#Kroenkeout Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Håper vi ikke får inn noen og håper alle underpresterer.Håper vi ikke kvalifiserer oss til CL eller EL.Håper alle fansen går over til å hate alt og alle, samt vi tilnærmet blir de neste "Tyrkiafansen".Håper samtidig at alle stopper å dra på kamp, samt stopper å kjøpe Arsenal effekter. Drømmen og kontinuiteten til styret og Wenger blir knust og klubben blir solgt til noen andre.Klubben skifter trener... 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 snip* --- Nå skal jeg ikke dra denne diskusjonen så mye lenger ut, og jeg skal også innrømme at det er frustrasjon som er en stor grad av drivkraften bak det jeg har skrevet. Som sagt jeg forstår fullt og helt hva du mener og jeg er også klar over at det ikke bare er Arsenal som er et "offer" for slike taktiske uthalinger fra selgende klubb. Når et er sagt så mener jeg likevel at det er et grunnlag for min frustrasjon og min kritikk mot Arsenal (les: Wenger & co) rundt akkurat kjøpet av midtstopper. Behovet for en midtstopper var vel noe som det var allmenn enighet om når sist sesong ble avsluttet. Så vidt jeg kan huske så var det vel også en posisjon som det kom signaler om fra klubben at det var en aktuell posisjon å forsterke. Dette burde ført til at letingen etter en stopper burde vært unnagjort før spillerne møttes til oppkjøringen. Når så Per ble skadet så burde denne "letingen" blitt intensifisert og når Gabriel ble skadet så burde klubben ha satt alle kluter til. Jeg forstår at det ikke er lett forhandle med en klubb (som Valencia) når de vet at behovet er så stort, men da holder det ikke med å sette ut noen rykter om andre aktuelle kandidater, kanskje burde klubben startet reelle forhandlinger med andre kandidater samtidig slik at det var flere muligheter. Kanskje er jeg naiv, kanskje forstår jeg ikke realitetene i dagens fotballverden, men jeg forstår at vi nå sliter noe innforjævlig med stopperplassen. Er Mustafi så den rette mannen at det er verdt å tape noen poeng i sesongstarten for å få den "rette" mannen inn. Kanskje er det slik rent objektivt, men slik jeg sliter med å akseptere Wengers sedvanlige sendrektighet. Letingen etter en midtstopper kunne ha startet tidligere, og det burde ha vært mer enn en reell aktuell kandidat. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) snip* --- Det jeg skrev var forutsatt dagens situasjon og at den er som den er. Alt om at vi burde ha handlet mer eller mindre ferdig i god tid til sesongoppkjøringen er jeg helt enig i, og er noe som irriterer meg mye mer enn mangel på overprisa stjerner på laget. Helt uforståelig av Wenger å nok en gang vente til det siste i en desperat handling. Nå ryktes det jo alt fra 20 mill på den lave enden av skalaen, til 35 mill på den høye enden i hva Valencia krever for Mustafi. Er det i nærheten av den lave enden ser jeg ikke hva vi tuller med, og hvorfor det er noe å lure på. Er det i den høye enden skjønner jeg at vi rygger, for da snakker man idiotipenger for en som ikke er verdt det. Skulle Musftafi være mannen som blir ment å passe oss best av alternativene fortår jeg at Arsenal prøver seg på litt mind-games, men jeg tror ikke det fungerer desverre. Valencia vet de bare kan vente dette ut. Endret 16. august 2016 av archongamer Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Dette er jo et ran. Om Wenger prøver å diskutere den prisen der, så er det noe galt med han. FÅ DEN JÆVLA OVERGANGEN I ORDEN! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Er ikke noe å lure på en gang. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 snip* --- Det jeg skrev var forutsatt dagens situasjon og at den er som den er. Alt om at vi burde ha handlet mer eller mindre ferdig i god tid til sesongoppkjøringen er jeg helt enig i, og er noe som irriterer meg mye mer enn mangel på overprisa stjerner på laget. Helt uforståelig av Wenger å nok en gang vente til det siste i en desperat handling. Nå ryktes det jo alt fra 20 mill på den lave enden av skalaen, til 35 mill på den høye enden i hva Valencia krever for Mustafi. Er det i nærheten av den lave enden ser jeg ikke hva vi tuller med, og hvorfor det er noe å lure på. Er det i den høye enden skjønner jeg at vi rygger, for da snakker man idiotipenger for en som ikke er verdt det. Skulle Musftafi være mannen som blir ment å passe oss best av alternativene fortår jeg at Arsenal prøver seg på litt mind-games, men jeg tror ikke det fungerer desverre. Valencia vet de bare kan vente dette ut. Jeg er enig i det du skriver... Det som er mitt "eneste" problem er hvis Arsenal forsetter med "ventespillet" når behovet vårt er så stort for en stopper. Hvis prisen er for høy, glem Mustafi og finn ett annet reelt alternativ. Selv om Mustafi sikkert er en god spiller, så har det også kommet enkelte "negative" tilbakemeldinger (om det er noe reelt grunnlag for dette vet jeg ikke), så jeg er overbevist om at det finnes andre like gode tilgjengelige stoppere (som ikke er dyrere). Mulig det bare er ønsketenking fra min side, men jeg tror det ikke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 https://twitter.com/ViasatVeland/status/765908195818762240 Hvis det skjer er jeg ferdig med Arsenal for denne sesongen. Wenger er kreft for klubben nå. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) https://twitter.com/ViasatVeland/status/765908195818762240 Hvis det skjer er jeg ferdig med Arsenal for denne sesongen. Wenger er kreft for klubben nå. Jeg blir aldri "ferdig" med Arsenal! Og selv om det fremdeles er noen "die-hard"-supporterer som mener at Arsene = Arsenal, så er han for meg bare en midlertidig (Selv om det har vart lenge) brikke i Arsenal Endret 17. august 2016 av polljen 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 http://metro.co.uk/2016/08/16/naby-keita-reveals-he-turned-down-arsenal-to-sign-for-rb-leipzig-after-phone-call-with-arsene-wenger-6072739/ Enda en spiller som offentlig har gått ut og takket nei til Arsenal i sommer. Har mistet tellingen på antall spillere som har gjort det nå. Ryktes også at Alexis har bedt om å få lov til å forlate klubben i sommer. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 http://metro.co.uk/2016/08/16/naby-keita-reveals-he-turned-down-arsenal-to-sign-for-rb-leipzig-after-phone-call-with-arsene-wenger-6072739/ Enda en spiller som offentlig har gått ut og takket nei til Arsenal i sommer. Har mistet tellingen på antall spillere som har gjort det nå. Ryktes også at Alexis har bedt om å få lov til å forlate klubben i sommer. Akkurat den der saken er jo grei, han sier han ville gå til en mindre klubb fordi han ikke er klar enda. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Kanskje vi kan legge inn noen bud på Robert og kaptein Morgan slik at de også kan få litt bedre kontrakter Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Naby Keita, hvem faen er det? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Wengz er sykt bantz jabjguarvi nduet kjøøer han n6y sgtopooer Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 ‘We have been in the market a long time but if you look around in Europe, all my friends I call are all looking for centre-backs but they cannot find them.’ Read more: http://metro.co.uk/2016/08/19/arsene-wenger-vows-to-bring-a-defender-to-arsenal-this-summer-6077782/#ixzz4HlNp5ro5 Lurer på hvor de leter... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Wengz er sykt bantz jabjguarvi nduet kjøøer han n6y sgtopooerThis. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 We have Giroud, Sanchez, Walcott, Akpom and [Yaya] Sanogo who is still here but is injured at the moment -- the players we buy have to be better. ... Look, I believe a club like ours is focused on giving chances to the players we develop in our own club. We have a few strikers who have a chance, if we find the right players we buy. "But if you ask people 'give me names' ... you see that it is not that easy -- look at a club like Real Madrid, who have they bought? Up front, it is very difficult." Jess, den dagen du vinner CL og ikke kjøper noen sommeren etter skal vi ikke klage. Forskjellen er at RM har et komplett lag. Det mangler helt åpenbart Arsenal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå