Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det stemmer at han koster under 20 mill og ønsker seg til oss er det bare å løpe å kjøpe.

Virker ikke troverdig dog, da jeg vil tro de vil ha betraktelig mer for han for å la han gå.

De kan jo ikke kreve mer hvis han har en klausul på 20m i kontrakten.

Når Ornstein og The Guardian melder det, så er det troverdig

• Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig utypisk Wenger å for en slik spiller synst jeg. Om det stemmer så vil jeg tro at han ser på det som en kortsiktig løsning på vårt spiss problem og har sannsynligvis stor tro på at noen av våre unge spillere kan gjøre det bra i fremtiden. Tror derimot at han kan gjøre det bra hos oss hvis han kommer.

SkySports melder at vi er etter Vardy OG Mahrez... Det ville vært  :dribble: 

Artikkelen oppdatert   :ohmy: 

Endret av Prodigy8
Lenke til kommentar

La meg spørre. Hvis dere mener Vardy ikke passer vår spillestil, bør vi heller kjøpe en som gjør det? En ny Giroud med andre ord..?

At Walcott ikke har prestert etter skaden betyr ikke at en samme type spiller kan være bra å ha på topp. Det er nettopp på kontringer vi har vært RÆV de siste sesongene. Hver kontring har falt sammen fordi vi har hatt en for treg spiss med lite overblikk. Med tanke på at det faktisk ER spissmangel på markedet så er Vardy et godt alternativ.

Stor konkurranse om de beste spissene, og de fleste krever lønninger fra en annen verden. Eneste er kanskje Lacazette og Griezmann som hadde vært realistiske alternativ. Men usikker på om Griezmann er typen til å bære laget til gull. Han passer bedre i tospann med en annen spiss. Tror Lacazette isåfall er bedre sånn sett hvis vi skal fortsette med èn spiss på topp.

Dessuten MÅ vi ha en ny høyrekant. Ramsey på høyrekant duger bare ikke, heller ikke Cazorla. Wilshere har bevist at han er veldig god på høyrekanten men hjelper lite når han er skadet hele tiden.

Lenke til kommentar

Vardy? EN 29 år gammel diva som prøvde å fremskaffe 3 straffespark i Arsenalkampen. Nei takk! Vil ha Vardyish, bare noen som har vært mer stabil - vunnet langt mere, etc. Noen det er virkelig verdt å bruke penger på!

Det finner du ikke.

EDIT: Med mindre du er en av de som mener en spiller som Higuain er verdt £60-70m.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Før noen skriver "hvorfor skulle han ville gå til Arsenal når han vant ligaen med leicester foran Arsenal" som om leicester er i nærheten av en like stor klubb. Vi er en av de største klubbene i verden,og jeg tror en 29 år gammel vardy har lyst å leke med sanchez og özil før han legger opp.

Lenke til kommentar

Vardy? EN 29 år gammel diva som prøvde å fremskaffe 3 straffespark i Arsenalkampen. Nei takk! Vil ha Vardyish, bare noen som har vært mer stabil - vunnet langt mere, etc. Noen det er virkelig verdt å bruke penger på!

Det finner du ikke.

EDIT: Med mindre du er en av de som mener en spiller som Higuain er verdt £60-70m.

Nope ikke det jeg sikter til. Mener at f.eks Barcelona har ikke råd til å ha angrepsrekka si i flere år, og Neymar hadde vært fint. Selv om det er vanskelig å se det akkurat nå, men værre ting har skjedd i fotballhistorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...