Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Vil heller si at vi har et spissproblem, men det KAN være løst ved at Walcott får spille spiss regelmessig og holder seg skadefri.

Hovedproblemet vårt hele sesongen har jo vært at vi ikke har hatt noen dødelige avsluttere. Vi har bare stått utenfor 16-meteren og sentret ball.

Verken Welbeck eller Alexis er god nok på spissplassen. Og Giroud trenger konkurranse, han er for lite mobil og treg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chelseas Petr Cech er nær en overgang til Arsenal. Det vil koste The Gunners 14 millioner pund, hevder beinharde Daily Star. Chelsea vil ha QPRs Robert Green som erstatter (Star).

Petr Cech skal allerede ha en avtale på plass med Arsenal og burvokteren skal ha fått forsikringer om at han vil være et førstevalg i mål hos londonklubben, melder Mirror (Mirror).

Vet at det ikke er de mest troverdige kildene, men jeg vil heller ha Ospina enn Cech som førstevalg.

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

Chelseas Petr Cech er nær en overgang til Arsenal. Det vil koste The Gunners 14 millioner pund, hevder beinharde Daily Star. Chelsea vil ha QPRs Robert Green som erstatter (Star).

Petr Cech skal allerede ha en avtale på plass med Arsenal og burvokteren skal ha fått forsikringer om at han vil være et førstevalg i mål hos londonklubben, melder Mirror (Mirror).

Vet at det ikke er de mest troverdige kildene, men jeg vil heller ha Ospina enn Cech som førstevalg.

Har du drukket maling? Cech er en langt bedre keeper enn Ospina. 

14m pund høres mye ut for en keeper som kanskje har 3-4 år igjen. 

Lenke til kommentar

Nei Cech er bedre enn alle keeperne vi har pdd. 

Ser ikke Ospina som en spiller som blir bedre heller, pga fysiske utfordringer. Han er liksom så kompakt og kortvokst for keeper å være, sammenlignet med de beste (Neuer, dga, lloris, Buffon, Cech, Courtois). 

Noen andre enn Atletico Madrid må begynne å oppdrive sykt gode spisser. Ser man seg rundt er det ikke mange å velge i mellom...

Lenke til kommentar

Wenger kommer aldri til å kjøpe Cech. Nekter jeg å tro. Ville vært tidenes teiteste signering.

Teit? Hvorfor?

Hvorfor skape et problem når man har to mer enn gode nok keepere. Lite poeng i å sikte kortsiktig når både Ospina og Szczesný kommer til å være rundt i lang tid framover. Strider i mot filosofien til Wenger. Vi burde heller bruke penger på spillere som spiller i posisjoner vi trenger forsterkninger i, som defensiv midt, spiss og stopper(imo). 

• Liker 1
Lenke til kommentar

For å ta det til sammenligning; Buffon er 37 år og gjør klasseredninger uke etter uke, i tillegg kom han seg til CL-finalen med Juventus.

Cech er åpenbart en klassesignering, og jeg sier ikke nei takk! Håper bare ikke Cech er den største signeringen vi gjør i sommer, for det blir skuffende isåfall.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Han er faen ikke overpriset. Gutten er ung og har storspilt i fransk liga og CL. Han har 2-3 år igjen av kontrakten, dessuten kan han spille 3 posisjoner og ingen nevneverdig skadehistorikk. 

Tar han over Gundogan eller Khedira. En annen spiller jeg liker og har fulgt er Carvalho. Begge ville sikkert passet oss ypperlig, men ingen av dem er benkslitere, så vanskelig å se for seg å ha le coq og en av de i samme klubb.

btw schneiderlin kan vi glemme siden han er kåt på å spille for United.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...