Mr. President™ Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Skulle til å poste det samme Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Hvorfor har de draktene på feil vei? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=T-gAyn4Z2eg Ikke et konkret rykte, men guuud jeg sikler på Pastore fra PSG... Tror fortsatt vi trenger en offensiv midtbanespiller av verdensklasse. Selv om Ozil spilte bra i dag og alle fans er i ekstase, må man se på helheten over hele sesongen, og da kommer Ozil litt for kort for en sånn rolle han har. Tror Ozil trenger mer konkurranse om plassen! Pastore kan visstnok spille på venstrekant også. Kontrakten hans går ut neste sommer og ser ikke ut til å være en så dyr spiller. Eric Cantona var jo ute og sa at Pastore var verdens beste spiller... En smule drøy påstand... men likevel en ekstremt god teknisk spiller som er meget undervurdert! Han går i skyggen av Ibra og Cavani i PSG og ikke mange snakker om han egentlig. Har bare 6 mål og 15 assists på 51 kamper denne sesongen, men det skal ha vært nå i andre del av sesongen han har vært i sitt livs form! Endret 31. mai 2015 av Adrax Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Tok et lite dykk i arkivet fra fjorårets overgangsvindu: 1 år gammel tweet. Mon tro om Wenger fortsatt er interessert i Draxler..Ser at noen nevnte Daily Star som useriøs, men de var faktisk en av de første som kom med nyheten om signeringen av Debuchy ifjor. De publiserer nok mye rart, men av og til så har disse "useriøse" avisene rett.http://metro.co.uk/2014/07/02/arsenal-sign-12m-mathieu-debuchy-and-will-confirm-transfer-after-world-cup-4783479/ http://www.vg.no/sport/fotball/italiensk-fotball/her-oedelegger-higua-n-napolis-champions-league-droem/a/23462258/ Kanskje en ypperlig mulighet for å hente Higuain nå..? Han er fremdeles klasse selv om han dreit seg ut på den straffen igår. Har en del deilige mål i Serie A denne sesongen! Individuell spiss som kan gjøre mye på egenhånd! Håper vi får gjort unna noen signeringer tidlig i år. I fjor måtte vi vente til 10. Juli før Alexis ble offentliggjort pga. Puma-avtalen, selv om ryktene om han startet en måned i forveien. I tillegg var det VM.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Ganske sikker på at vi hentet Alexis i stedet for Draxler. Begge spiller primært venstre kant. Alexis kan sikkert spille på høyre, men hvor mange mål har han ikke scoret denne sesongen der han trekker inn i fyrer av med høyre? Da mister vi evt. Kunne heller tenke meg en høyrekant. Reus er vel kanskje tilgjengelig? Ser for meg at Dortmund kommer til å bli ribbet ganske greit. Endret 1. juni 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Ganske sikker på at vi hentet Alexis i stedet for Draxler. Begge spiller primært venstre kant. Alexis kan sikkert spille på høyre, men hvor mange mål har han ikke scoret denne sesongen der han trekker inn i fyrer av med høyre? Da mister vi evt. Kunne heller tenke meg en høyrekant. Reus er vel kanskje tilgjengelig? Ser for meg at Dortmund kommer til å bli ribbet ganske greit. Alexis spilte nesten utelukkende kun på høyrekant i Barcelona. Er Wenger som har brukt han mest på venstrekanten, noe som forsåvidt har fungert.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Reus er vel kanskje tilgjengelig? Ser for meg at Dortmund kommer til å bli ribbet ganske greit. Nettopp signert en ny langtidskontrakt, og han spiller ikke høyre. Venstre og noe 10er av og til. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Reus er vel kanskje tilgjengelig? Ser for meg at Dortmund kommer til å bli ribbet ganske greit. Nettopp signert en ny langtidskontrakt, og han spiller ikke høyre. Venstre og noe 10er av og til. Reus gjorde seg dog fortjent til en overgang til Dortmund etter å ha slått gjennom på høyrekanten. Han kan utvilsomt spille der, men han kommer neppe til Arsenal. Har ikke tro på at vi kjøper inn en kantspiller av et såpass høyt kaliber. Vil heller uansett ha en klassespiss som har litt andre kvaliteter enn Giroud hvis vi skal bruke en del penger. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Reus gjorde seg dog fortjent til en overgang til Dortmund etter å ha slått gjennom på høyrekanten. Han kan utvilsomt spille der, men han kommer neppe til Arsenal. Har ikke tro på at vi kjøper inn en kantspiller av et såpass høyt kaliber. Men det blir jo som å bruke Sanchez der, man mister noe av det lille ekstra de to kan tilføre i form av skudd og mål. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Reus gjorde seg dog fortjent til en overgang til Dortmund etter å ha slått gjennom på høyrekanten. Han kan utvilsomt spille der, men han kommer neppe til Arsenal. Har ikke tro på at vi kjøper inn en kantspiller av et såpass høyt kaliber. Men det blir jo som å bruke Sanchez der, man mister noe av det lille ekstra de to kan tilføre i form av skudd og mål. Eller så har man en veldig dynamisk angrepsrekke som kunne skiftet posisjoner kampen gjennom og gjort oss mer uforutsigbare. For min del dog så skulle jeg gjerne sett Reus på topp hvis han ble hentet til klubben. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 http://www1.skysports.com/football/news/11670/9871687/arsene-wenger-not-expecting-big-money-arrivals-at-arsenal-this-summer Hvis Wenger virkelig er seriøs om at man kan utelukke han ved de største signeringene, så tror jeg vi kan glemme Reus her og nå. For Reus blir hvertfall ikke billig. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Selv om dette kanskje bare er oppspinn, så er det synd at vi blir utelatt når det er snakk om de virkelige store stjernene fordi vi nekter å betale dem like godt som andre klubber er villige til. Nå sier jeg ikke at Milner fortjener £150k i uka men det fins andre eksempler. Tror forøvrig Milner kan bli en suksess i Liverpool for han passer bedre inn i Liverpool sin spillestil enn i vår. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 På Liverpool.no står det 120,000. Personlig ville jeg heller hatt Sanchez av de to, men skjønner at metropolen London trekker folk Er nok mange klubber der, store og små, som har den som en gigantisk gulerot. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Selv om dette kanskje bare er oppspinn, så er det synd at vi blir utelatt når det er snakk om de virkelige store stjernene fordi vi nekter å betale dem like godt som andre klubber er villige til. Nå sier jeg ikke at Milner fortjener £150k i uka men det fins andre eksempler. Tror forøvrig Milner kan bli en suksess i Liverpool for han passer bedre inn i Liverpool sin spillestil enn i vår. Milner stor stjerne? Festlig. Han hadde neppe vært noe annet enn en squadplayer. Helt 100% riktig avgjørelse å ikke betale over 100k i uka for ham. Joe Cole fikk jo også kjempekontrakt i Pool etter at vi avslo kravene hans. Vi hadde nok betalt den riktige spilleren det han evt krever, men det er viktig å ha balanse. Ozil og Alexis hadde nok begynt å stille spm om Milner plutselig skulle få mer betalt enn dem. Husk at Liverpool tilbød Alexis mer penger i fjor enn det han får her, men valgte Arsenal. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Selv om dette kanskje bare er oppspinn, så er det synd at vi blir utelatt når det er snakk om de virkelige store stjernene fordi vi nekter å betale dem like godt som andre klubber er villige til. Nå sier jeg ikke at Milner fortjener £150k i uka men det fins andre eksempler. Tror forøvrig Milner kan bli en suksess i Liverpool for han passer bedre inn i Liverpool sin spillestil enn i vår. Milner stor stjerne? Festlig. Han hadde neppe vært noe annet enn en squadplayer. Helt 100% riktig avgjørelse å ikke betale over 100k i uka for ham. Joe Cole fikk jo også kjempekontrakt i Pool etter at vi avslo kravene hans. Vi hadde nok betalt den riktige spilleren det han evt krever, men det er viktig å ha balanse. Ozil og Alexis hadde nok begynt å stille spm om Milner plutselig skulle få mer betalt enn dem. Husk at Liverpool tilbød Alexis mer penger i fjor enn det han får her, men valgte Arsenal. Problemet er at vi kan ikke tiltrekke oss de virkelige gode spillerne om vi bestandig ligger på et lavere lønnsnivå enn de største blant oss. Faktum er at for å vinne ligaen må vi punge ut, både når det gjelder kjøpesummer og lønnskrav. Dessverre er det blitt slik. Jeg er positiv til at fotballspillere ikke skal ha så høye lønninger, men samtidig synes jeg det er synd Wenger har en slik tankegang for da blir vi antageligvis aldri å kunne kjempe om seriegull hvert år. Når vi har pengene til å kjøpe både Bale og andre stjerner, men nekter å betale det så blir vi bestandig "kun" et lag som havner på 3. og 4. plass hvert år. Ozil ble presset ut av RM på slutten og jeg vil si at hadde det vært 1 måned i forveien så hadde han antageligvis valgt en annen klubb om det hadde vært flere interessenter. Skulle gjerne likt å sett Aguero i et lag som Arsenal, men det blir dessverre aldri en realitet med Wenger. Noen er kanskje glad for det, andre ikke. Jeg skulle gjerne sett oss vinne gullet neste sesong. Det som blir å skje i dette overgangsvinduet er at både United, City og Chelsea blir å handle inn mer kvalitet mens vi blir sittende på sidelinjen å se på. Så starter sesongen og vi innser at vi har ikke nok kvalitet på flere posisjoner. (Blant annet spiss-plassen) Dessuten Benbjo; Milner ER en stjerne. Han har bare vært benket hos City så lenge at du ser på han som en middelmådig spiller. Det er ikke uten grunn at han har fast plass i startelleveren hos City. En arbeidshest uten like som har alt. Med den angrepsfotballen som Liverpool spiller så blir Milner å passe lett inn der. Jeg er forøvrig helt enig i at det ville vært galt å betale Milner mer enn Alexis og Ozil, men jeg tror alle spillerne skulle hatt seg noen lønnshopp for å rettferdiggjøre lønnskravene til andre potensielle stjerner som kommer inn døren. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Problemet er at vi kan ikke tiltrekke oss de virkelige gode spillerne om vi bestandig ligger på et lavere lønnsnivå enn de største blant oss. Faktum er at for å vinne ligaen må vi punge ut, både når det gjelder kjøpesummer og lønnskrav. Dessverre er det blitt slik. Jeg mener at noen postet en statistikk her inne på forumet nettopp og at Arsenal var på 4-6 (husker ikke helt) plass når det kom til lønninger, så dårlig betaler dere tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Problemet er at vi kan ikke tiltrekke oss de virkelige gode spillerne om vi bestandig ligger på et lavere lønnsnivå enn de største blant oss. Faktum er at for å vinne ligaen må vi punge ut, både når det gjelder kjøpesummer og lønnskrav. Dessverre er det blitt slik. Jeg mener at noen postet en statistikk her inne på forumet nettopp og at Arsenal var på 4-6 (husker ikke helt) plass når det kom til lønninger, så dårlig betaler dere tydeligvis ikke. Nei, men vi betaler middelmådigheter mye mer enn de fortjener. Ox og Wilshere tjener alt for mye i forhold til alder/status/prestasjoner. Podolski tjener bra, det samme gjør Rosicky. Spillere som ikke får så veldig mye spilletid. Husker blant annet at juniorer som Jay-Emmanual Thomas tjente rundt 35k i uka back in the day. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Campbell signerte jo ny kontrakt før han dro på lån? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Campbell signerte jo ny kontrakt før han dro på lån? Hvilket betyr at vi kan få noen ekstra kronasjer for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå