Mr. President™ Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Skal ikke se bort ifra at det skjer, men hvem skal da erstatte ham i Real? Hadde vært veldig spennende. Spesielt mtp på CL. På tide at engelske lag hever seg noen hakk. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Har ikke sagt at jeg tror på det ryktet, men dette er jo tross alt en rykte tråd! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Er ikke lov å ha det litt moro her vettu. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Noen som husker fjorsommeren..? Da var jo Cavani mannen som skulle inn portene hos Arsenal. Hele twitter snakket om den overgangen, og navnet hans var sterkt linket til oss gjennom flere måneder i engelske aviser. Ingen grunn til å la seg tro Benzema kommer til å skje. Helt urealistisk når Real Madrid ikke engang har en god nok erstatning for hånden. Husk at Real Madrid må forbedre seg etter den "dårlige" sesongen dems, derfor henter de ikke inn en dårligere spiss enn han de allerede har. Den eneste jeg kan komme på som kan gjøre RM sterkere er noen som Aguero, og den overgangen tviler jeg på blir å skje. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Higuain året før var enda verre. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Mens Benzema-ryktene er i ferd med å dø ut har det vært mye prat om denne karen de siste dagene: "ARSENAL PREPARE KRYCHOWIAK BID Let's stick with events at the Boris Paichadze Dinamo Arena... Arsenal boss Arsene Wenger is weighing up a bid for Grzegorz Krychowiak after club scouts watched the Sevilla midfileder in the UEFA Super Cup, according to the Daily Telegraph. The reports suggests the Poland international is a serious target for the Gunners, who a weighing up a £22m bid after a club delegation attended the UEFA Super Cup." - SkySports Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Kommer ikke til å skje selv om vi definitivt trenger å revitalisere midtbanen. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hmmm... Biglia må ført være bedre en Real sine inbyttere før jeg skal tro på noe slikt tøv. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Fjøra er som regel til å stole på. Nå får Wenger bare få ut fingeren, og sette Walcott på kant igjen. Alexis - Benzema - Walcott. Ozil Coq/NY - Cazorla/Ramsey Da snakker vi Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Fjøra har ikke peiling, hvor mange ganger har han snakket piss om signeringer til Arsenal? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Han har da som regel god peiling han. Blant de første som nevnte Ozil blant annet. Spot on på Schweinsteiger, etc. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Han har vel som regel god kontroll på tyske spillere, litt usikker når det gjelder spania, men hvis det stemmer så må Wenger få ut fingern snart. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Lovet jo oss Draxler, så jo hvordan det gikk Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Han har da som regel god peiling han. Blant de første som nevnte Ozil blant annet. Spot on på Schweinsteiger, etc. Samme med Poldi Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Lovet jo oss Draxler, så jo hvordan det gikk Nei, han sa vi var enige om en overgangssum, men Draxler valgte jo å bli Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Fjørtoft vet ingenting. Fyren gjør alt han kan for å prøve å være relevant, men han feiler gang på gang. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Hahahah, sakset fra r/gunners. El Metro er hysterisk morsom "avis". Tenk at de har "journalister" som blir betalt for å skrive sånt piss? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Ja, jeg så den. Om vi får igjen det vi ga er jeg helt for å selge, men jeg tror ikke han drar før neste sommer. Tror ingen er villig til å bruke så mye penger på han heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå