Corporal Jenkinson Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Welbeck og Sanogo er søppel iallefall, som bør selges i dette overgangvinduet. Sanogo er søppel, men synes ikke Welbeck er det. Fin squadplayer. Synes han har gjort det brukbart på kant, men er ikke noe godt oppspillspunkt alene på topp. Spesielt da mot lag som ligger lavt. Det er uansett helt sikkert at han ikke blir solgt. Enig. Welbeck er meget nyttig å ha både i forhold til farten, innsatsen og at han har mye å bidra med defensivt. Må jobbe mye med end-produktet, men det tror jeg kommer. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) . . Synes han er et bomkjøp, og ikke mye bedre enn Campbell. Kunne evt. spart pengene og brukt de på en klassesignering.. Endret 21. april 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 På lån ja. Det betyr ikke at han er solgt. Akkurat. Er bare på lån ut denne sesongen. Poenget mitt var at man ikke trenger å erstatte en spiller som er på lån, om en ikke trengte forsterkning der i utgangspunktet. Men jeg missforsto sikkert noe, og jeg gidder ikke lese igjen. Såå nok om det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Podolski drar til sommeren (mest sannsynlig), hvilken erstatter ville du sett som er realistisk? Jeg tenker Reus. men samtidig ikke, pga Dortmund er et farmer-lag for Bayern. Det er også Real. Kjøper Real, så åpner det opp for Isco. Det er de to jeg kunne håper på hvertfall Podolski er erstattet. Med Alexis. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Podolski er historie. Ikke har han vist noe som helst denne sesongen som skulle tilsi at det var en feil avgjørelse å la han gå, ei heller at det noe å hente på å få han tilbake. 4 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Poldi vil vel hjem tilbake til Köln. Må komme seg til et lag som spiller på hans styrker. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Poldi vil vel hjem tilbake til Köln. Må komme seg til et lag som spiller på hans styrker. Feil, senest igår var det artikler som omhandlet at Poldi ønsker å kjempe seg tilbake i troppen til Arsenal. Dog, håper jeg at dette ikke skjer. Han har blitt neglisjert som benksliter under Wenger sin ledelse og bør finne seg en ny klubb. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Wow. Du er selve definisjonen på en tabloid-hore, som tror på absolutt alt du leser, #Wengerout. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Wow. Du er selve definisjonen på en tabloid-hore, som tror på absolutt alt du leser, #Wengerout. Det er jeg ikke, men det er ikke urealistisk at han vil tilbake dog. Det går jo ikke akkurat bra for han i Italia. Han kommer jo tilbake også, han er tross alt bare på lån. Kommer sikkert til å bli solgt med en gang dog. Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Ser for meg at han drar tilbake til Tyskland hvertfall. Wolfsburg eller lignende. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Wolfsburg? Podolski er ikke god nok for Wolfsburg. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Wolfsburg? Podolski er ikke god nok for Wolfsburg. Men det er Bendtner..? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Ser for meg at han drar tilbake til Tyskland hvertfall. Wolfsburg eller lignende. Hvorfor akkurat Wolfsburg? Antar bare Köln er aktuell av klubber i tyskland Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Lord Bendtner er god nok for alle klubber. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Podolski bør vel nå mest av alt bare være glad om han kommer til en klubb som lar han få spilletid. Litt vanskelig å se hvilken toppklubb det skulle vært som har det å tilby han, men Køln er nok et realistisk alternativ. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg mener vi kan selge Podolski, Jenkinson og Campbell (muligens med en tilbakekjøpsklausul i tilfelle han skulle slå til). Diaby og Flamini sine kontrakter utløper denne sommeren, så forventer at de går. Skjønner ikke Flamini-hatet. Han har gjort en god jobb for oss, og kom på free transfer. Videre har Arteta, Rosicky og Walcott utgående kontrakter sommeren 2016. Forventer at Arteta og Rosicky blir en sesong til hvis de selv ønsker. Tror det blir utrolig viktig å fornye med Walcott, med mindre vi får et veldig godt bud og muligheten til å erstatte med en spiller på samme nivå. Ser også noen som nevner om det er verdt å beholde Wilshere. Seriøst? Han er 23 år gammel, og har et enormt potensiale. Hadde også vært hodeløst å kvitte seg med Mertesacker og Arteta. Ingen som husker perioden for noen år siden da vi hadde en stor mangel på erfaring i troppen, og alle ønsket seg spillere nærmere 30? I tillegg er de kaptein og vise-kaptein. Tror vi kan se langt etter en forbedring av resultater neste sesong om vi begynner å shippe ut spillere kun fordi de ikke har hatt sin beste sesong. Av spillere inn tror jeg en defensiv midtbanespiller med bedre pasningsferdigheter enn Coq er høyt på lista (Khedira?). En keeper også hvis Szczesny går. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Problemet med Wilshere er at han er mer skadet enn han spiller. Da hjelper det ikke med potensiale. Se på Diaby, hvor mye bra har han gjort for oss i det siste? Wilshere sin skadeliste begynner å bli nesten like lang. En alvorlig skade til på en av anklene og han er nok ferdig som spiller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Vi bør absolutt ikke selge Wilshere. Han har fortsatt tiden på sin side til å utvikle seg. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg liker ikke Wilshere av flere grunner; 1. For ego med ball og bruker alt for lang tid 2. Mister ballen hele tiden og roter vekk muligheter 3. Skal hele tiden prøve på det perfekte målet inne i 16-meteren. Han prøver konstant å rekonstruere supermålet mot Norwich som han gjorde forrige sesong og det er så jævla åpenbart. Han feiler jo selvfølgelig 9/10 ganger fordi det er vanskelig å ha så mange marginer med seg. Etter at Wilshere kom tilbake fra skaden sist var han regelrett elendig. Klarte ikke samkjøre spillet med de andre og det hele ble bare et passnings-sirkus hvor han ikke klarte å produsere noe som helst. Vi kan ikke ha så mange kreative spillere på banen samtidig. Özil, Cazorla og Wilshere på banen samtidig går bare ikke. Jeg synes ikke vi nødvendigvis skal selge han, men jeg tror taktikk er viktig for at han skal fungere i et lag. Sett han som offensiv midtbane mellom to raske vinger alà Alexis og Walcott/Ox, så tror jeg det blir suksess. I teorien har vi Wilshere, Özil, Cazorla OG Rosicky som alle fungerer best i en 10'er-rolle. Ramsey også sikkert, men han er den beste defensivt av alle de og bør derfor ligge lavere i banen sammen med Coquelin/Arteta. Jeg mener vi bør kvitte oss med minst èn av disse og heller bruke spillere hvor de faktisk er best. Men nå er det jo Wenger som trekker i trådene, og da bruker man både Özil, Ramsey, Cazorla og Rosicky på kantene eller andre steder. Et godt eksempel er jo hvordan Wenger bruker Cazorla som DM.. Noe som er helt på trynet.. Jeg ville faktisk heller solgt Cazorla fremfor Wilshere. Frispark og skuddfoten til Cazorla er ikke som den en gang var. I tillegg begynner han å dra på årene. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Men Wilshere er en annen type midtbanespiller enn de andre i troppen. Wilshere er definitivt en jeg ønsker vi skal beholde. Ser heller ikke at alle vil kvitte seg med Jenkinson. Fin squadplayer som har fått enda mer erfaring i PL. Endret 22. april 2015 av -Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå