Adrax Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Tenk tilbake på alle intervjuene Wenger har gjort de foregående overgangsvinduene. Tenk på alle løgnene og unnskyldningene han har kommet med. "If we find the right player, we buy"-kommentaren har han brukt i hvor mange år nå? Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Fra idag av krysser jeg ikke fingerne for nye spillere når jeg sjekker nyheter om Arsenal. Men at Wenger får sparken, sagt opp eller har sluttet. #WengerOUT Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Sterkt linket til en Lucas Perez fra Deportivo. Veldig skeptisk. Everton er visstnok også interessert. Tipper også denne fyren velger oss bort. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Takker ja. Virker ikke som om noen superstjerner er tilgjengelige dette vinduet, så da er det greit å gå for en midlertidig løsning som kan rotere/konkurrere med Giroud, og spare pengene til neste sommer. Få inn Mustafi også, så er jeg fornøyd med vinduet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 En grei signering selv om han ikke har lyktes så godt tidligere da han har prøvd seg utenfor Spania. Hadde en god sesong i fjor, og vi fulgte visstnok med han allerede da. Spilleren selv skal visstnok være lysten på en overgang til oss. Er nok ingen 30+ mål pr sesong, men kan fungere godt i rotasjon med Giroud. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Hele grunnen til at deportivo ikke rykket ned. Kjapp, god teknisk og venstrebent. Jobber hardt og kan brukes bak og rundt spissplassen i tillegg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Ikke vært borti han, men tar alt med åpne armer nå om dagen. (Ikke Evans og Bony da. de ryktene kan bare dø.) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Bony hadde nok ikke vært så galt. Gjorde det bra i Swansea og har puttet noen viktige mål for City. Litt lik Giroud i spillestilen kanskje. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Bony er en bedre avslutter, men dårligere oppsetter enn Giroud. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Skjønner fader ikke hvordan dere får til sånn kul twitter format Endret 25. august 2016 av Kose Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Kryss fingre for at begge dealene går inn. Endret 25. august 2016 av Adrax Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Samtidig har jeg lyst å takke Per Mertesacker for å bli skadet midt i overgangsvinduet. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) David Ornstein ✔@bbcsport_david Arsenal have beaten Everton to signing of Deportivo La Coruna striker Lucas Perez. Deal agreed, #AFC meeting €20m release clause, 17.1m #EFC Skjønner fader ikke hvordan dere får til sånn kul twitter format Når du har tweeten på skjermen, trykk på de 3 prikkene under tweeten (bortafor retweet knappen osv), kopier tweet linken og lim inn i en kommentar her. Try it out! Endret 25. august 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Xhaka, Perez og Mustafi inn? Ikke det jeg håpet på, men det er ikke et krisedårlig vindu hvis dette går inn. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 David Ornstein ✔@bbcsport_david Arsenal have beaten Everton to signing of Deportivo La Coruna striker Lucas Perez. Deal agreed, #AFC meeting €20m release clause, 17.1m #EFC Skjønner fader ikke hvordan dere får til sånn kul twitter format Når du har tweeten på skjermen, trykk på de 3 prikkene under tweeten (bortafor retweet knappen osv), kopier tweet linken og lim inn i en kommentar her. Try it out! Herregud, prøvde det istad, men det viste seg ikke i "forhåndsvisning" Takker! Her har vi mål+assist av Perez 2015/2016 sesongen: Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Virker jo hurtig i det minste. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Lucas Perez minner meg om når vi signerte Giroud. Dritgod i Frankrike, riktig å signere noen "under the radar", bla bla bla. Du ser hvordan det gikk. Håper han her kan gjøre jobben, men har på ingen måte trua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå