MartinF Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Wenger er litt som Trump. De lever i sin egen fantasiverden begge to! Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Dette er for sykt!!! Jeg har vært borte snart en måned i forbindelse med en TV-produksjon, i løpet av det har jeg forventet at vi skulle få inn 1-2 spillere. Men nei, ingen nytt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Dette er for sykt!!! Jeg har vært borte snart en måned i forbindelse med en TV-produksjon, i løpet av det har jeg forventet at vi skulle få inn 1-2 spillere. Men nei, ingen nytt...Fikk du ikke med deg åpningskampen? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Han sammenligner seg med Real Madrid og mener stallen er komplett Se på united i går. Zlatan dominerer og putter to mål. Pogba gjør en god figur, Perfekt eksempel på at kjøper du riktig så får du kvalitet fra første kamp. Sånn som ting har utviklet seg nå blir jeg mer overrasket om det kommer inn en ny spiller i det hele tatt. Jeg er dog bekymret for hvor interessant klubben blir fremover når den ikke lokker til seg store spillere.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Danielzu, det er en tråd om overganger og spekulasjoner. Du er nok i feil sted som Moreno pleier å være i. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Litt off-topic var det nok,men jeg bare lurte. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Joel Campbell lånes ut til Sporting! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Helt mongo avgjørelse mener jeg. Arsenal trenger spillere up front! Da låner du ikke ut Campbell...Be om en fuckings tvangstransfer Campbell!Vi har en type spiss i stallen og han scorer 10-15 mål (Giroud), også har vi Walcott som ikke er god nok som spiss, ei heller på kant lengre. Kommer ikke til å score mer mål enn 7, og det er max. Gud jeg blir glad vi kvitter oss med Wenger, og jeg kommer ALDRI til å se tilbake på det han er gjort. Det var ikke han som fikk det til, men det var laget vårt. Han er fuckings kreft og evneveik. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Tragisk å låne ut en av de få på kantene som klarer å gjøre noe... Wenger aner ikke hva han driver med, med midnre han drar Griezmann ut av hatten nå i slutten av vinduet, men det vet vi alle at han ikke gjør. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Dette er for sykt!!! Jeg har vært borte snart en måned i forbindelse med en TV-produksjon, i løpet av det har jeg forventet at vi skulle få inn 1-2 spillere. Men nei, ingen nytt... Skryter på deg Hotel Paradise deltakelse eller? Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Skryter på deg Hotel Paradise deltakelse eller? Tror at HotelParadise varer lengre enn en måned? Jeg er kameramann, så nei Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Valenica managern sier Mustafi ikke er til salgs og kommer ikke til å forlate klubben. Helt utrolig at det ikke har skjedd en dritt etter Gabriel skaden. Det er helt tragisk hvor trege vi er i overgangsmarkedet. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Arsenal er en vits. Er det ikke gjort noen store signeringer før vinduet stenger bytter jeg klubb for èn sesong, eller flere. Helt til Wenger hvertfall er vekk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Wenger kom jo med noen kommentarer etter Leicester-matchen som kunne tyde på at det ikke kommer en stopper. Noe med at Holding spilte som en spiller som kostet 55m pund. Wenger beklaget at ham ikke var dyrere! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Jo raskere alle fans forstår at dette er ikke godtatt jo raskere kan vi starte å protestere! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 (endret) Wenger kom jo med noen kommentarer etter Leicester-matchen som kunne tyde på at det ikke kommer en stopper. Noe med at Holding spilte som en spiller som kostet 55m pund. Wenger beklaget at ham ikke var dyrere! Han skrøt av prestasjonen hans, og sa at desverre var det nok mange fans som ikke la merke til det siden han ikke kostet 55 mill. Noe han forsåvidt har rett i. Og så husker du nok han har sagt at det mangler rutine og at de derfor ønsker å hente inn en med mer erfaring, da Holding foreløpig er uerfaren på dette nivået, og en mann for fremtiden. At Holding uansett får skryt synes jeg er helt på sin plass, da han og Kos spilte en god kamp bak der sist. Endret 23. august 2016 av archongamer Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Jau, enig i at Holding ikke gjorde seg bort. Var oppløftende. Men jeg ser helt klart for meg at Wenger bruker det som en unnskyldning for ikke å handle. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Jau, enig i at Holding ikke gjorde seg bort. Var oppløftende. Men jeg ser helt klart for meg at Wenger bruker det som en unnskyldning for ikke å handle. Slapp av. Evans kommer inn med en time igjen av Deadline Day Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Driter i Holding. Vi har x antall ungdomsprosjekt, men det er ikke det vi trenger nå. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Chelsea er altså klare på at de skal ha to midtstoppere, og sannsynligvis en midtbanespiller også. Wenger klarer ikke få inn en spiller vi trenger på et helt overgangsvindu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå