Benbjo Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Ble det ikke bekreftet at vi ikke kommer til å handle en spiss før minst 2stk var ute av døra? Tipper i god gamme Wenger-stil at han ser an preseason, hvordan spillerene presterer før han eventuelt selger/kjøper Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Ja, enig. Er så pissforbannet over at vi blir linket til nye midtbanespillere. Vi kunne kjøpt tilbake Fabregas for lommerusk, også går han til Chelski og er svært delaktig i at de vinner PL. Arroganse er den nye dødssynden og Wenger er æresmedlem. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Ble det ikke bekreftet at vi ikke kommer til å handle en spiss før minst 2stk var ute av døra? Tipper i god gamme Wenger-stil at han ser an preseason, hvordan spillerene presterer før han eventuelt selger/kjøper Bekreftet har det vel ikke blitt. Er bare enkelte aviser som kanskje har hevdet det. Dessuten er det fullt mulig å kjøpe en spiss FØR man låner/selger spillere. Wenger er treg sammenlignet med United, City, Liverpool og Chelsea i overgangsvinduet. Endret 10. juni 2015 av Adrax Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Gladmelding! (Hvis det er sant) Ryo kunne vært jævlig god hadde han holdt seg skadefri. Ekstremt rask ving. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Synd med Diaby. Han har tross alt vært veldig god og konsekvent på sykehuset. Consistency is key. Endret 10. juni 2015 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Ja, enig. Er så pissforbannet over at vi blir linket til nye midtbanespillere. Vi kunne kjøpt tilbake Fabregas for lommerusk, også går han til Chelski og er svært delaktig i at de vinner PL. Arroganse er den nye dødssynden og Wenger er æresmedlem. Hvor skulle du plassert Fabregas? Vi trengte en DM i fjor, og vi trenger en DM i år. Det er ikke Cesc uansett hvor mye du snur og vender på det. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Her er forøvrig lista som bekrefter det: http://www.premierleague.com/en-gb/news/news/2015-16/jun/100615-premier-league-clubs-submit-retained-and-released-lists/ Skal sies at spillerne og klubben fortsatt kan bli enige om ny kontrakt de kommende ukene. Diaby sin gikk ut nå i sommer mens Ryo sin går ut til neste sommer. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) . Hvor skulle du plassert Fabregas? Vi trengte en DM i fjor, og vi trenger en DM i år. Det er ikke Cesc uansett hvor mye du snur og vender på det. Det første du må akseptere er at Fabregas er rundt om bedre enn de vi har i dag. Han kan også spille i flere posisjoner, e.g. midtbanen og høyre kant, selv om jeg ville ikke ha plassert han på kant. Og jeg mener det hadde kanskje vært greit å gi Özil konkurranse. En annen ting er vår skadesituasjon. Du husker vel hvordan det var å spille med Arteta - Flamini eller Wilshere Ramsey. Fabregas er en spiller som går rett inn i første 11ern, men som også kan sitte på benken ved behov. Vi kommer også til å miste squad spillere som Arteta, Flamini og Rosicky innen ett år. En annen ting er at vi kommer til å selge Santi innen to år om ikke tidligere. Vi setter oss selv i en posisjon der vi må punge ut masse penger hvis vi skal få en spiller med samme kvaliteter. e.g. se hva juventus skal ha for Vidal og Monaco skal ha for Kondogbia, vi snakker 40+. Her er det altså snakk om å sikre seg en kvalitetspiller for lommerusk. uansett, er det for seint fordi han er nok en spiller på lista som drar fra Arsenal og vinner store trofèr med andre klubber. Endret 10. juni 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Ikke noe vits å sitte å sippe over Fabregas. Han hadde helt sikkert gjort oss bedre. Hvem vet hva som hadde skjedd om Fabregas hadde vært på banen fra start, kanskje hadde enkelte ikke blitt skadet, kanskje hadde aldri Coquelin fått sjansen osv osv. Glem han. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 . Hvor skulle du plassert Fabregas? Vi trengte en DM i fjor, og vi trenger en DM i år. Det er ikke Cesc uansett hvor mye du snur og vender på det. Det første du må akseptere er at Fabregas er rundt om bedre enn de vi har i dag. Han kan også spille i flere posisjoner, e.g. midtbanen og høyre kant, selv om jeg ville ikke ha plassert han på kant. Og jeg mener det hadde kanskje vært greit å gi Özil konkurranse. En annen ting er vår skadesituasjon. Du husker vel hvordan det var å spille med Arteta - Flamini eller Wilshere Ramsey. Fabregas er en spiller som går rett inn i første 11ern, men som også kan sitte på benken ved behov. Vi kommer også til å miste squad spillere som Arteta, Flamini og Rosicky innen ett år. En annen ting er at vi kommer til å selge Santi innen to år om ikke tidligere. Vi setter oss selv i en posisjon der vi må punge ut masse penger hvis vi skal få en spiller med samme kvaliteter. e.g. se hva juventus skal ha for Vidal og Monaco skal ha for Kondogbia, vi snakker 40+. Her er det altså snakk om å sikre seg en kvalitetspiller for lommerusk. uansett, er det for seint fordi han er nok en spiller på lista som drar fra Arsenal og vinner store trofèr med andre klubber. Lommerusk? Vi måtte punget ut £30+ mill for Cesc i fjor om vi ville ha han. Den myten om at vi hadde en avtale om gjenkjøp for "ingenting" er bare tull. Hvis jeg hadde hatt valget i fjor høst mellom Cesc og Alexis, så hadde jeg valgt Alexis ti av ti ganger. Hvorfor? Fordi vi trengte en kantspiller... At han er bedre enn de vi har er veldig subjektivt. Bedre enn Özil på sitt beste? Meh... Bedre enn Wilshere/Ramsey? Ja, muligens. Men Ramsey var en av de beste spillerne i England sesongen før, og det ville vært helt hinsides å hente Fabregas "just because" og plassert Ramsey på benk. Og hva får deg til å tro at Cesc hadde vært ok med å benkes i Arsenal, når han tjente mer og hadde vunnet flere trofeer med Barcelona? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 https://twitter.com/samuelJayC/status/608614811975286784 Gladmelding! (Hvis det er sant) Ryo kunne vært jævlig god hadde han holdt seg skadefri. Ekstremt rask ving. Ryo ja, hva faen skjedde? Luktet PR av hele greia Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Ryo ja, hva faen skjedde? Luktet PR av hele greia 70% PR. Fyren hadde talent, men ikke god nok for oss. Og han har jo vært skadet i lang tid. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 . . Lommerusk? Vi måtte punget ut £30+ mill for Cesc i fjor om vi ville ha han. Den myten om at vi hadde en avtale om gjenkjøp for "ingenting" er bare tull. Hvis jeg hadde hatt valget i fjor høst mellom Cesc og Alexis, så hadde jeg valgt Alexis ti av ti ganger. Hvorfor? Fordi vi trengte en kantspiller... Nå var det ikke snakk om Alexis, men ja hadde også valgt Alexis fordi vi trengte en ving. Men, om jeg kunne valgt begge hadde jeg gjort det. Vi kunne få han for 20-25 mill. At han er bedre enn de vi har er veldig subjektivt. Nei, søk opp fakta. Jeg snakker aldri utenom å ha fakta på min side... Bedre enn Özil på sitt beste? Meh... Bedre enn Wilshere/Ramsey? Ja, muligens. Men Ramsey var en av de beste spillerne i England sesongen før, og det ville vært helt hinsides å hente Fabregas "just because" og plassert Ramsey på benk. Vel, Ramsey og Wilshere har begge vært skadet og da mener jeg at vi ikke fungerte optimalt og når Ramsey kom tilbake ble han plassert som ving fordi vi hadde skade på Walcott. Kan takke høyere makter for at vi ikke hadde skade på Santi for eksempel. Ergo vi trenger flere spillere, og da vil jeg gjerne at det er klassespillere... Og hva får deg til å tro at Cesc hadde vært ok med å benkes i Arsenal, når han tjente mer og hadde vunnet flere trofeer med Barcelona? Nei, jeg sa nettopp at vi får veldig få midtbanespillere i klubben. Vi må ha flere og noen er nødt til å være super sub, slik er det i alle klubber. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 http://www.101greatgoals.com/blog/chelsea-keeper-petr-cech-makes-fun-of-arsenal-fan-on-twitter-over-fake-photo-tweets/ Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Greit dum om man tror Cech hadde skrevet noe sånt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Ikke en spesielt god ambassadør for Arsenal, han duden der Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Sistnevnte der jobber for L'equipe og er visstnok pålitelig. Ler meg i hjel om det skjer. Endret 11. juni 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Påtide å gi slipp på han. Hvis Wenger gir han ny kontrakt er det kun fordi han sympatiserer for han. Er ikke engang sikkert Diaby vet hvordan man spiller fotball lengre. Er jo så lenge siden. Sikkert få klubber som vil ha Diaby. Kanskje en norsk tippeligaklubb kan snappe han opp. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Kjedelig å tenke på hvilket beist av en fotballspiller han kunne blitt. Men men, på tide å gå videre. Både for han og klubben. Kanskje han blir fysio Endret 11. juni 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Iker Casillas eller Cech til Arsenal? Neh...håper dette er bare oppspinn for å drive fokuset vekk fra dem vi egentlig prøver å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå