Kverulantus Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 I forhold ttil en hel haug aviser, ja. Men tar det med en klype salt. Siste nå er at det kun er formaliteter igjen og at vi gjerne skal ha det i boks før de drar til Euros på mandag. I de siste 24 timene har, tydeligvis, forhandlingene dratt seg opp kjapt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 I forhold ttil en hel haug aviser, ja. Men tar det med en klype salt. Siste nå er at det kun er formaliteter igjen og at vi gjerne skal ha det i boks før de drar til Euros på mandag. I de siste 24 timene har, tydeligvis, forhandlingene dratt seg opp kjapt. Det er de aller mest troverdige kildene som alle melder at Arsenal har utløst klausulen i kontrakten til Vardy. Det eneste som kan hindre denne overgangen er dersom Vardy takker nei, og det kan jeg se for meg skje. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Har vært borte fra internett i +20 timer nå så har faen ikke fått med meg Vardy-nyhetene. Håper vi ikke signerer han. God spiller, men liker ikke fyren. Trist om man må synke så lavt for å erstatte RvP. Ingen tvil om at han er en oppgradering over Giroud, men personlig er det med en bismak i munnen. For de som sier han ikke passer inn spillemessig hos Arsenal er jeg uenig. Han er akkurat den type spiller som mangles på topp. Om man ser på spillematerialet er spillerne bygd for å spille kontringsfotball. Alexis, Vardy, Özil, Bellerín og Ramsey er perfekte kontringsspillere. Med Vardy som spiss har man en fin balanse mellom det å spille tika taka og det å være et kontringslag. En blanding av begge spillestilene er det som passer dagens Arsenal lag best IMO. 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 I forhold ttil en hel haug aviser, ja. Men tar det med en klype salt. Siste nå er at det kun er formaliteter igjen og at vi gjerne skal ha det i boks før de drar til Euros på mandag. I de siste 24 timene har, tydeligvis, forhandlingene dratt seg opp kjapt. Det er de aller mest troverdige kildene som alle melder at Arsenal har utløst klausulen i kontrakten til Vardy. Det eneste som kan hindre denne overgangen er dersom Vardy takker nei, og det kan jeg se for meg skje. Når det kommer til Arsenal og signeringer, tar jeg alt med en klype salt. Men tror du virkelig at han ville sagt nei? Jeg mener, 29 år, muligens siste sjanse for å spille for en toppklubb. Jeg har mine tvil på at Leicester kopierer denne sesongen fra høsten av. Er vel beste sjansen han har etter min mening. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Ranieri har tydeligvis bekreftet at Vardy til Arsenal "is happening" Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Ikke si sånt uten å legg ved en kilde da. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Ikke si sånt uten å legg ved en kilde da. Sikkert lest det på arseblog eller noe: http://news.arseblog.com/2016/06/ranieri-confirms-arsenal-want-vardy/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Litt av et navn på den bloggen Skulle tro det var en Spurs-supporter som sto bak. Endret 4. juni 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Hvor ender Mahrez folkens? Merkelig at det ikke skjer noe rundt han, kun 25 år gammel. Ser ut til at Arsenal prøver seg på Vardy, han begynner jo å dra på åra. Mister han farten, mister han alt... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Hvor ender Mahrez folkens? Merkelig at det ikke skjer noe rundt han, kun 25 år gammel. Ser ut til at Arsenal prøver seg på Vardy, han begynner jo å dra på åra. Mister han farten, mister han alt... Det er nok at han holder ut 1-2 sesonger slik at vi vinner gullet. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Det blir veldig spennende og se hva som skjer resten av dette overgangsvinduet. Hadde vært digg om Rodriguez også kom igjennom portene! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Her er hele intervjuet med Giroud: http://www.skysports.com/football/news/11670/10304468/jamie-vardy-wants-to-join-arsenal-says-olivier-giroud Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Drøyer og drøyer dette Vardy-sirkuset. Om han takker nei etter alt dette så vil Arsenal fremstå som amatører og idioter. Gjorde de det ikke før så vil i alle fall hele verden le av klubben nå. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Bilde av at Vardy entrer flyet mot Frankrike, men skal visst bestemme seg i løpet av dagen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) https://m.imgur.com/xZWp7pX?rKan være photoshop. Jeg aner ikke. EDIT: Joda, Photoshop: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/13414018_270785426600045_1182282160_n.png?oh=7ec2f8ddf9fb06ea721d9da5006ac076&oe=5757D5AA Endret 6. juni 2016 av MartinF Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Ikke lett å si nå om dagen. Endret 6. juni 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
atwater Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Så ganske så legit ut, men vanskelig å si. EDIT: I følge SkySports kommer det ikke noen uttalelse i dag: http://www.skysports.com/football/news/11670/10305522/jamie-vardy-not-expected-to-make-decision-on-arsenal-move-on-monday-sky-sources Endret 6. juni 2016 av -lemoncake Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Drøyer og drøyer dette Vardy-sirkuset. Om han takker nei etter alt dette så vil Arsenal fremstå som amatører og idioter. Gjorde de det ikke før så vil i alle fall hele verden le av klubben nå. I alle dager. Ellers har du det greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå