Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Husker du når vi signerte Källström på deadline day i stedet for å forsterke laget og prøve å vinne ligaen? Ikke noe nytt dessverre.

Når vi skulle ha signert Berba og vunnet hele dritten, ja det husker jeg godt og det irriterer meg fortsatt

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Er vel ganske sikkert at det ikke kommer noe. Nada med rykter, fryktelig stille. Alle ITK som mer eller mindre har truffet 100% sier at vi er ferdige med mindre noe eksepsjonelt dukker opp. Wenger gambler med fremtiden til klubben. Mister vi topp 4 i år kan det bli veldig vanskelig å komme tilbake

Lenke til kommentar

Er noen veldig løse rykter på Twitter om at Wenger er i Paris for å signere Cavani og Rabiot, men tviler sterkt.

Hva skal vi med Cavani, når vi har Giroud? Cavani er ikke så god som folk vil ha det til...

Men uansett det er bare noen useriøse rykter.

Lenke til kommentar

7timer og 30 minutter til sesongen mer eller mindre er over. All quiet on the western front! 

haha, sesongen over faktisk. Du fornekter deg ikke...

Glimt i øyet ;) Nå er jeg heller ikke den første som har ytret at "sesongen er over" heller. Men er ikke overrasket over at jeg er den eneste som får reaksjoner :p

Dog, det er ikke til å stikke under en stol at med det mannskapet vi har nå så har vi ingen muligheter på PL eller CL. FA-cupen igjen er jo selvsagt en mulighet, men den er jo ren bingo av og til pga trekninger. Eneste som er spennende er om vi klarer topp 4 igjen, og det begynner å bli noe kjedelig

Og der var det over:

David Ornstein ‏@bbcsport_david 20s20 seconds ago

Very unlikely #AFC will make any signings today. Explored options but nothing was close & almost certainly no ins or outs now #DeadlineDay

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Vel, ser du på statistikken fra januar til i dag skulle det si deg at vi har en mulighet selv med dagens tropp.

Det er ikke kvaliteten på de vi har i førstelaget som er for dårlig, men sårbarheten for skader på noen posisjoner som kan felle oss.Tror man skal se litt rundt egen bakgård og se at sesongen så vidt er i gang, og vi er ikke alene om å ha rusk i maskineriet i starten. Ja City virker veldig gode, men noen her som virkelig tror City skal gå en hel sesong uten å møte motgang?

Jeg har personlig aldri trodd på seriegull i år, men om vi finner tilbake formen vi hadde på slutten av forrige sesong er det langt fra umulig. Kjenner dog absolutt på frustrasjonen fordi vi ikke handlet inn en DM i backup til Coq. Det positive får være at ryktet om Nacho nå virker mer og mer svada.

Glimt i øyet ;) Nå er jeg heller ikke den første som har ytret at "sesongen er over" heller. Men er ikke overrasket over at jeg er den eneste som får reaksjoner :p

Det er for min del fordi du er den eneste av de som skriker slike ting, som en gang i blant faktisk skriver noe mer gjennomtenkt og med substans, så du har ungått blokkeringen ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

7timer og 30 minutter til sesongen mer eller mindre er over. All quiet on the western front! 

Så bra at sesongen er slutt snart. Da er det samtidig 7 timer og 30 minutter igjen til du slutter med all den sytingen din.

Teori og praksis er dessverre ikke alltid det samme ;)

Lenke til kommentar

Vi seilet i stor grad på ryggen til Alexis i forrige sesong. Nå fikk han et veldig dårlig utgangspunkt for denne sesongen - i forhold til at han ikke er 100%

Vi ser allerede hva en skade på Özil gjør med spillet vårt. Gibbs mister vi i landslagspausen nå det skjer jo hele tiden. 

Tror AW tenker at han får snart Wilshere og Welbeck tilbake snart fra skade så vi trenger ikke å hente noen. Vel, da blir det vel kanskje en FA finale på oss da - gitt en god trekning.

Jeg tror ikke vi kommer topp 4 i år. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...