Jakobk Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 […] Henter vi Vardy og Mkhitarian har vi dekket to store problemområder for totalt ca £45m. Mkhitarian går sikkert for £40-£45m alene. Klassespiller Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Jo, det har Gazidis selv sagt til media. Men gidder ikke å fore deg mere nå. Skjønt at du har oppnådd det du ville. Nei, det har han ikke. Du kan ikke anklage andre for å være troll når du ikke klarer å svare for deg. Da kommer du ikke langt i en diskusjon. […] Henter vi Vardy og Mkhitarian har vi dekket to store problemområder for totalt ca £45m. Mkhitarian går sikkert for £40-£45m alene. Klassespiller Det er han absolutt verdt, men han har bare ett år igjen av kontrakten, så det ryktes at han er tilgjengelig for rundt £25m. Et kupp i så fall. Endret 8. juni 2016 av Classy Crab Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Wow, det er virkelig et kupp. Men det kan nok bli litt budkrig også... Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 https://twitter.com/BundesligaSpot/status/740502277606215680 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Tror han ender i City. Man Utd trenger han minst like mye, men Pep og City punger ut mest. Har ikke tro på at han går til Arsenal hvis de tre klubbene er interessert. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Kanskje City, hvis de er interesserte, men jeg tror Arsenal er en mer attraktiv klubb en United per dags dato. Påltelige AFCAMDEN melder at vi er i samtaler med ham, så vi får krysse fingrene. Alexis-Özil-Mkhitarian er litt av en gullrekke. Endret 8. juni 2016 av Classy Crab Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Attraktiv sportslig ja, men vi betaler mer i lønn. Spillerne virker å være veldig sultne på mest mulig i posen. Klubben med størst lønningspose vinner stort sett alltid. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Attraktiv sportslig ja, men vi betaler mer i lønn. Spillerne virker å være veldig sultne på mest mulig i posen. Klubben med størst lønningspose vinner stort sett alltid. Tror nok vi har råd til å betale det han krever. Dessuten er det enda ikke så ille at alt handler om det økonomiske. No offence, men spillerne dere har hentet de siste vinduene indikerer at dere ikke lengre kan plukke fra øverste hylle. Mourinho vil kanskje gjøre dere litt mer attraktive, men en kreativ spiller som Mkhitarian vil nok helst spille under en manager som gir ham frihet til å blomstre. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Påltelige AFCAMDEN Hmm? Han har åpenbart kontakter i klubben. Har vært først ute med utallige transfernyheter. Rullebladet hans er ikke feilfritt, men jeg vil likevel rangere ham som mer pålitelig enn tabloidene og andre ITKer. Kun BBC/The Guardian og et par-tre journalister jeg stoler mer på. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Lenge siden Dean har truffet noe for å være ærlig. Bommet like mye som han treffer siden Özil overgangen. Ganske sikker på at han mistet kilden sin i klubben for et par år siden. Endret 8. juni 2016 av Corporal Jenkinson 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg har ærlig talt ikke fulgt med på de gutta så mye i det siste. Mener å huske at det var totalt sirkus for ikke så lenge siden, men det er altså mulig jeg husker feil. Men hvis han har en 50% treffsikkerhet vil jeg på ingen måte kalle ham pålitelig. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Har ofte vært tidlig ute med team news, og var tidlig ute med Xhaka. Problemet er at han ofte blir litt revet med, og kanskje overdriver litt. Virket for eksempel litt i overkant sikker på at vi skulle sikre Benzema i fjor. Men hvis han sier at vi er i samtaler med Mkhitarian, velger jeg å tro på det. Skjønner dog at det er lett å være skeptisk til Twitter-ITKene. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Synes egentlig alle Twitter-ITKene (Arsenal sine) har bommet for mye til å kunne stoles på de siste årene. Virker som om Arsenal har klart å tette igjen ryktene mer nå enn tidligere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Synes egentlig alle Twitter-ITKene (Arsenal sine) har bommet for mye til å kunne stoles på de siste årene. Virker som om Arsenal har klart å tette igjen ryktene mer nå enn tidligere. Mulig det, men likevel ble vår første signering lekket med bilder(!!) flere dager før Arsenal annonserte den. Det er fortsatt folk der ute med insideinfo. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Xhaka ble jo lekket av kjæresten til Xhaka som la ut bildene på snapchat/sendte bilder til venner. EDIT: om jeg tenker meg om var det muliggens broren. Var i alle fall noen i Xhaka sitt entourage som leaket bildene, og ikke en av Arsenal- ITKene . Endret 8. juni 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Xhaka ble jo lekket av kjæresten til Xhaka som la ut bildene på snapchat/sendte bilder til venner. EDIT: om jeg tenker meg om var det muliggens broren. Var i alle fall noen i Xhaka sitt entourage som leaket bildene, og ikke en av Arsenal- ITKene . this Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Xhaka ble jo lekket av kjæresten til Xhaka som la ut bildene på snapchat/sendte bilder til venner. EDIT: om jeg tenker meg om var det muliggens broren. Var i alle fall noen i Xhaka sitt entourage som leaket bildene, og ikke en av Arsenal- ITKene . Det var nytt for meg. Didn’t know. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Beklager, men jeg må bare. Tradisjonen tro: Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Venter bare på Gourcuff og Salomon Kalou ryktene nå! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå