Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ornstein melder at vi har utløst utkjøpsklausulen til Ricardo Rodriguez fra Wolfsburg.

Hvor melder han det? Ingenting på Twitter.

Fikk bare tilsendt et bilde av en kompis da jeg selv ikke er mye på Twitter. Så kan være fake profil for alt jeg vet.

post-94746-0-04152200-1465320749_thumb.jpeg

Lenke til kommentar

Ornstein melder at vi har utløst utkjøpsklausulen til Ricardo Rodriguez fra Wolfsburg.

Hvor melder han det? Ingenting på Twitter.
Fikk bare tilsendt et bilde av en kompis da jeg selv ikke er mye på Twitter. Så kan være fake profil for alt jeg vet.

tmp_30079-received_1015404055791699994244491.jpeg

Bbcspoft Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar

Egentlig positiv til Sissoko. Slett ikke et dårlig alternativ å ha på benken om Mesut eller høyrekanten vår skader seg, noe som mest sannsynlig blir å skje. Hvis han ikke er tiltenkt en rolle i startelleveren på høyrekanten.

Er fort å undervurdere han bare fordi han er i Newcastle som akkurat har rykket ned.

Lenke til kommentar

Fortsatt ingenting om Vardy, det tar jeg som et positivt tegn på at han ikke kommer :) Lar oss fokusere på en ordentlig spiss som vi trenger! Arsenal, pls drit i han...

Hvem?

Den store fordelen med Vardy er at vi i tillegg har råd til en spiller som Mkhitarian. Vardy + Mkhitarian >> Higuain/Morata.

Endret av Classy Crab
Lenke til kommentar

.

Hvem?

Den store fordelen med Vardy er at vi i tillegg har råd til en spiller som Mkhitarian. Vardy + Mkhitarian >> Higuain/Morata.

Troll

Du trenger ikke å diktere hva vi har råd til og ikke. Samtidig er Higuain en jævlig god spiss på mange områder. Samtidig kan Morata bli en av verdens beste spisser. Vardy er 29 år. Move on..

Lenke til kommentar

Troll? Virkelig?

Du lever i en fantasiverden om du tror vi har råd til å betale £50m for en spiss og i tillegg dekke de andre problemområdene våre. Morata kan bli god han, men han fyller 24 i oktober, og har aldri vært noe annet enn en backupspiller. Det meste han har puttet på en sesong er 8 ligamål. Er han verdt de enorme summene det snakkes om? Vardy er 29, men Higuain er født samme år som ham.

Henter vi Vardy og Mkhitarian har vi dekket to store problemområder for totalt ca £45m. Hvis vi selger Walcott og Gibbs har vi kanskje råd til en stopper og Ricardo Rodriguez i tillegg. Det hadde vært litt av en sommer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Troll? Virkelig?

Du lever i en fantasiverden om du tror vi har råd til å betale £50m for en spiss og i tillegg dekke de andre problemområdene våre.

Klart vi kan. Gazidis har gjentatt flere ganger at vi kan handle for £200m i året om Wenger ønsker det. Klart vi kan bruke £50m på en spiss. Men om den spissen er Morata, så er det en aaaaalt for drøy pris.

Lenke til kommentar

Klart vi kan. Gazidis har gjentatt flere ganger at vi kan handle for £200m i året om Wenger ønsker det. Klart vi kan bruke £50m på en spiss. Men om den spissen er Morata, så er det en aaaaalt for drøy pris.

Slike påstander er helt verdiløse når du ikke oppgir en kilde. Selvsagt har vi ikke mulighet til å handle for £200m i året. Det er det ingen som har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...