Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis han sa det er han senil, stakkars.

Så jo ved åpningen av vinduet at det manglet spiss, noe det så vanvittig ekstremt åpenbart gjør.

on which other areas he’s looking at other than defence…

There’s no other specific area that we need. It will depend on the quality we find. If we find somebody who strengthens our team in any position, who gives us a superior quality, we’ll do it.

Read more at http://www.arsenal.com/news/news-archive/20160812/wenger-s-latest-es-on-transfers#0hdD0cX1kzfStezB.99

Lenke til kommentar

:laugh:

Blir dere aldri lei av å klage? Hva med å bare slå seg ned med at transfer-policyen i denne klubben er en vits og bare gå videre? Hvorfor ikke bare skru av Twitter og vente til vinduet er over. Kanskje man blir overrasket når vinduet er stengt. Kanskje man har signert Evans. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når Wenger nå går ut og prater ned behovet for offensive spillere så er det selvsagt lett å ta han på ordet, ikke minst siden han rent historisk er "forsiktig" med store investeringer i spillermateriell. Samtidig så skal man også være klar over at spillerkjøp også er et mentalt "spill", der det Wengers uttalelser like gjerne kan være ment for å både kjøle ned forventningene både hos selgende klubber og tildels også blant fansen.

Jeg har vært og er fremdeles skeptisk til Wenger på overgangsmarkedet, men jeg er ikke 100% sikker på at han er ferdig med å handle offensiv spiller. Jeg har dog ingen tro på at vi får inn både en spiss og en kantspiller,

Lenke til kommentar

Når Wenger nå går ut og prater ned behovet for offensive spillere så er det selvsagt lett å ta han på ordet, ikke minst siden han rent historisk er "forsiktig" med store investeringer i spillermateriell. Samtidig så skal man også være klar over at spillerkjøp også er et mentalt "spill", der det Wengers uttalelser like gjerne kan være ment for å både kjøle ned forventningene både hos selgende klubber og tildels også blant fansen.

Jeg har vært og er fremdeles skeptisk til Wenger på overgangsmarkedet, men jeg er ikke 100% sikker på at han er ferdig med å handle offensiv spiller. Jeg har dog ingen tro på at vi får inn både en spiss og en kantspiller,

Ja, det har vi jo sett tidligere.... "Bare et spill for galleriet" my ass.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Kommer til å le meg ihjel om Mustafi-dealen går i dass. :laugh:

Håper Gazidis og Wenger dør iløpet av natten. Forbanna fjotthuer. At sånne folk får styre en klubb er faen med en skam.

Ikke utenkelig! Arsenal er jo mestre i å la ting dra ut i tid. Kan fort hende han bestemte seg for å bli i Valencia/ vente på Chelsea når han så gjengen som spilte i dag. Han blir jo ikke den første til å takke nei til klubben i sommer! 

Det har altså gått fra helt sikkert mandag til "kanskje" tirsdag/onsdag. Jævla bra! Om han kommer, så blir han vel neppe klar til Leicester uansett. Blir bra å se Chambers rævkjørt av Vardy, Musa og Mahrez. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...