Corporal Jenkinson Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Laget der blir voldtatt på bortebane av fysiske lag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Slik som dette laget? Mahrez - Drinkwater - Kanté - Albrighton Vardy - Okazaki Tror det skal gå greit jeg. 3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Ryktes Juve har hosta opp cash for Higuain. Og agenten til Mahrez var på Arsenal -Lens kampen pga en 18 åring han representerer. Back to square one? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Seriøst, er rykter så løse at om en agent (som sikkert representerer ....50-60 spillere) er på en kamp hvor Arsenal spiller, så skal vi signere en av spillerne hans? Dette blir så idiotisk at jeg har ikke ord. Uansett, Mahrez betyr nada om vi ikke har en spiss som kan score også. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Rykter betyr null, nada, zipp når det kommer til Arsenal. Overganger kan ikke stoles på før spilleren står på Emirates med en drakt i hendene, underskrevet kontrakt og sier "jeg er en gooner". 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Yes! Om Mirror skriver det så er det jo nesten bekreftet! Mangler bare at The Sun raporterer det samme nå Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Hadde vært orgasmisk om det stemte da. Faen.. er drømmen det der. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 DiMarzio melder at Juventus betaler 45 millioner euro nå, og 45 millioner neste sommer (totalt 90 mill) for Gonzalo Higuaín. Noen kaller det galskap, mens det kan karakteriseres som en klubb som satser. Tenk deg om Wenger hadde hatt litt baller. De 90 millionene ville blitt tjent inn på CL+tv-rettighetene alene med alle de pengene vi allerede har. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Hodeløst å bruke 90 mill på en spiller som fyller 29 i desember. Spesielt om vi kan få Mahrez + Lacazette for samme prisen. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Prisene har tydeligvis steget. Måtte jo det i toppen også når de har det for middelmådige spillere, men 90 millioner for en soon-to-be 29-åring er bortkastet. Tviler på at de får solgt ham for noe særlig. Snakk om å kaste bort eventuelle Pogba-penger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Tviler på at de får solgt ham for noe særlig. Du glemmer markedet i Kina som elsker å kjøpe avdankede europeiske stjerner for høøøøy pris. Det har vært to Kinesiske klubber på banen for Higuain allerede, som han har sagt nei til. Tviler på at de bryr seg veldig om han er 28 eller 32 når han drar dit - de skal jo i utgangspunktet bare ha navnet. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Hodeløst å bruke 90 mill på en spiller som fyller 29 i desember. Spesielt om vi kan få Mahrez + Lacazette for samme prisen. Nei, det er ikke hodeløst. Lacazette er en middelmådig spiller, mens Mahrez har kun levert i én sesong. Higuaín har vært blant verdens beste spisser de siste 6-7 årene. En verdensklassespiss. Absolutt ikke hodeløst å bruke de pengene på en åpenbart forsterkning. Arsenal trenger ikke en spiss som er dårligere enn Giroud, men en forsterkning. Det hadde Higuaín vært. Om du skal henge deg opp i at spiller x og y er overpriset så synd for deg. Sånn har det blitt. Når Batshauyi går for 35 mill pund, er det ikke overraskende at Higuaín går for det dobbelte, til tross for alderen. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 (endret) Kun Bale og Ronaldo har kostet mer enn det Higuain koster for Juventus. Higuain som fyller 29 og som har scoret 20+ ligamål kun to ganger de siste seks sesongene. Så klart han er bedre enn Giroud, og jeg hadde blitt storfornøyd om vi hentet ham, men du lever i drømmeland om du tror at det er realistisk at vi kan kaste 90 mill etter enn spiller med 2-3 år igjen på toppen og null videresalgsverdi. Lacazette var bare et eksempel. Poenget er at vi kan kjøpe to klassespillere i sin beste alder for samme pris. Om vi kommer til å gjøre det er dog en annen diskusjon. Endret 24. juli 2016 av Classy Crab 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Definisjonsspørsmålet om klassesspillere i sin beste alder for samme pris har vi tydeligvis helt forskjellige definisjoner om. Greit at du bruker Lacazette og Mahrez som eksempler, men for meg mener jeg at det ikke er mulig å skaffe to klassespillere til 90 millioner. Si at vi kjøper Marco Reus og Antoine Griezmann, altså en klassekant og klassespiss i sine beste aldre, de kommer aldri i verden til å koste oss kun 90 millioner euro. Higuaín er åpenbart overpriset, men det er ikke et hodeløst kjøp (som var mitt poeng). Det at vi kan få en god kant og en middelmådig spiss til samme prisen bør ikke være et argument for å ikke kjøpe en klassespiss IMO. En annen faktor du ikke har regnet med er at det er en mangelvare på klassespisser. Det gjør automatisk at Higuaín blir mye dyrere. Finnes ikke én annen spiss i nærheten av samme kvalitet (dessverre) på markedet, så at det er et hodeløst kjøp er jeg sterkt uenig i. Spesielt når man bruker penger fra salg av Zaza, Lemina og Pereyra. Som sagt, om du mener Lacazette og Mahrez er klassesspillere eller at man kan få spillere i lignende kvalitet på to posisjoner i sin beste alder for 90M euro så sier jeg lykke til. Når en middelmådig spiss som Batshauyi går for 40 ~ mill (euro) så er jeg ikke spesielt overrasket at en av verdens beste spisser (i alle fall i mine øyne) går for 90 mill. Jeg er i alle fall sterkt uenig i at det er mulig. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Da er vi rett og slett uenige. Jeg mener at Higuain ikke er i nærheten av å være verdt 90 mill, selv i dagens marked. Hvis markedet er skrapa for spisser, foretrekker jeg at vi henter en kantspiller som kan bidra med et tosifret antall mål per sesong (Mahrez) og bruker litt mindre penger på en spiss (Icardi/Lacazette/Bacca). Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Det er fair det, kan ikke være enige i alt. For øvrig nevnte Icardi som har blitt linket til oss en stund er på vei til Napoli som erstatter for Higuaín. Enda et navn å stryke av listen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Det er fair det, kan ikke være enige i alt. For øvrig nevnte Icardi som har blitt linket til oss en stund er på vei til Napoli som erstatter for Higuaín. Enda et navn å stryke av listen. Lurer på hva unnskyldning til Wenger er denne gangen. Har jo gått en bøtte med spisser i sommer, så han kan ikke si at ingen var tilgjengelige. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 "We tried?" Ikke da hardt nok. Uansett hvordan de vrir og vender på det nå så har de driti seg ut. Den eneste realistiske nå som har et passelig stort navn er Lacazette. Ellers må Wenger finne noen ut fra intet ala Eduardo, men det er det veldig lenge siden han har gjort. Tviler på at han har det i seg lenger. Se alle franske talentene som har forsvunnet under nesa hans de siste årene. De er det mange av. Jeg hadde tatt Gomez som backup dersom Mahrez hentes. Han vet i alle fall hvor målet står selv om han begynner å bli gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå