Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke Podolski ganske god mål/kamp-ratio de første to sesongene i Arsenal, når han fikk spille mer jevnlig? Han er en spiller jeg liker, virker som en morsom type. Synd at karrieren hans er på vei ned. Han er vel forholdsvis gammel nå?

Lenke til kommentar

Etter han ble Arsenal spiller:

Big-spending Russian clubs Lokomotiv Moscow and Anzhi Makhachkala were also understood to be pursuing Podolski but he recently stated that money was not his prime concern.

"Money is not the most important thing for me," he told German newspaper Sport-Bild. "What is crucial is the development of my game."

Tipper han angrer på det i dag  :hm:

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Tviler jeg på. Hvor mange av de som stakk til Anzhi i "storhetstiden" er igjen der nå?

Hva sitter han igjen med etter oppholdet i Arsenal?

Cup-gull, VM-gull, Kultstatus og noen gode kamper/mål. Tror ikke han angrer på oppholdet i London.

Lenke til kommentar

Særdeles mye snakk om en Cech-overgang både på Twitter og i avisene. Men kan noen forklare meg om vi virkelig trenger en ny keeper? Er Szczęsny så ræva at han må selges? Eller Ospina? Har sett de fleste kampene til Arsenal men kan ikke huske at noen av dem har gjort noen store brølere som skulle tilsi at de må bli solgt?

For å være ærlig mener jeg at en ny keeper burde være mindre prioritert enn en ny spiss, midtstopper og DM..

Lenke til kommentar

Om en keeper går, så gir det mer mening at Sczczcszc forsvinner enn Ospina(ref tweeten over her). Kan ikke huske noen store feil fra keeperne våre selv, men har sikkert vært noen. Hvis vi kan få tak i Cech så er det en solid oppgradering, og ikke en jeg sier nei takk til. Personlig har jeg mistet troen på polakken. Men det er min mening.

Lenke til kommentar

Ser veldig ut som Cech er på veg inn nå. Mange som melder at det er "99%" klart og at han annonseres over helgen. 

http://gianlucadimarzio.com/news-cat/cech-dal-chelsea-allarsenal-si-puo-chiudere-nei-prossimi-giorni/

Ryktes at Ospina er den som må vike. Ambivalent ift det. Ville heller ha sent polakken på lån eller noe slikt, men skjønner at han beholdes pga home grown. 

Veldig ulikt Wenger å kaste en spiller under bussen på den måten egentlig. 

In other news så har vi mistet en keepertrener:

Ryktes at dersom Cech kommer så vil ha ta med seg sin egen. 

Så har vi noen veldig løse rykter angående konkurranse til Le Coq (enorm klype salt på ryktene, twitter osv):

Ser ut som vi evt får konkurranse fra Milan

Lenke til kommentar

Tviler sterkt. Cech alene gir oss ikke 12+ ekstra poeng ila en sesong. 

Midtbanen vår er for dårlig. Dekningen spesielt. Spiller for spiller, milevis bak Chelsea. 

Spillerene våre presterer sjeldent mot "top top" motstand. Alexis har vel bare 1 mål mot topp 5 eller noe slikt?

Giroud er OK han, men ikke spilleren som kan være matchvinner mot f.eks Chelsea, United, etc. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...