barezell Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Hva trur dere om Draxler? Annet enn som alle andre spennede rykter NEVER GONNA HAPPEN. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Jævlig tynt, men jeg tar det. Kommer til å velge Sevilla over oss helt åpenbart, men dette var så random at jeg tror det kan stemme. Har uansett gode tall for Toulouse fra forrige sesong. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) https://twitter.com/Lexus7Sanchez/status/757823061739474944 Jævlig tynt, men jeg tar det. Kommer til å velge Sevilla over oss helt åpenbart, men dette var så random at jeg tror det kan stemme. Har uansett gode tall for Toulouse fra forrige sesong. Hvorfor i faen er det åpenbart at han skulle velge Sevilla? vi er ikke Odd Grenland. 10 ganger større klubb enn Sevilla. Endret 26. juli 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 https://twitter.com/Lexus7Sanchez/status/757823061739474944 Jævlig tynt, men jeg tar det. Kommer til å velge Sevilla over oss helt åpenbart, men dette var så random at jeg tror det kan stemme. Har uansett gode tall for Toulouse fra forrige sesong. Hvorfor i faen er det åpenbart at han skulle velge Sevilla? vi er ikke Odd Grenland. 10 ganger større klubb enn Sevilla. Sevilla har vunnet EL 3 ganger på rad. Hvor lenge siden er det Arsenal vant noe i Europa? Nettopp, aldri. Sevilla er en klart mer attraktiv klubb en Arsenal pt. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Er over hele internett nå. Lyon skal angivelig ha avslått et bud på 35€ millioner fra Arsenal. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Er over hele internett nå. Lyon skal angivelig ha avslått et bud på 35€ millioner fra Arsenal. Og her er Tweeten fra Lyon Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 De oppga først en sum på 48 mill, det ble surr med børsen og de har nå offentliggjort at budet var på 35 mill? Fransken min er ikke det den en gang var Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Jeg får ikke opp tweeten på jobb så mulig dette blir dobbelt opp. A report in Le Progres suggested the Premier League side had tabled an offer worth €48m, but the Ligue 1 side have insisted the bid was significantly lower and has been turned down. "Lyon categorically deny having received an offer of €48m from Arsenal for Alexandre Lacazette like Le Progres reported in this morning's edition," a statement from Lyon read. "The club laments Le Progres' decision not to contact the club before publishing this false information, which causes confusion on the day OL publishes its annual financial figures. "The reality is that Arsenal have tabled an offer of €35m, which Lyon have not acted upon for one reason. OL will hold on to Alexandre Lacazette because he is irreplaceable and one of the key figures in Bruno Genesio's squad." Endret 26. juli 2016 av barezell Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Wenger logikken: West Ham byr 40 mill euro for Lacazette, ja da byr vi 35 mill euro! For en idiot. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Makan til surrehuer hele gjengen. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Vel.. Vi kan jo ta noe positivt ut av dette. Wenger ER faktisk på spissjakt. Og han har tydeligvis en standard siden han byr på Lacazette og ikke Connor Wickham.. Det negative er at Wenger ikke kommer til å legge inn nytt bud på Lacazette igjen. Når har en klubb fått budet sitt avslått for deretter å legge inn nytt bud og fått det godkjent? Edit: Endret 26. juli 2016 av Adrax Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Når har en klubb fått budet sitt avslått for deretter å legge inn nytt bud og fått det godkjent? Uhm, det skjer hele tiden.... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Når har en klubb fått budet sitt avslått for deretter å legge inn nytt bud og fått det godkjent? Uhm, det skjer hele tiden.... Ah, ok.. Noen eksempler på store overganger? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Tja, så og si alle overganger? Det kalles forhandlinger, look it up. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Tja, så og si alle overganger? Det kalles forhandlinger, look it up. Jeg har enda til gode se en klubb som har offentliggjort at de har avslått et bud, få et nytt bud og deretter å godta det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Nei, det er ikke vanlig å offentliggjøre sånt. Men det skjer. Hele tiden. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Tenk om Wenger hadde like store baller som Juventus... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Å bruke €75 millioner på en (snart) 29-åring? Det er ren galskap. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå