Old Game Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Jeg har grus i gården utafor med så mye høyere puls enn wenger i et transfervindu, at jeg må be grusen ta det med ro. For en nitrist gammal giner han har blitt. 4 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Jekk deg ned, kamerat. Ingen har brydd seg om dere siden 2013. Litt tidlig å starte medgangsejakuleringen enda. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Utenom Zlatan. Han bryr seg, og han vinner glapp PL alene. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Da er vi ferdige da. 3/3 Xhaka, Asano og Holding. Wenger sa jo han var fornøyd med kvaliteten i stallen, men var missfornøyd med antallet spillere. Det har han jo fikset på, gitt at Asano blir og ikke lånes ut. Men det gjør han jo ikke da han ikke får arbeidstillatelse blant annet. Så Asano er en mulighet for femtiden, ikke en spiller for dagens stall. Mye tyder jo på at vi er på spissjakt om dagen, så gjenstår det å se om vi lykkes. Endret 20. juli 2016 av archongamer 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Nå som Mario Gomez nekter å dra tilbake til Besiktas så kanskje Wenger ser sitt snitt i å snappe han opp? Desperat kjøp ala Kallstrøm. Er jo ingen av toppspissene som vil dra til Arsenal, så man må vel ta til takke med litt avdanka Bayern-stjerner. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Lol. Giroud er milevis bedre enn Gomez. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Mnjaa.. Milevis vil jeg ikke si. Kanskje litt dårligere, men han har mye erfaring og er en typisk målsnik. Hvis man er stuck med Giroud så er kanskje Gomez god å ha som backup i viktige kamper. Vant jo Süper Lig med Besiktas ifjor og hadde 28 mål + 6 assists på 41 kamper. Ser for meg en noe lignende signering hvertfall. Tror det bare er å glemme Higuain, Lacazette etc. sålenge Giroud leverer OK resultater. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Jo, milevis. Han er ikke i nærheten av å være god nok for Arsenal. Giroud er derinot mer enn god nok for være en av spissene til Arsenal. Hadde Tyskland hatt gode spisser, ville ikke Gomez vært på landslaget. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Gomez er da ikke såå dårlig! Selv rater jeg Mario og Olivier ganske likt. Men det ville vel uansett ha vært bedre med en rask spiss, om ikke det kommer en styggod.(Higuain etc) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) Javel. Meget skeptisk. 100% sikker på at det er BS. Og, hva hjelper dette på spissproblemet? Edit: haha, sjekket kilden. Jepp 100% oppspinn Endret 23. juli 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) Kan greie oss uten spiss om Mahrez skulle kommet. Et av våre hovedproblem er nemlig høyrekanten. Ox er for dårlig, Ramsey har ikke sin naturlige posisjon der, Walcott ute av form og resten av ungguttene er for dårlig. Mahrez alene kan skaffe oss 10-15+ mål per sesong. Endret 23. juli 2016 av Adrax Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) Mahrez kan spille høyre wing eller? Tar han gjerne, men ikke om det går på bekostning av spiss. Som med Vardy er jeg litt skeptisk om vi ser samme magien eller om det var one season wonder. all click baiten på newsnow.co.uk sier 50 mill euro for Mahrez. møe peng om det er noe sannhet i det. Endret 23. juli 2016 av barezell Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Kan greie oss uten spiss om Mahrez skulle kommet. Nei. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Lacazette og Mahrez. Fuckin' get them in Wenger. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Wenger ville ha signert Lacazette for 3 år siden om han var interessert i han. Tror neppe Wenger blar ut for han nå. Sykt at vi fortsatt ikke har klart å hentet en spiss. Faen meg en god prestasjon det. Wenger ass. Ubrukelig gjeng Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Men.. Må ærlig si at å få Holding for 2 mill pund er rimelig bra. God teknisk den fyren der. 1 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Ramsey - Xhaka Mahrez - Özil - Alexis Plisplisplisplis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå