OhEasy Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 I wish. Hadde blitt så hvitt foran meg. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 DiMarzio sier at vi er i forhandlinger med Napoli om Higuaín. Giroud skal da blitt tilbudt den andre veien; nå er jeg ikke verdens største Pipita fan, men dette håper jeg skjer! Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Drømmesignering. Håper dog vi klarer å beholde Giroud. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Skeptisk av to grunner: 1. Bytte Higuain med Giroud blir et steg frem og et tilbake. Hovedproblemet er jo at vi ikke har noe alternativ på topp. Å bare da ha Higuain på topp løser jo ikke noe. 2. Summen det snakkes om er over det dobbelte av det Wenger nektet å betale for få sommere siden. 0% tro på dette Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 1. Hovedproblemet er at vi ikke har en verdensklassespiss som kan score 20+ mål og prestere over en hel sesong. Higuain er en langt bedre spiller enn Giroud, og vil forsterke oss enormt. Å finne en brukbar backup-spiss i tillegg bør ikke være noe kjempeproblem. 2. Vi har opplevd en enorm inflasjon i spillerpriser de siste to årene, og det er Wenger klar over. Jeg er dog også skeptisk, først og fremst fordi det er for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Jesus.. Og dere tror på dette? Har dere helt glemt mediene som gikk amokk her for to sesonger siden og hevdet vi var timer unna å signere Benzema? Var bokstavelig talt 50 forskjellige nettaviser og twitterkontoer som mente at han var på vei til Arsenal. Dette er bare vås og clickbait. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 60 mill pluss Giroud? Så vi snakker altså en overgang verdt 70-80-90 mill Euro for en 28-åring som aldri har spilt i Premier League? Dummeste jeg har hørt. Skjer ikke. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Vanskelig for å se Napoli selge en spiss med 4 best målsnitt i Europa sist sesong, for å skulle erstatte han med en på 50 plass på samme liste. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Vanskelig for å se Napoli selge en spiss med 4 best målsnitt i Europa sist sesongEnda vanskeligere å se Arsenal kjøpe en. 4 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Vanskelig for å se Napoli selge en spiss med 4 best målsnitt i Europa sist sesongEnda vanskeligere å se Arsenal kjøpe en. Vel talt. 5 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 This again! Er så kjedelig, nå må vi lese Higuain rykter i 3 uker som vasser ut i ingenting Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Det vil jo være MYE bedre for Napoli å la han gå til oss fremfor Juventus. Men sliter skikkelig med å se for meg at vi skal klare å sikre oss han mtp hvor passive vi har vært. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Higs vil ut. Napoli foretrekker å selge til oss. Det er snakk om vanvittige summer her, så forhandlingene vil naturlig nok ta tid. Tror fremdeles det er for godt til å være sant. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Skjer det så kjøper jeg Higuain drakt og sender den til Benbjo. 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Driter i summene og at Arsenal økonomisk gjør en ræva deal. Sålenge vi blir kvitt Giroud og får inn Higuain så er jeg fornøyd. Jævlig lei av å se Giroud på banen i de store kampene og vite på forhånd at han ikke blir å levere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Driter i summene og at Arsenal økonomisk gjør en ræva deal. Sålenge vi blir kvitt Giroud Skjønner ikke hatet for Giroud. Han er en knallbra spiss, men man vinner ikke ligaen med BARE Giroud. Henter vi Higuain og selger Giroud, så er vi fortsatt en short på spissplassen.... 7 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Skjønner ikke hatet for Giroud. Han er en knallbra spiss, men man vinner ikke ligaen med BARE Giroud. Henter vi Higuain og selger Giroud, så er vi fortsatt en short på spissplassen.... This 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Skjønner ikke hatet for Giroud. Han er en knallbra spiss, men man vinner ikke ligaen med BARE Giroud. Henter vi Higuain og selger Giroud, så er vi fortsatt en short på spissplassen.... This That Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå