Ryktes at Di Maria er på vei til Inter. PSG rydder plass til Ozil og/eller Alexis? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Ozil drar ikke, føler det på meg. Hvis noen av de to drar så blir det Alexis. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Ryktes at Di Maria er på vei til Inter. PSG rydder plass til Ozil og/eller Alexis? Nei. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Øzil er kanskje ikke like ettertraktet nå som han var etter sist sesong. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Nei, det er vel bare Fenerbache som har vist interesse. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Ryktes at Di Maria er på vei til Inter. PSG rydder plass til Ozil og/eller Alexis? Nei. Neivel siden du sier det så... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Neivel siden du sier det så... Mhm. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Hva skjer med Lucas egentlig? Blir ikke overrasket om han forsvinner grunnet lite spilletid, synd om han går, syns han virket frisk i de få kampene han fikk spille. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Henry Onyekuru. Hadde det vært Newcastle hadde jeg vært storfornøyd. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Toppscorere i Belgia / Nederland har jo som kjent gjort det storartet i PL. Lukaku et hederlig unntak. Bony, Janssen og Batsman har falt greit igjennom. Dog, de to siste har jo fremdeles muligheten. Fortsatt unge. Poenget; jeg er ganske så skeptisk. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 £7M for et 19 år gammelt stortalent. En no-brainer i mine øyne. Vi mangler en ung sulten spiss. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 (endret) Wenger ser vel ikke behovet for en ny spiss. Vi har jo Giroud, Welbeck og Lucas som såvidt har spilletid Endret 22. mai 2017 av DårligNavn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå