Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyresiden vår er svakere enn spissplassen. Fact. Mange av angrepene kommer fra kantspillerne våre og da er det viktig at de er solid. I forrige sesong var høyrekanten desidert vårt svakeste punkt hvor Wenger prøvde både Ramsey, Campbell og Walcott uten at noen av dem var en suksess. Wilshere er god der, men høyrekant er ikke hans naturlige posisjon. Ox er heller ikke god nok for å være vår faste høyrekant. Har vi gode spillere på kantene som kan mate Giroud med baller kan han score 20 mål+ på en sesong. Kan si hva man vil om Giroud, men det har vært mangel på gode angrepsspillere i laget vårt en god stund nå. Å begynne sesongen uten ny høyrekant kan bli mer katastrofalt enn en ny spiss. Glem ikke at Giroud har prestert OK gjennom en haug av ræva sesonger for oss.

Lenke til kommentar

Dette er ikke FM/FIFA. Vi har nå et mylder av høyrekanter. Ikke verdensklasse kanskje, men mange spillere. Walcott, Iwobi, Campbell, Ramsey, Alexis, Wilshere, Gnabry, Ox, osv.

Så med mindre minst en av disse forsvinner så har jeg 0% tro på at Mahrez eller andre kantspillere kommer. 

På spissplass har vi 0 backup. Ingenting. Nada. 

Lenke til kommentar

Wenger må bli mer kynisk og selg de spillerne vi ikke trenger og kjøp de vi trenger.

Irrelevant om de er gode eller ei, de må også passe inn formasjonen vår. Mange av dem gjør ikke det, blant annet Ox og Walcott

Lenke til kommentar

Jeg snakker ikke om hva jeg vil, men hva som er mest nødvendig. Hva F skal vi med en haug middelmådige/dårlige spillere som ikke engang har høyrekant som sin naturlige posisjon? Wenger kommer til å bruke Walcott som backup på spissplassen hvis han føler for det.

Hadde det vært opp til meg så skulle vi hatt alle sammen, men som sagt. Heller Mahrez enn Lacazette.

Lenke til kommentar

Kom kanskje ikke godt frem at det går fint om vi får RW og CB som ble diskutert over. Det vil imo også gå fint om vi får ST og CB så kan Walcott, Campbell, OX, Ramsey, wilshere rullere på kant.

Jeg vil selvsagt ha alle 3 posisjonene fylt, men sannsynligheten er relativt liten for det. En solid stopper er å foretrekke ettersom Per synger på siste verset uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...