#Kroenkeout Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Kondogbia ble klar for Milan i går. Fatter ikke hvorfor vi ikke klarte/ville gi han en sjanse! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Kondogbia ble klar for Milan i går. Fatter ikke hvorfor vi ikke klarte/ville gi han en sjanse! Hvis Lacazette ender opp et annet sted enn Arsenal nå, så vet jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre! 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) Lacazette og Carvalho hadde vært noe Ting til:Det var dette med plassen til Mertesacker, hva skjer?! Håper vi henter en som er oppe der, og fortsetter med Gabriel som back up til han tar steget opp. Vi må selge Mertesacker i Januar, eller senest neste sommer. Endret 3. juli 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Kondogbia ble klar for Milan i går. Fatter ikke hvorfor vi ikke klarte/ville gi han en sjanse! Hvis Lacazette ender opp et annet sted enn Arsenal nå, så vet jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre! Håper så jævlig at vi har siktet oss inn på Lacazette, men har ikke helt troa må jeg innrømme. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) PSG, Barca og Chelsea blir vel neppe å signere han. Det gir oss større sjans. Frykter Real Madrid blir å snappe han opp, men hvis United er på spissjakt i sommer så kan de også hente hvem de vil. Ikke utenkelig om Wenger fortsetter med Giroud og Welbeck som backup. Endret 3. juli 2015 av Adrax Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) Walcott > Giroud > Welbeck Eller både Giroud og Welbeck walcott på topp..Husk at Walcott signerte pga han ble lovet å spille spiss. Derfor tror jeg ikke vi blir å hente en spiss i sommer. Endret 3. juli 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) Walcott > Giroud > Welbeck Eller både Giroud og Welbeck på topp.. Husk at Walcott signerte pga han ble lovet å spille spiss. Derfor tror jeg ikke vi blir å hente en spiss i sommer. Håper Walcott spiller spiss neste sesong! Ekte goalgetter! Endret 3. juli 2015 av Adrax Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Tviler sterkt på at Lacazette kommer til oss. Først og fremst fordi jeg tror han blir værende der i én sesong til pga. EM i Frankrike neste år og tror ellers han vil dra til PSG. For øvrig er ikke Walcott god nok som førstevalg på spiss. Alt for enkel å ta ut. Mangler også fotballforståelse imo og er alt for ensidig. Hadde vært fett å fådd inn noen á la Reus å kjørt med Sánchez-Reus-Walcott og byttet posisjoner på de underveis i kampen! Lenke til kommentar
Anchor Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Lacazette og Carvalho hadde vært noe Ting til: Det var dette med plassen til Mertesacker, hva skjer?! Håper vi henter en som er oppe der, og fortsetter med Gabriel som back up til han tar steget opp. Vi må selge Mertesacker i Januar, eller senest neste sommer. Hvorfor må vi selge Mertesacker? 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 . Hvorfor må vi selge Mertesacker? Fordi han er svak på: fart, kontringer, dueller i lufta. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Fordi han er svak på: fart, kontringer, dueller i lufta. Nei? 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Fordi han er svak på: fart, kontringer, dueller i lufta. Nei? Jo, faktisk. Han er høy men elendig å vinne hodedueller. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Det er ingen tvil om at Mertesacker er det svake leddet i laget. Han må bort om vi skal ha noen sjanse på ligatittelen. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Du er ikke mye god i hodedueller når du dukker unna på cornere. Enig i at han må ut. Eller bli 3. valg(skjer ikke). Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 I dag blir vi sterkt linket til Benzema (25 mill), Pedro (21 mill), Carvalho (28 mill) og Vidal (30 mill). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Fryktelig kortsiktig tenkt å selge Per. Han er OK og utgjør en bra duo med Koscielny. Tross en svak høstsesongen tok han seg sammen på vårparten og var slett ikke så dårlig. Jeg tipper at Gabriel blir mer og mer integrert i troppen denne sesongen og tar over for Per på sikt. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 https://twitter.com/Muzziozcan/status/618765029517729792 Han er visstnok en agent. Så får man se om han bare snakker bullshit for å få flere followers. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Den italienske avisen Tuttosport melder at Juventus ønsker å lokke til seg Mesut Özil dersom Paul Pogba eller Arturo Vidal forsvinner i sommer. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 https://twitter.com/Muzziozcan/status/618765029517729792 Han er visstnok en agent. Så får man se om han bare snakker bullshit for å få flere followers. Selvfølgelig er det tull. Nok en Tancredi Palmeri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå