#Kroenkeout Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Sokratis eller laporte.. Varane blir vel bare en fjern drøm.. Endret 22. mai 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Laporte hadde vært nice. Sevilla han er i? burde jo ikke være umulig for Arsenal å signere? Bilbao Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Laporte hadde vært nice. Sevilla han er i? burde jo ikke være umulig for Arsenal å signere? Althletic Bilbao. Han kan jo velge og vrake i klubber. Tipper han drar til City eller PSG Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Laporte hadde vært nice. Sevilla han er i? burde jo ikke være umulig for Arsenal å signere? Althletic Bilbao. Han kan jo velge og vrake i klubber. Tipper han drar til City eller PSG Agreed. Personlig synes jeg han og Varane er omtrent like gode, i tillegg er han 21, mens Varane er 23. Ville heller hatt han enn Varane. Et lite minus at han er ute med brukket bein though. Tror han går til City Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 RMC Sport sier vi er interessert i Mehdi Benatia. Forsåvidt en god signering det om vi får han for en rimelig pris, men hopper ikke i taket av en skadeutsatt 29 åring. Laporte er min personlige drøm. Hva synes resten av dere om Benatia? Minus skadene er Benatia bunnsolid. Jeg ønsker meg en erfaren midtstopper rundt 27-29 år som har vært med en stund. Noe ala Per når han kom. Unge midtstoppere kan være all over the place, og det er ikke noe vi trenger nå. Men Laporte hadde vært digg da, det skal jeg ikke si noe på. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Fjørtoft om Xhaka: STRENGTH: Technically outstanding, superior overview, "passing machine" WEAKNESSES: "defensive duels", speed, easy to provoke. 29 gule og 6 røde på de 3 siste sesongene. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Nå som du nevner Fjørtoft er det sykt morsomt at første overgangen på år og dag fra Tyskland skjer uten at Fjørra nevner noe, mens hver gang han sier spiller x -> Arsenal skjer det ingenting. Kanskje en sammenheng clueless fyr. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Muligens fordi han egentlig ikke vet noe som helst. Fjørtoft er den kleineste "eksperten" og "ITK’en" som finnes. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Haha, sjekket Twitter-kontoen hans for old times, da jeg unfollowet han etter det ble for mye piss: https://twitter.com/JanAageFjortoft Hysterisk morsom twitter-konto. Se hvor mye piss han poster om Arsenal Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Han har da vært spot on flere ganger? Özil og Poldi? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Var ikke først ute med noen av de to. Jeg kan også lage meg en twitterkonto og tweete "I følge Bild er Podolski klar for Arsenal" eventuelt skrive at "sterke kilder sier at Podolski er straks klar for Arsenal". Han var i alle fall ikke først. 2 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Xhaka blir sikkert presentert i slutten av juli Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Hva er det som haler ut? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 F.eks: - Overgangssum - Bonuser i kontakt (klubb / spiller) - Grisk agent - Personlige betingelser - Sponsor avtaler som overlapper - Alt er oppspinn (lite trolig..) Det kan være så mye.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Xhaka blir sikkert presentert i slutten av juli Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 "OK, let's announce Xhaka.." Som om det er trasig å introdusere en signering -.- Uansett, fet signering! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Dafuq https://twitter.com/Arsenal/status/735423725579972610/photo/1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Nå mangler bare Benatia og Griezmann så er vi der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå