invalid_user Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 "Fabregas skal ha blitt enda mer bestemt på å forlate Arsenal etter en krangel med formann Peter Hill-Wood." Lol. Det der er så storm i vannglass. Jeremy Wilson i Telegraph kommenterer Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Dere er kanakje TOPP 30... 1. Inter 2. Bayern 3. Barcelona 4. Man Utd 5. Chelsea 6. Lyon 7. Fiorentina ... 23-28. Arsenal Overgangsmarkedet er ikke åpent. Hvorfor kan man kjøpe spillere da? Hva er vitsen med ett overgangsmarked hvis man kan kjøpe og selge likevel? Selv Barcelona sitt reservelag vinner lett mot en formasjon ala Fabregas - Song - Diaby. Kanskje de kan bryne seg LITT på Fabregas, men Song er for ung og urutinert og Diaby er en treiging. Selv denne trege midtbanene her eier den: Lampard - Ballack - Deco Scholes - Fletcher - Giggs Mascherano - Aquilani - Gerrard Det er like dårlig men samtidig eier den. Og de midtbanene vil aldri bli brukt heller :-) Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Klar det er troll. Nå spilte vi faktisk 2-2 mot førstelaget til Barcelona. ikke fortjent, men resultatet står. Så at vi ikke klarer å spille mot reservelaget til Barcelona er jo på grensa til stygg påstand. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Han tror Chamakh spiller midtbane. Han tror Vermaelen er en høyreback. Han mener at Bendtner-Dudu er vårt beste spisspar. Nei, Adriwen troller ikke, han har rett og slett ikke peiling. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Fran Merida signs for Atletico Madrid. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Merida har ikke overbevist i en alder av 20 år. Ramsey og Wilshere har allerede vist mye mer, og de er yngre. Merida kommer til å bli en suksess i spansk fotball, men han har ikke kvalitetene til å bli en suksess i England. Vi har også Lansbury, JET og Henderson som er på vei oppover. Merida er et stort talent, men han er ikke på samme nivå som våre andre talenter. Derfor er det helt greit at vi mister ham. 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Av spillere som er blitt linket til oss den siste tiden har jeg tro på at disse ryktene er realistiske: Sebastien Frey Pape Diakhaté Laurent Koscielny (Ligue 2-klubben skal dog ha sagt nei til et £4m-bud. Spørs hvor mye mer Wenger er villig å by. Men burde vel være realistisk å få ham til rundt £6.5m. Sagna kostet jo noe rundt det) Det er 3 overganger som virker realtivt realistiske, spesielt i forhold til andre rykter som Rodallega, Buffon osv. Tror ikke noen andre linkede spillere blir å se hos oss. Enten henter Wenger noen av disse, eller noen som ikke har blitt linket til oss (ut-av-ingenting-kjøp som Eduardo). Edit: Originally a left-back and capable of playing as a wide midfielder, he is recognised mainly as a centre-back. He has also been known to play in goal for Senegal on numerous occasions. Hehe, kanskje han er bedre enn Almunia? Endret 29. mai 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Av spillere som er blitt linket til oss den siste tiden har jeg tro på at disse ryktene er realistiske: Sebastien Frey Pape Diakhaté Laurent Koscielny (Ligue 2-klubben skal dog ha sagt nei til et £4m-bud. Spørs hvor mye mer Wenger er villig å by. Men burde vel være realistisk å få ham til rundt £6.5m. Sagna kostet jo noe rundt det) Det er 3 overganger som virker realtivt realistiske, spesielt i forhold til andre rykter som Rodallega, Buffon osv. Tror ikke noen andre linkede spillere blir å se hos oss. Enten henter Wenger noen av disse, eller noen som ikke har blitt linket til oss (ut-av-ingenting-kjøp som Eduardo). Edit: Originally a left-back and capable of playing as a wide midfielder, he is recognised mainly as a centre-back. He has also been known to play in goal for Senegal on numerous occasions. Hehe, kanskje han er bedre enn Almunia? Lorient er faktisk et league 1 lag. De havnet på 7.plass i år. Hva skjer med at alle tror de spiller i league 2? De rykket opp for 4 sesonger siden. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 My bad! Fikk det for meg at de rykket ned, men det stemmer visst ikke. Da blir nok prisen litt høyere. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) http://www.dailystar.co.uk/ourpaper/view/2010-05-30 Edit: Jeg vil egentlig ikke ha Cole i Arsenal. Jeg vil tro at angrepsrekken vår ser slik ut neste sesong: Andrei Arshavin - Robin van Persie - Marouane Chamakh Da har vi Nasri, Walcott, Rosicky, Bendtner og Eduardo i back-up, og alle kan bekle vingrollen. Bak dem igjen har vi talenter som Barazite, Wilshere og Vela som kommer til å gjøre store fremskritt neste sesong. Joe Cole kommer til å kreve en utrolig høy lønn, og da syntes jeg heller at vi burde prioritere andre posisjoner, som f. eks. stopper og keeper. Endret 30. mai 2010 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Joe Cole vil jeg ha. Tror han kommer til å gjøre det bedre enn både Walcott og Eduardo. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hmm, "Text hot to 69990", that'll I do... Endret 30. mai 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg vil egentlig ikke ha Cole i Arsenal. Jeg vil tro at angrepsrekken vår ser slik ut neste sesong: Andrei Arshavin - Robin van Persie - Marouane Chamakh Da har vi Nasri, Walcott, Rosicky, Bendtner og Eduardo i back-up, og alle kan bekle vingrollen. Bak dem igjen har vi talenter som Barazite, Wilshere og Vela som kommer til å gjøre store fremskritt neste sesong. Joe Cole kommer til å kreve en utrolig høy lønn, og da syntes jeg heller at vi burde prioritere andre posisjoner, som f. eks. stopper og keeper. Enig, jeg ser heller at vi henter en midtstopper og helst keeper før vi overhode tenker på å skaffe oss Cole. Han er god, men han er ikke det vi trenger nå. Hmm, "Text hot to 69990", that'll I do... Din gris Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Ryktene sier at Cole blir annonsert som Arsenal-spiller i morgen. Stemmer det, betyr det nok at noen er på vei ut, og jeg frykter at Arshavin er denne mannen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 håper for all del ikke det. Men hvilken possisjon vil cole spille i 4 - 3 - 3? er det ving ? eller midtbane ? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Dersom vi selger Shava, blir det vel noe slikt: Cesc - Song - Diaby Chamakh - RvP - Cole Hvis ikke tenker jeg at han blir back-up for Diaby og vingene, men skjønner ikke hvorfor han vil skrive under Arsenal dersom han ikke får spille fast. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvis Arshavin forsvinner så mener jeg at Edin Hazard burde bli hentet inn. Dog tror jeg det er større sjanse for at Rosicky/Eduardo/Vela forsvinner enn Arshavin. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Rosicky skrev vel under på en kontrakt for ikke så mange måneder siden, så det er vel ikke helt den store sannsynligheten for at han går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Hvis noen skulle gått hadde jeg håper på Eduardo. Har vært helt daff etter skaden, desverre. Ellers håper jeg for all del ikke at Arshavin går - en av favoritt spillerene mine. Endret 30. mai 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 ja enig med deg Leester. Desverre for oss og Eduardo er han langt fra det nivået han var på før skaden. La oss håpe det samme ikke skjer med Ramsey. Men det tror jeg ikke Men visst det er noen av angriperne vi må ofre så vil jeg at det skal være Eduardo. Jeg liker ham, men han er ikke god nok for oss lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå