Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lacazette og Carvalho hadde vært noe  :wee:

Ting til:

Det var dette med plassen til Mertesacker, hva skjer?! Håper vi henter en som er oppe der, og fortsetter med Gabriel som back up til han tar steget opp. 

Vi må selge Mertesacker i Januar, eller senest neste sommer.   :ninja:

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Kondogbia ble klar for Milan i går. Fatter ikke hvorfor vi ikke klarte/ville gi han en sjanse!

Hvis Lacazette ender opp et annet sted enn Arsenal nå, så vet jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre!

Håper så jævlig at vi har siktet oss inn på Lacazette, men har ikke helt troa må jeg innrømme.

Lenke til kommentar

PSG, Barca og Chelsea blir vel neppe å signere han. Det gir oss større sjans. Frykter Real Madrid blir å snappe han opp, men hvis United er på spissjakt i sommer så kan de også hente hvem de vil.

Ikke utenkelig om Wenger fortsetter med Giroud og Welbeck som backup.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Walcott > Giroud > Welbeck 

Eller både Giroud og Welbeck på topp..

Husk at Walcott signerte pga han ble lovet å spille spiss. Derfor tror jeg ikke vi blir å hente en spiss i sommer.

Håper Walcott spiller spiss neste sesong! Ekte goalgetter!

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at Lacazette kommer til oss. Først og fremst fordi jeg tror han blir værende der i én sesong til pga. EM i Frankrike neste år og tror ellers han vil dra til PSG. 

For øvrig er ikke Walcott god nok som førstevalg på spiss. Alt for enkel å ta ut. Mangler også fotballforståelse imo og er alt for ensidig. Hadde vært fett å fådd inn noen á la Reus å kjørt med Sánchez-Reus-Walcott og byttet posisjoner på de underveis i kampen! 

Lenke til kommentar

Lacazette og Carvalho hadde vært noe  :wee:

Ting til:

Det var dette med plassen til Mertesacker, hva skjer?! Håper vi henter en som er oppe der, og fortsetter med Gabriel som back up til han tar steget opp. 

Vi må selge Mertesacker i Januar, eller senest neste sommer.   :ninja:

Hvorfor må vi selge Mertesacker?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fryktelig kortsiktig tenkt å selge Per. Han er OK og utgjør en bra duo med Koscielny. Tross en svak høstsesongen tok han seg sammen på vårparten og var slett ikke så dårlig. 

Jeg tipper at Gabriel blir mer og mer integrert i troppen denne sesongen og tar over for Per på sikt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...