Benbjo Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Klubben har jo ikke så mye penger som meldt. Den eneste grunnen til at Mustafi kjøpes er fordi Wenger fant et billig alternativ på spissplass. Har som Martin liten tro på at han vil fungere for oss. Han ser ut som en kontringsspiller og vi er ikke et kontringslag. Lag parkerer som regel bussen mot oss. Tror ikke Perez er nøkkelen som knekker den koden. Litt samme skepsis som jeg hadde til Vardy. Det man trenger er en spiss som kan skape noe på egenhånd og ikke trenger 100 sjanser før han setter et mål. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Ikke mye penger? Hvis disse overgangene stemmer har dere brukt rundt £90 mill!! Om de er brukt på feil spillere er gjerne en annen diskusjon. 8 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Petter Veland som sies har ganske god peiling på La Liga, mener Perez er den spanske versjonen av Vardy. Om han kommer til Arsenal, så blir det veldig spennende å se om dette stemmer. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jaujau. Kunne sikkert vært verre. Perez ser ut som en kjapp og OK avslutter. Vi trenger hvertfall hurtighet der fremme. Spørsmålet er ikke om Perez kan tilpasse seg lagets spillestil, men om laget kan tilpasse seg Perez' spillestil. Her må man utnytte de beste kvalitetene til spissen, og da kan man ikke forvente at han som skal putte målene må sette seg selv utenfor komfortsonen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Ikke mye penger? Hvis disse overgangene stemmer har dere brukt rundt £90 mill!! Om de er brukt på feil spillere er gjerne en annen diskusjon. med summene som flyr rundt i fotballen i dag så er ikke £90 mill voldsomt da? Når klubber som Palace slenger rundt £32(usikker om det var pund eller euro for så vidt) for Benteke så burde Arsenal kunne bruke £150 uten å svette. Må også huske at vi bruke typ £20 mill i fjor. Kun Cech og Elneny som kom inn. Burde være mye tilgjengelig. spørsmålet er bare om klubben ønsker å bruke det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Mer troa på Perez enn Mustafi. Sistnevnte syntes jeg er regelrett middelmådig. Panikk-kjøp. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Mer troa på Perez enn Mustafi. Sistnevnte syntes jeg er regelrett middelmådig. Panikk-kjøp. Enig, Mustafi er for lik Kos og Gabriel. Hodeløse høner, vi trenger en rolig midtstopper. Noe ala Per, uten å være treg i beina Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Giroud vil nok enn så lenge være førstevalg på spissplassen, og Perez vil rullere, og måtte kjempe om spilletid. Så å tro Arsenal vil legge om spillestil fordi Perez kommer inn tror jeg ikke vi får se mye til, og han må tilpasse seg slik vi spiller. Han er deknisk dyktig, og en god avslutter, så tror ikke det skal være alt for stort problem for han. Kan også være Wenger prioriterer han i storkampene, der vi ligger dypere og satser på kontringer, og Xhaka sin pasningsfot til en Perez på løp i bakrom kan bli en god combo. Så blir det litt at det skal klages for alt som klages på kan nå. Først klager en på at Arsenal ikke bruker penger. Så på at de ikke bruker nok, og tilslutt på at det ikke er navn en selv har ment var den Arsenal burde kjøpt. Uten å kjenne spesielt godt til hverken spilleren eller hvordan Arsenal tenker rundt økonomien i klubben, og hva de føler forsvarlig å bruke i et vindu. Stemmer det at nå Perez og Mustafi er klare, samt Xhaka tidligere i sommer synes jeg det virker som klubben har handlet godt og fornuftig, og så avventer jeg med å dømme spillerne som nobody's før de har spilt noen kamper for oss i hvertfall. Jeg er i hvertfall mer positiv nå enn jeg har var for bare noen dager siden på Arsenal sine vegne. Endret 26. august 2016 av archongamer Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Mer troa på Perez enn Mustafi. Sistnevnte syntes jeg er regelrett middelmådig. Panikk-kjøp. Middelmådig indeed. Valencias klart beste spiller i fjor og blant de beste stopperne i La Liga. Kun 24 år. Direkte søppel vil jeg kalle ham. 7 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Mer troa på Perez enn Mustafi. Sistnevnte syntes jeg er regelrett middelmådig. Panikk-kjøp. Middelmådig indeed. Valencias klart beste spiller i fjor og blant de beste stopperne i La Liga. Kun 24 år. Direkte søppel vil jeg kalle ham. For en gangs skyld er vi enige. Ellers: 27 – Since August 2015, Lucas Perez has had a hand in more goals than any other Spaniard in La Liga (27). Mercurial. Tror personlig vi kan ha gjort et kupp. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Blir utrolig spennende å se. Og om ikke annet så trur jeg som flere har nevnt tidligere at det er veldig positivt for Giroud å ha noen som puster han i nakken. men må ikke ta "seieren" på forskudd da. fortsatt mulig at begge transfers faller i grus i kjent stil. Begge tegner nye kontrakter hvert øyeblikk Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Kanskje det kommer en bonusspiller inn? Tvilsomt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Spennende, men foreløpig tvilsomt ja. Vanskelig å skulle gjette hvem det evt skulle være- Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Vanskelig nok bare å gjette posisjon? Venstre back eller høyre wing? Perez har jo gått temmelig under radaren, evt blitt gjort unna veldig fort. Så det kan jo være hvem som helst. Endret 26. august 2016 av barezell Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Vanskelig nok bare å gjette posisjon? Venstre back eller høyre wing? Perez har jo gått temmelig under radaren, evt blitt gjort unna veldig fort. Så det kan jo være hvem som helst. Ble gjort fort. Vi utløste visstnok utkjøpsklausulen onsdag kveld etter at Everton hadde gjort det samme litt tidligere. Lukter litt panikk av overgangen egentlig. Fikk vel ikke overtalt noen større navn til å komme. 20m euro er ingenting i dagens marked. Antagelig verdt forsøket. Barca var visst også interessert! Drøyt å tenke på at han er vår 5 dyreste spiller gjennom tidene! Bare Mustafi, Xhaka, Özil og Alexis kostet mer. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) 27 – Since August 2015, Lucas Perez has had a hand in more goals than any other Spaniard in La Liga (27). Mercurial. Tror personlig vi kan ha gjort et kupp. Tror det selv. Han er hurtig, virker som en god avslutter og har i tillegg en over gjennomsnittet god pasningsfot utifra det jeg har sett. £17 mill er verdt denne risken, og jeg er positiv til fyren. Håper denne overgangen går i boks. Endret 26. august 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Hmm, bedre enn ingenting. Går det poste instagram bilder direkte? Jeg får bare link, men gjør sikkert noe feil. https://www.instagram.com/p/BJlB1ABAshf/?taken-by=arsenal.livetv Endret 27. august 2016 av barezell Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 https://www.instagram.com/p/BJlB1ABAshf/?taken-by=arsenal.livetv Fake. Photoshoppet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå