OhEasy Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) https://twitter.com/mickthegooner/status/610781841302360064 Hadde vel ikke gjort noe å fått vekk lønna hans. Endret 16. juni 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hadde ikke Podolski ganske god mål/kamp-ratio de første to sesongene i Arsenal, når han fikk spille mer jevnlig? Han er en spiller jeg liker, virker som en morsom type. Synd at karrieren hans er på vei ned. Han er vel forholdsvis gammel nå? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Bikket vel akkurat 30? For en spiller som har hatt en veldig skuffende sesong, ikke har så mange år igjen på et godt nivå så 2m euro sikkert greit nok. Noe lavt kanskje, men han er på høy lønn som det nevnes. Helt OK. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Podolski passer ikke inn i laget vårt slik vi spiller nå. Digger fyren, men han det beste for alle parter er å shippe han ut. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Etter han ble Arsenal spiller: Big-spending Russian clubs Lokomotiv Moscow and Anzhi Makhachkala were also understood to be pursuing Podolski but he recently stated that money was not his prime concern. "Money is not the most important thing for me," he told German newspaper Sport-Bild. "What is crucial is the development of my game."Tipper han angrer på det i dag Endret 16. juni 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tviler jeg på. Hvor mange av de som stakk til Anzhi i "storhetstiden" er igjen der nå? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tviler jeg på. Hvor mange av de som stakk til Anzhi i "storhetstiden" er igjen der nå? Hva sitter han igjen med etter oppholdet i Arsenal? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Ryktes at Jenkinson skal på lån til Sunderland. Hvor troverdig er John Cross(Mirror UK)? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tviler jeg på. Hvor mange av de som stakk til Anzhi i "storhetstiden" er igjen der nå? Hva sitter han igjen med etter oppholdet i Arsenal? Cup-gull, VM-gull, Kultstatus og noen gode kamper/mål. Tror ikke han angrer på oppholdet i London. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 FA cup gull og venner blir nok det han husker mest, men jeg er ganske sikker på at han hadde høyere forventninger enn å være en super-sub! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 FA cup gull og venner blir nok det han husker mest, men jeg er ganske sikker på at han hadde høyere forventninger enn å være en super-sub! Det hadde vi vel alle... 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Vess du legg godvilja di t så skjønne du ka æ mein eller ska du ha det inn med teskje? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Nei, jeg skjønner hvor du vil, og jeg er jo enig. Men jeg tror fremdeles ikke han angrer på at han dro til Arsenal. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Forstår ikke hvorfor han skulle angre. FA Cupen er ikke allverden, men heller den enn å vinne den russiske ligaen som bare Putin følger med på. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Vess du legg godvilja di t så skjønne du ka æ mein eller ska du ha det inn med teskje? Æ skjønne d i alle fall. #trønder 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Særdeles mye snakk om en Cech-overgang både på Twitter og i avisene. Men kan noen forklare meg om vi virkelig trenger en ny keeper? Er Szczęsny så ræva at han må selges? Eller Ospina? Har sett de fleste kampene til Arsenal men kan ikke huske at noen av dem har gjort noen store brølere som skulle tilsi at de må bli solgt? For å være ærlig mener jeg at en ny keeper burde være mindre prioritert enn en ny spiss, midtstopper og DM.. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Om en keeper går, så gir det mer mening at Sczczcszc forsvinner enn Ospina(ref tweeten over her). Kan ikke huske noen store feil fra keeperne våre selv, men har sikkert vært noen. Hvis vi kan få tak i Cech så er det en solid oppgradering, og ikke en jeg sier nei takk til. Personlig har jeg mistet troen på polakken. Men det er min mening. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Ser veldig ut som Cech er på veg inn nå. Mange som melder at det er "99%" klart og at han annonseres over helgen. http://gianlucadimarzio.com/news-cat/cech-dal-chelsea-allarsenal-si-puo-chiudere-nei-prossimi-giorni/ Ryktes at Ospina er den som må vike. Ambivalent ift det. Ville heller ha sent polakken på lån eller noe slikt, men skjønner at han beholdes pga home grown. Veldig ulikt Wenger å kaste en spiller under bussen på den måten egentlig. In other news så har vi mistet en keepertrener: Ryktes at dersom Cech kommer så vil ha ta med seg sin egen. Så har vi noen veldig løse rykter angående konkurranse til Le Coq (enorm klype salt på ryktene, twitter osv): Ser ut som vi evt får konkurranse fra Milan Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Cech er veldig god. Det kan faktisk være spilleren som sikrer ligagull til Arsenal! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Tviler sterkt. Cech alene gir oss ikke 12+ ekstra poeng ila en sesong. Midtbanen vår er for dårlig. Dekningen spesielt. Spiller for spiller, milevis bak Chelsea. Spillerene våre presterer sjeldent mot "top top" motstand. Alexis har vel bare 1 mål mot topp 5 eller noe slikt? Giroud er OK han, men ikke spilleren som kan være matchvinner mot f.eks Chelsea, United, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå