#TeamBenbjo Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Luis Suarez? Vidic? Matic? Sturridge? Mata? God tidsmessig spredning her. Jeg skrev at det sjeldent skjer, ikke at det aldri forekommer. Sier sitt at du må nevne Vidic som ble kjøpt for ti år siden. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Mange flere som kan nevnes fra en stund tilbake. Evra, Arteta, Mascherano, Dempsey, Cahill, Austin, Ivanovic. Fullt mulig å kjøpe gode spillere i januarvinduet, kanskje spesielt Draxler nå som Wolfsburg gjør det helt elendig om dagen og virker å være i fritt fall. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Så klart man finner eksempler fra de siste 10-12 årene. Igjen, det forekommer, men det forekommer sjeldent. Nevner du Austin og Dempsey, kan jeg like greit nevne Monreal, Elneny og Gabriel som har blitt hentet av oss i nyere tid. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Så klart man finner eksempler fra de siste 10-12 årene. Igjen, det forekommer, men det forekommer sjeldent. Nevner du Austin og Dempsey, kan jeg like greit nevne Monreal, Elneny og Gabriel som har blitt hentet av oss i nyere tid. Jeg nevnte Monreal allerede. De to andre er på ingen måte fast på førstelaget. Da vil jeg ikke kalle det toppsigneringer... Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Er Austin og Dempsey toppsigneringer? Endret 21. desember 2016 av Classy Crab Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Vil si Dempsey var det i sin tid, kanskje ikke "topp" som i megastjerne, men det var en fantastisk signering for Fulham. Austin var også en veldig god signering for Soton. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Hverken Dempsey eller Austin ville vært i nærheten av å forsterke oss i januar. Tror ikke det er så vanskelig å forstå at toppspillere sjeldent er tilgjengelige i januar med mindre man betaler blodpris. Nå ser det ut til at Draxler er tilgjengelig, så hvis Wenger virkelig har sansen for ham, regner jeg med at vi prøver oss. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Det er fortsatt bare tull. Toppsigneringer er tilgjengelig om man er villig til å betale. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Det er jo det jeg sier. Man må betale blodpris for å hente toppspillere i januar. Derfor er det bedre å gjøre unna kjøpene i sommervinduet, noe vi gjorde. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Derfor er det bedre å gjøre unna kjøpene i sommervinduet, noe vi gjorde. Det var nytt for meg... 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Det er jo det jeg sier. Man må betale blodpris for å hente toppspillere i januar. [...] Mao akkurat som i sommervinduet.... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Draxler skal være klar for psg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Draxler skal være klar for psg. Sjokk Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 http://www.football-italia.net/96677/manolas-%E2%82%AC40m-arsenal-bid-rejected Roma “turned down a €40m offer from Arsenal” for Kostas Manolas, confirmed his agent, as Chelsea and Inter continue to track him. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Tipper det er fra i sommer. Gikk jo noen rykter da også. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 18 år gamle Kylian Mbappe med 9 mål på sine siste 6 starter for Monaco, inkludert to mot Manchester City. Bør toppe ønskelisten vår i sommer, selv om hele verden sikler etter ham for tiden. Mendy hadde også vært en kjempesignering. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Fullstendig urealistisk. Kanskje for 15 år siden. Disse unge megatalentene har ikke Arsenal en sjanse på. Det Arsenal må se etter er spillere i de større klubbene som ønsker seg vekk og ikke er gode nok for de større lagene, eller middels gode spillere fra litt mindre lag i Europa som vil ta et lite steg, men som ikke er gode nok for toppklubber. Slik som Xhaka og Mustafi. 1 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Dersom han går i sommer, tenker jeg at City, Chelsea, Barca, Real, PSG, Juve og Bayern er de klubbene som er mer attraktive enn Arsenal. City har allerede Agüero, og to supertalenter i Iheanacho og Gabriel Jesus. Chelsea kan trenge en spiss dersom Diego Costa drar i sommer, men de linkes sterkt til Lukaku. Barca har MSN. Monaco selger neppe til PSG. Juve har Dybala og Higuain, og bruker neppe £50m+ en ny spiss. Bayern har Lewandowski. Real trenger derimot en spiss, og kan fort finne på å legge inn et bud, men hvor mange unge spillere har lykkes i Real de siste årene? Jeg blir svært overrasket om Mbappe går til oss, men det må da være lov å drømme litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå