Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg faktisk enig med majoriteten her. Helt utrolig at det ikke skal være mulig å forsterke laget når midlene er tilgjengelig. De fleste (om ikke alle) andre toppklubber får det til. Tidligere har jeg forsvart han og ment han har handlet smart med et begrenset budsjett. Virker litt som han henger igjen i den tiden. Når klubb går ut og nesten skryter av mye penger til spillerkjøp, blir det utrolig skuffende for fansen når bare en brøkdel av den summen blir brukt.

Lenke til kommentar

Jeg har ønsket han ut av klubben siden ifjorsommer. Husker dere når alle ropte etter en defensiv midtbanespiller og midtstopper HELE sommeren uten at Wenger gjorde noe? Det tok han en halv sesong før han skjønte at han måtte hente Gabriel. Både fansen her på Diskusjon, Arsenal-Mania og Facebook var jo lynforbanna når han ikke kjøpte forsterkninger defensivt. Fansen fikk rett og Wenger tok feil. Det jeg tror irriterte flere folk var at han hentet Welbeck i siste sekund før overgangsvinduet stengtes. En spiller man egentlig ikke trengte, både fordi Welbeck ikke er en større oppgradering fra Giroud og at vi trengte å forsterke andre steder på laget.

Både Alexis og Welbeck-dealen var fullstendig avhengig av at Suarez ble solgt og at Falcao ble hentet. Wenger sitter på gjerdet og venter på at andre klubber skal kjøpe de største spillerne slik at han kan hente restene klubbene ikke trenger.

Jævla oppgitt igrunn. Jeg tror helt ærlig at Wenger er dum og ignorant. Han ser ikke svakhetene selv i laget og tror Arteta er vår Yaya Toure.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Dette er kanskje det mest spennende som skjer ang. Arsenal nå:

Bettingselskapene har satt ned oddsen på Zlatan til Arsenal fra 20.00 i odds til 5.00 i odds.

Kanskje noen i bettingverdenen vet noe mediene ikke vet. Helt urealistisk at Wenger skulle hentet en fyr med en sånn personlighet som Zlatan. Men er man desperat så er man desperat.. Har skjedd sykere ting før. :p

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig bare tull. Det selskapet håver nå inn masse penger på ren løgn.

Veeeel.. Ingen vet hvor Ibra er og i tillegg er Wenger i paris. Det er vel det heteste som er i lufta nå. Er enda 30 minutter igjen.

Ingen vet hvor Ibra er? Er det vanlig å vite hvor spillere er til enhver tid? Faen, deadline day får ut det verste i fotballfans. Jeg kan garantere at Wenger har ikke engang nevnt Ibrahimovic som en mulig target.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...