MartinF Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Ny TV-avtale og CL-penger gjør at vi igjen kan handle for 100-ish millioner pund uten at det vil påvirke får FFP-status. Vi brukte rundt 85 millioner i fjor og det er er nivå vi trygt kan ligge på hver sesong. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Går så masse rykter om ny keeper, har Ospina gjort noe som helst som skulle tilsi at han ikke fortjener en sesong ? :O Håper på en DM og en spiss. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ryktene oppstår nok av situasjonen til polakken og ikke prestasjonene til Ospina. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Selg Szczesny og hent Cech. Da har vi en keeper verdig en tittelutfordrer for første gang på 7-8 år. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Selg Szczesny og hent Cech. Da har vi en keeper verdig en tittelutfordrer for første gang på 7-8 år. Skjønner virkelig ikke poenget med å hente Cech. Føler det er til stadighet personer som påpeker dette, og slik har det vært i en god stund nå. Ospina har gjort sine saker bra synes jeg. Polakken derimot har ikke imponert særlig, og han var litt små nervøs sist han fikk spille, mot Reading. Synes Ospina er et utmerket førstevalg, og det er unødvendig å hente inn Cech, som både begynner å dra på årene og som helt sikkert krever en saftig lønn. Polakken derimot kan vi diskutere om vi skal beholde eller selge. Jeg hadde gjerne gått for en løsning hvor vi selger polakken og henter inn en yngre gutt. 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hva har skjedd med Szczesny egentlig (annet enn at Wenger har lagt sitt hat på han etter en røyk)? Han var jo blant PLs beste i fjor. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Er vel ikke noe annet enn at han har hatt en dårlig sesong. 1 Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 http://news.arseblog.com/2015/05/wenger-rosicky-to-stay-another-year/ Ett år til for Rosicky. Gode nyheter! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Bra for fansen men dårlig for han. Får neppe noe mer spilletid neste sesong.. Elsker fyren og i mine øyne kunne han lett byttet plass med noen av de som allerede har fast plass i førsteelleveren. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Jeg ville ha ham ifjor, men har hørt at han har ikke spilt bra i år? Høres ut som en klassisk Wenger-kjøp Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Jeg ville ha ham ifjor, men har hørt at han har ikke spilt bra i år? Høres ut som en klassisk Wenger-kjøp Bra og bra. Har scoret 21 mål på 30 kamper i følge whoscored. 7 i CL. Om det er en average sesong for han vet jeg ikke. Endret 23. mai 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Han står med 32 mål og 7 assist på 42 kamper. Ganske bra selv om det er portugisisk liga. 8 mål og 1 assist i CL om man tar med kvalifiseringen. Han fikk nesten ikke spille i VM ifjor, men jeg husker at når han først fikk være med i startelleveren mot Japan så vant dem 1-4 hvor Martinez scoret 2 av målene. Han er definitivt en god spiss, og det faktum at han er 28 år betyr lite. Tevez er 31 år og storspiller både i Italia og i Champions League. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Bedre enn jeg trodde mtp mål/kamper spilt osv. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Martinez er oppskrytt. Å score 20 mål per sesong i Portugal er ikke spesielt imponerende. Han blir 29 år og har aldri spilt i en stor liga. Han har hatt noen gode kamper i CL på høyt nivå, men det er egentlig det. Dyr er han og. Meh, pass. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Martinez er oppskrytt. Å score 20 mål per sesong i Portugal er ikke spesielt imponerende. Han blir 29 år og har aldri spilt i en stor liga. Han har hatt noen gode kamper i CL på høyt nivå, men det er egentlig det. Dyr er han og. Meh, pass. Forsåvidt enig når det gjelder erfaringsmessig, men alt er nesten bedre enn Welbeck som et alternativ 2 på spissplassen så da godtar man de fleste spisser.. Det ligner dessuten ikke Wenger å kjøpe en "gammel" spiller for dyre summer spesielt når han har uttalt hvordan de portugisiske klubbene er så lure (i negativ forstand) med å kjøpe billig og selge svindyrt, så jeg tror i bunn og grunn Martinez er en lite trolig signering. Mer sannsynlig med Lacazette og Fekir isåfall, selv om Wenger blir å få en heftig konkurranse om de spillerne.. Blir de heteste navnene i overgangsvinduet fra Ligue 1 i sommer. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Oh lord.. nå begynner disse useriøse avisene med "overgangsryktene" sine for å få klikk. Disse månedene må jo være svært innbringende for dem. Kan noen finne frem den tabellen som viser de mest upålitelige avisene..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå