Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://twitter.com/Lexus7Sanchez/status/757823061739474944

Jævlig tynt, men jeg tar det. Kommer til å velge Sevilla over oss helt åpenbart, men dette var så random at jeg tror det kan stemme.

Har uansett gode tall for Toulouse fra forrige sesong.

Hvorfor i faen er det åpenbart at han skulle velge Sevilla? :p vi er ikke Odd Grenland. 10 ganger større klubb enn Sevilla. Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar

https://twitter.com/Lexus7Sanchez/status/757823061739474944

Jævlig tynt, men jeg tar det. Kommer til å velge Sevilla over oss helt åpenbart, men dette var så random at jeg tror det kan stemme.

Har uansett gode tall for Toulouse fra forrige sesong.

Hvorfor i faen er det åpenbart at han skulle velge Sevilla? :p vi er ikke Odd Grenland. 10 ganger større klubb enn Sevilla.

Sevilla har vunnet EL 3 ganger på rad. Hvor lenge siden er det Arsenal vant noe i Europa? Nettopp, aldri.

Sevilla er en klart mer attraktiv klubb en Arsenal pt.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke opp tweeten på jobb så mulig dette blir dobbelt opp. 

A report in Le Progres suggested the Premier League side had tabled an offer worth €48m, but the Ligue 1 side have insisted the bid was significantly lower and has been turned down.

"Lyon categorically deny having received an offer of €48m from Arsenal for Alexandre Lacazette like Le Progres reported in this morning's edition," a statement from Lyon read.

"The club laments Le Progres' decision not to contact the club before publishing this false information, which causes confusion on the day OL publishes its annual financial figures.

"The reality is that Arsenal have tabled an offer of €35m, which Lyon have not acted upon for one reason. OL will hold on to Alexandre Lacazette because he is irreplaceable and one of the key figures in Bruno Genesio's squad."

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Vel.. Vi kan jo ta noe positivt ut av dette. Wenger ER faktisk på spissjakt. Og han har tydeligvis en standard siden han byr på Lacazette og ikke Connor Wickham..

Det negative er at Wenger ikke kommer til å legge inn nytt bud på Lacazette igjen. Når har en klubb fått budet sitt avslått for deretter å legge inn nytt bud og fått det godkjent?

Edit:

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...