Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å punge ut for De Bruyne og benke Ozil.

Kjøpe Bellarabi og la Ox være innbytter.

Egentlig skulle flere i troppen vært byttet ut for at vi i det hele tatt skal kunne kjempe om tittelen i PL og Champions League.

Giroud

Alexis  De Bruyne  Bellarabi

Ramsey  Coquelin

Monreal   Kos   Mangala   Bellerìn

Cech

= Oppskrift på suksess.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Hahaha fyfaen du kødder nå? Du skal bytte ut Özil og Walcott/Cazorla/Ramsey/Ox på kant men ikke Giroud?? God bedring

Laget er utifra hvem som er tilgjengelig. Benzema eller Aguero kunne jeg også satt inn for Giroud, men det er ingen som er tilgjengelig. Lacazette blir ingen stor forbedring med tanke på nåværende spillestil. Dessuten tror jeg 9 av målene hans ifjor var på straffer, noe som gjør meg mindre imponert over målstatistikken hans.

1. Ozil har vært elendig hele fjoråret og fortsetter trenden i år. Utrolig viktig posisjon han spiller i, og han gjør ikke jobben godt nok.

2. Cazorla mister ball OG gjør alt for mange passningsfeil. Dessuten er både skuddfoten og frisparkfoten utdatert. Bommer på det meste.

3. Ox er akkurat ikke god nok for å være i startelleveren. Han mangler fortsatt litt, men god konkurranse for en type som Bellarabi.

4. Walcott har mistet det helt og var helt usynlig idag. Tror jammen med han har mistet farten også, for Skrtel hadde ikke problemer med å holde følge.

Lenke til kommentar

Så kun spillere du vet har gjort det godt i PL er i dine øyne riktig spiller?

Uhm nei? Er ikke det jeg sa heller, les det om igjen til du forstår hva som står der.

Nå skal eg ta det du skreiv og redigere på kun en liten ting:

Hmm.. Er ikke helt sikker på om jeg vil ha xxxx (sett inn random utrolig god spiller som ikke har spilt i PL) til Arsenal. For all del, utrolig god spiller - men hvordan han vil gjøre det i PL er utrolig vanskelig og si.

Sånn.... Så ikke si at eg ikke leser det du skriver.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så kun spillere du vet har gjort det godt i PL er i dine øyne riktig spiller?

Uhm nei? Er ikke det jeg sa heller, les det om igjen til du forstår hva som står der.

Nå skal eg ta det du skreiv og redigere på kun en liten ting:

Hmm.. Er ikke helt sikker på om jeg vil ha xxxx (sett inn random utrolig god spiller som ikke har spilt i PL) til Arsenal. For all del, utrolig god spiller - men hvordan han vil gjøre det i PL er utrolig vanskelig og si.

Sånn.... Så ikke si at eg ikke leser det du skriver.

Og hvor står det at jeg kun vil ha spillere som har spilt i PL? Så ja, du leste ikke det jeg skrev. Du bare finner på ting

Lenke til kommentar

Etter Benzema gikk på Twitter og sa han ble i Real Madrid er Alexandr Kokorin det nye navnet vi linkes med:

http://www.skysports.com/football/transfer-paper-talk

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/11824495/Arsenal-transfer-news-and-rumours-Gunners-close-in-on-Aleksandr-Kokorin-in-desperate-search-for-striker.html

Transfermarkt-profil: http://www.transfermarkt.co.uk/aleksandr-kokorin/profil/spieler/89086

https://www.youtube.com/watch?v=dgfDMpEkcH8

Ikke veldig overbevist egentlig, men igjen så hadde jo Arshavin en lignende målstatistikk når han først kom til Arsenal. Kan jo hende han blir god i PL, han skal visstnok ha god posisjonering og være en god avslutter. I tillegg skal han ønske seg vekk fra Dinamo Moskva. Dette er en mer realistisk signering enn Cavani og Benzema i mine øyne.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Evig skeptisk, men det er vel mest fordi jeg får assosiasjoner til han østeuropeeren som Liverpool hadde får noen år siden. 

En annen østeuropeer, Yarmolenko har visstnok takket nei til en overgang til Arsenal. 

Just a few days ago, the French coach personally called Yarmolenko to communicate his desire to bring him to London. The response he drew was clear: "I appreciate the interest, but my dream is to play for Barcelona." 

Meh, whatever. 

Lenke til kommentar

Synd det ikke finnes så mange virkelige gode spisser der ute som er til salg. Det er 5 dager igjen til vinduet stenges. Jeg tar nesten hvem som helst på dette tidspunkt. Må ha noe nytt inn dørene på Emirates. Noe å mate fansen med hvertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...