321321321321 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Har vi mulighet til å tilbakekalle Akpom fra lån ila. sesongen hvis han gjør det bra og det er krise? Verdt å merke seg at Campbell blir i klubben. Endret 1. september 2015 av Hest Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 To timer igjen, og vi blir ikke linket til noen engang. Fuck off Wenger. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Campbell forsvinner nok til en portugisk klubb tenker jeg før 23. september. Benfica var jo jævla keen på han i fjor, får håpe at de fortsatt er det. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Dette er faen meg helt sinnsykt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Helt latterlig. Wenger mener stallen er god nok. Fy faen, han må ha fått slag eller noe. #WengerOut Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Wenger klarer nå å holde på de beste spillerne, men hvor lenge blir de værende når laget ikke er godt nok? Vi har posisjoner som må forsterkes og det er snakk om to signeringer før vi er der vi skal være. Ganske vilt at han ikke har gjort grep, men desverre ikke overraskende. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Dette må være det kjedeligste overgangsvinduet på lang tid. Det er så irriterende at Wenger har så mye støtte blant fansen, og lar ham fortsette sesong etter sesong med naiviteten hans. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Nå er jeg faktisk enig med majoriteten her. Helt utrolig at det ikke skal være mulig å forsterke laget når midlene er tilgjengelig. De fleste (om ikke alle) andre toppklubber får det til. Tidligere har jeg forsvart han og ment han har handlet smart med et begrenset budsjett. Virker litt som han henger igjen i den tiden. Når klubb går ut og nesten skryter av mye penger til spillerkjøp, blir det utrolig skuffende for fansen når bare en brøkdel av den summen blir brukt. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Jeg har ønsket han ut av klubben siden ifjorsommer. Husker dere når alle ropte etter en defensiv midtbanespiller og midtstopper HELE sommeren uten at Wenger gjorde noe? Det tok han en halv sesong før han skjønte at han måtte hente Gabriel. Både fansen her på Diskusjon, Arsenal-Mania og Facebook var jo lynforbanna når han ikke kjøpte forsterkninger defensivt. Fansen fikk rett og Wenger tok feil. Det jeg tror irriterte flere folk var at han hentet Welbeck i siste sekund før overgangsvinduet stengtes. En spiller man egentlig ikke trengte, både fordi Welbeck ikke er en større oppgradering fra Giroud og at vi trengte å forsterke andre steder på laget. Både Alexis og Welbeck-dealen var fullstendig avhengig av at Suarez ble solgt og at Falcao ble hentet. Wenger sitter på gjerdet og venter på at andre klubber skal kjøpe de største spillerne slik at han kan hente restene klubbene ikke trenger. Jævla oppgitt igrunn. Jeg tror helt ærlig at Wenger er dum og ignorant. Han ser ikke svakhetene selv i laget og tror Arteta er vår Yaya Toure. Endret 1. september 2015 av Adrax Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) En time igjen. Ingenting. Endret 1. september 2015 av MartinF Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Dette er kanskje det mest spennende som skjer ang. Arsenal nå: Bettingselskapene har satt ned oddsen på Zlatan til Arsenal fra 20.00 i odds til 5.00 i odds. Kanskje noen i bettingverdenen vet noe mediene ikke vet. Helt urealistisk at Wenger skulle hentet en fyr med en sånn personlighet som Zlatan. Men er man desperat så er man desperat.. Har skjedd sykere ting før. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Fatter ikke at folk tror at Wenger vil signere en 33-åring med en sånn personlighet. Skjer ikke. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Fatter ikke at folk tror at Wenger vil signere en 33-åring med en sånn personlighet. Skjer ikke. Det er bettingselskapene som tror det. Jeg tror ikke nødvendigvis det skjer, men det er heller ikke umulig. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Det er selvfølgelig bare tull. Det selskapet håver nå inn masse penger på ren løgn. Endret 1. september 2015 av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Det er selvfølgelig bare tull. Det selskapet håver nå inn masse penger på ren løgn. Veeeel.. Ingen vet hvor Ibra er og i tillegg er Wenger i paris. Det er vel det heteste som er i lufta nå. Er enda 30 minutter igjen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Ettersom det er det eneste som skjer akkurat nå så skal jeg la den gå. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Signerer zlatan blir jeg å gå fra Oslo til Dubrovnik. Hadde vært kult, men tror ikke wenger henter en 33 årig utespiller uansett hvor god han er. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Det er selvfølgelig bare tull. Det selskapet håver nå inn masse penger på ren løgn. Veeeel.. Ingen vet hvor Ibra er og i tillegg er Wenger i paris. Det er vel det heteste som er i lufta nå. Er enda 30 minutter igjen. Ingen vet hvor Ibra er? Er det vanlig å vite hvor spillere er til enhver tid? Faen, deadline day får ut det verste i fotballfans. Jeg kan garantere at Wenger har ikke engang nevnt Ibrahimovic som en mulig target. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Chill, ikke skyt budbringeren. Jeg bare følger med på deadline day studio hos TV2. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Daaa var vinduet stengt. Ingenting inn annet enn Cech. En haug med spillere solgt og lånt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå