#Kroenkeout Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Skjer med å gi slike lønninger før man kommer til klubben og før man har bevist en dritt i engelsk fotball? 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Fri transfer og mange klubber som har vært interessert? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Skjer med å gi slike lønninger før man kommer til klubben og før man har bevist en dritt i engelsk fotball? Enig. Høres helt horribelt ut. Blir nok massive klager fra de andre spillerne nå. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Nja. kan jo virke positivt i at klubben satser og prøver signere no skikkelig spillere. Kanskje til og med Sanchez blir om klubben viser litt balls i sommer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Skjer med å gi slike lønninger før man kommer til klubben og før man har bevist en dritt i engelsk fotball? "Sånne lønninger". Der har du grunnen til at vi ikke klarer å tiltrekke oss spillere... En god 1st team player bør kunne hente inn 100-150k i uken i en toppklubb i Premier League. På tide å slutte med den tragiske lønnsstrukturen i klubben nå. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Fotballspillere er som arbeidstakere generelt. Hvis man ikke føler at man får betalt nok så gir man ikke 100%. Betal dem godt og de vil prestere godt. Personlig merket jeg stor forskjell i min arbeidsinnsats når jeg gikk opp i lønn kontra når jeg gikk på minstelønn. Handler om å vise spillerne at de er verdsatt. Forøvrig tror jeg Kolasinac kan passe perfekt inn som vingback. Syk innleggsfot og arbeider godt opp og ned linja. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Nja. kan jo virke positivt i at klubben satser og prøver signere no skikkelig spillere. Kanskje til og med Sanchez blir om klubben viser litt balls i sommer. Ja, det bli i så fall en stor bonus, men det vet vi ikke enda.. Skjer med å gi slike lønninger før man kommer til klubben og før man har bevist en dritt i engelsk fotball? "Sånne lønninger". Der har du grunnen til at vi ikke klarer å tiltrekke oss spillere... En god 1st team player bør kunne hente inn 100-150k i uken i en toppklubb i Premier League. På tide å slutte med den tragiske lønnsstrukturen i klubben nå. Mange som tiltrekker seg gode spillere uten å lønne de til himmelen (eks. spurs) og vi vet ikke om han er en god 1st team player ref. det jeg sier i innlegget mitt. Nesten bare Lloris og Dembele som har over 100K i spurs.. og man sitter å sier vi har en tragisk lønnstruktur? eh ja, fordi det er mange spillere som får mer enn hva de skal egentlig ha (ref. Wilshere og Debuchy) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Så man må prestere i PL før man kan betale dem skikkelig? Ja, vi har en tragisk lønnsstruktur, og jeg driter i hva Spurs gjør. Vi må begynne å betale spillere det de vil få andre steder. Det er så mye penger i PL nå, at kan kan betale førstelagsspillere langt mer enn det vi gjør. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Fremdeles galskap at denne forholdsvis ukjente spilleren tjener mer enn alle minus Alexis og Özil. Hva tenker f eks Cech om dette? Eller Kos? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Hva syns Kos om at han tjente mindre enn Mustafi til han skrev ny kontrakt...? Faen for en teit tankegang. Vi har råd, og vi må godta høyere lønninger for å tiltrekke oss bedre spillere. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Hva syns Kos om at han tjente mindre enn Mustafi til han skrev ny kontrakt...? Faen for en teit tankegang. Vi har råd, og vi må godta høyere lønninger for å tiltrekke oss bedre spillere. Hva om han blir den nye Debuchy.. også sitter han der på veldig bra lønn. Hva tenker du da? 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Nå melder Sky også at Sead Kolasinac kommer på free transfer til Arsenal. Så da virker jo det å gå i orden. Enig eller uenig i lønna må det jo sies å være en god første signering for sommeren. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Det er nå en start hvertfall. Gi nå mannen en sjanse før han blir stempla som det eller det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Det er nå en start hvertfall. Gi nå mannen en sjanse før han blir stempla som det eller det. Det blir vel som vanlig her inne. Et par feilpasninger i første matchen og han er en overbetalt flopp som bør selges snarest 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 1. Juli er han Arsenal-mann. Vet ikke med dere men jeg synes dette er en knallsignering! Så han spille mot Ajax i EL for en knapp måned siden hvor de vant 3-2. Han fikk 2 assist og begge kom fra perfekte innlegg. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Synes det er trist at det ikke er en ny trener som får leke seg med sjekkheftet.. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Herlig! Gleder meg til å se han i Arsenal trøya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå