Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal

invalid_user

Anbefalte innlegg

Oh lord.. nå begynner disse useriøse avisene med "overgangsryktene" sine for å få klikk. Disse månedene må jo være svært innbringende for dem.

Kan noen finne frem den tabellen som viser de mest upålitelige avisene..?

Goal er hvertfall på toppen av den lista!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh lord.. nå begynner disse useriøse avisene med "overgangsryktene" sine for å få klikk. Disse månedene må jo være svært innbringende for dem.

Foreslår ny regel i sommer: Dagsban til de som bruker Goal.com, Daily Star eller Daily Mail som "kilde". Samme gjelder alle obskure blogger og portaler som "Arsenal Station" osv.

EDIT: Og TV2.nos "ryktebørs". Fuck den.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Foreslår ny regel i sommer: Dagsban til de som bruker Goal.com, Daily Star eller Daily Mail som "kilde". Samme gjelder alle obskure blogger og portaler som "Arsenal Station" osv.

EDIT: Og TV2.nos "ryktebørs". Fuck den.

Ikke helt enig i den.

Dette er en ryktetråd, og den inneholder nettopp rykter. Pålitelig eller ei.

Man går glipp av mange navn og spennende fotballspillere om man skal banne folk som legger ut rykter fra jalla-aviser og blogger, SELV om det ikke er pålitelig i det hele tatt. For meg handler overgangsvinduet om å bli kjent med navn og potensielle kandidater som kan kjøpes. Det er det som gjør det spennende.

Men tror det kan være greit for alle å vite hvilke nettsteder og aviser som slettes ikke er pålitelig, for ordens skyld.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hva er poenget med å ikke poste rykter i en ryktetråd? 

Skal vi bare være helt stille og plutselig juble, når Arsenal.com bekrefter signeringen av en Fransk 4.divisjonsspiller? Er jo på måte en del av "sjarmen" å la ryktene svirre litt, før det eventuelt skjer noe. Om du mener "dagsban" er nødvendig, kan du vel bare drite i ryktene som blir postet av Goal, TV2 osv...

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

Det forutser at Ramsey drar da tror jeg.

Eh, nei.

Eh, jo. Vi kan ikke fylle på med boks til boks spillere. Vidal er kanskje verdens beste boks til boks spiller atm. Og at Ramsey er ryktet til Barca er ikke en umulig overgang, men fortsatt ganske tvilsom. Xavi drar fra Barca nå, da har de Rakitic og Rafina. At Xavi drar kan åpne for det nå, og da er en Vidal overgang mulig, selv om jeg ikke tror at en boks til boks spiller kommer inn i det hele tatt..

Lenke til kommentar

Ramsey forsvinner ikke. Det kan jeg garantere deg her og nå. Dessuten kan Vidal fint spille sammen med Ramsey på midten. Han og Pogba har gjort det strålende i Juve nå i flere sesonger, uten at det går utover det defensive. Uansett så har jeg null tro på at vi henter Vidal.

(Barcelona har vel også transfer-ban. Skjer ikke at Wenger lar Ramsey forsvinne mid-season i januar 2016. Ikke har vi noe behov for å selge han heller.)

Lenke til kommentar

Ramsey forsvinner ikke. Det kan jeg garantere deg her og nå. Dessuten kan Vidal fint spille sammen med Ramsey på midten. Han og Pogba har gjort det strålende i Juve nå i flere sesonger, uten at det går utover det defensive. Uansett så har jeg null tro på at vi henter Vidal.

(Barcelona har vel også transfer-ban. Skjer ikke at Wenger lar Ramsey forsvinne mid-season i januar 2016. Ikke har vi noe behov for å selge han heller.)

Barca kan kjøpe inn nå på en pre kontrakt, og ta han på lån for så og kjøpe i 2016. men er enig i at det ikke skjer. Men det kunne gått.

Men er det noen som drar fra juve nå av de to så er det i såfall Pogba til Real eller lignende. Som sagt har selv ikke tro på det. 

Lenke til kommentar

Må finne en erstatter for BFG

Kondogbia er et realistisk kjøp for oss. Han spiller i 3 posisjoner (DM, CB, LB), men er best som DM.

Også må vi få orden på spissene våre. Enten kjøre en ny formasjon eller selge de som ikke aner hvor målet er og heller kjøpe nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...