Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle han ende opp i PSG så må Ibra eller Cavani vekk først isåfall. Chelsea har jo hentet Falcao på lån og jeg tror ikke de blir å gjøre massive forsterkninger egentlig.

Benzema blir i RM, og Lacazette vil neppe være benkesliter.

United er en veldig sannsynlig kandidat til å hente Lacazette etter min mening, spesielt hvis Van Persie drar. Hvis City kvitter seg med Jovetic og Dzeko i sommer så kan det vel hende de også er med i kampen om Lacazette.

Tror ikke egentlig Wenger er på utkikk etter en spiss, but time will tell.. Dette ville ihvertfall vært tidspunktet å vist interesse da de andre storklubbene mest sannsynlig ikke har bruk for han akkurat nå.

Lenke til kommentar

ARSENAL IN FOR EVANS?

"Arsenal are keeping tabs on Manchester United defender Jonny Evans, according to the Sunday Mirror.

It is thought the Gunners are open to signing another centre back and could beat West Brom to the £10m signing of the Northern Irishman." - SkySports

Lenke til kommentar

Nederlandsk avis hevder Sanogo på lån til Ajax. Får han spilletid der hadde det vært perfekt.

Wenger om Sterling: 

"I didn't make a bid because he plays in an area where we have plenty of players. We have Danny Welbeck, Theo Walcott, Alex Oxlade-Chamberlain. Alexis Sanchez. Jack Wilshere can play there, Serge Gnabry.”

Da kan vi utelukke forsterkninger på høyrekant. Burde sette en stopper for Pedro-linken.

Endret av Hest
Lenke til kommentar

Vinduet stenger ikke før om 1,5 måneder. Mye kan skje fram til da.

Det åpnet faktisk for 2 uker siden only.

Også skal Wenger gi dem 2 mnd på å spille seg inn i laget, så man ser de ikke før i oktober... Vinduer burde stengt før sesongen starter

Lenke til kommentar

Blir direkte oppgitt over enkelte medier. Selv SkySports melder at Arsenal vil ha Benzema, noe som aldri blir å skje. Hele twitter snakker om han til Arsenal. Benzema er RMs eneste spiss og hvem skal de hente inn som er bedre enn han? Og i tillegg har jo både agenten og Benzema selv sagt at han vil bli værende hos Real Madrid. Nå har jo Wenger også sagt i pressekonferansen idag om Benzema "Its not happening at the moment".

Etter at Napoli gikk ut og satt en skyhøy prislapp på Higuain og sa de ikke ble å selge, virker det som at mediene har gått tom for alternativer til toppspisser og derfor bare har gått tilbake til Benzema-ryktet. Kun for å få klikk selvfølgelig.

Mangel på skikkelige gode spisser per dags dato og de få som finnes, er ikke tilgjengelige. Lacazette er den eneste jeg kunne tenkt meg, men også den mest sannsynlige.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...