Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dette er for sykt!!! Jeg har vært borte snart en måned i forbindelse med en TV-produksjon, i løpet av det har jeg forventet at vi skulle få inn 1-2 spillere. Men nei, ingen nytt...

Fikk du ikke med deg åpningskampen?
Lenke til kommentar

Han sammenligner seg med Real Madrid og mener stallen er komplett :nei:   Se på united i går. Zlatan dominerer og putter to mål. Pogba gjør en god figur, Perfekt eksempel på at kjøper du riktig så får du kvalitet fra første kamp. Sånn som ting har utviklet seg nå blir jeg mer overrasket om det kommer inn en ny spiller i det hele tatt. Jeg er dog bekymret for hvor interessant klubben blir fremover når den ikke lokker til seg store spillere..

Lenke til kommentar

Helt mongo avgjørelse mener jeg. Arsenal trenger spillere up front! Da låner du ikke ut Campbell...

Be om en fuckings tvangstransfer Campbell!

Vi har en type spiss i stallen og han scorer 10-15 mål (Giroud), også har vi Walcott som ikke er god nok som spiss, ei heller på kant lengre. Kommer ikke til å score mer mål enn 7, og det er max. 

Gud jeg blir glad vi kvitter oss med Wenger, og jeg kommer ALDRI til å se tilbake på det han er gjort. Det var ikke han som fikk det til, men det var laget vårt. Han er fuckings kreft og evneveik. 

Lenke til kommentar

Wenger kom jo med noen kommentarer etter Leicester-matchen som kunne tyde på at det ikke kommer en stopper. Noe med at Holding spilte som en spiller som kostet 55m pund. Wenger beklaget at ham ikke var dyrere!

Han skrøt av prestasjonen hans, og sa at desverre var det nok mange fans som ikke la merke til det siden han ikke kostet 55 mill. Noe han forsåvidt har rett i. Og så husker du nok han har sagt at det mangler rutine og at de derfor ønsker å hente inn en med mer erfaring, da Holding foreløpig er uerfaren på dette nivået, og en mann for fremtiden. 

At Holding uansett får skryt synes jeg er helt på sin plass, da han og Kos spilte en god kamp bak der sist.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...