Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er vi ferdige da. 3/3 Xhaka, Asano og Holding. Wenger sa jo han var fornøyd med kvaliteten i stallen, men var missfornøyd med antallet spillere. Det har han jo fikset på, gitt at Asano blir og ikke lånes ut.

Men det gjør han jo ikke da han ikke får arbeidstillatelse blant annet. Så Asano er en mulighet for femtiden, ikke en spiller for dagens stall. Mye tyder jo på at vi er på spissjakt om dagen, så gjenstår det å se om vi lykkes.

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå som Mario Gomez nekter å dra tilbake til Besiktas så kanskje Wenger ser sitt snitt i å snappe han opp? Desperat kjøp ala Kallstrøm. Er jo ingen av toppspissene som vil dra til Arsenal, så man må vel ta til takke med litt avdanka Bayern-stjerner.

Lenke til kommentar

Mnjaa.. Milevis vil jeg ikke si. Kanskje litt dårligere, men han har mye erfaring og er en typisk målsnik. Hvis man er stuck med Giroud så er kanskje Gomez god å ha som backup i viktige kamper. Vant jo Süper Lig med Besiktas ifjor og hadde 28 mål + 6 assists på 41 kamper.

Ser for meg en noe lignende signering hvertfall. Tror det bare er å glemme Higuain, Lacazette etc. sålenge Giroud leverer OK resultater.

Lenke til kommentar

Kan greie oss uten spiss om Mahrez skulle kommet. Et av våre hovedproblem er nemlig høyrekanten. Ox er for dårlig, Ramsey har ikke sin naturlige posisjon der, Walcott ute av form og resten av ungguttene er for dårlig.

Mahrez alene kan skaffe oss 10-15+ mål per sesong.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Mahrez kan spille høyre wing eller? :p  Tar han gjerne, men ikke om det går på bekostning av spiss. Som med Vardy er jeg litt skeptisk om vi ser samme magien eller om det var one season wonder.

all click baiten på newsnow.co.uk sier 50 mill euro for Mahrez. møe  peng om det er noe sannhet i det.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...