Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drømte i natt at det var ekstra nyhetssending på TV2 fordi Cesc og Wenger hadde innkalt til pressekonferanse. Der uttalte en svært rørt Cesc at han aldri ville forlate Arsenal for noe i verden. Han satt også og forklarte at alt som stod i avisene om interesse for Barcelona bare var bullshit. Etterpå kysset han logoen til stor jubel for de fremmøtte journalistene. Ble litt lei meg da jeg våknet :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Om han forlater oss, så er han dessverre en løgner. Han har sagt flere ganger at han elsker klubben, og vil bli. Det er ikke noe han sa for 2 år siden, men for 1-2 mnd siden. Han har sagt det flere ganger denne sesongen her.

 

Men om vi får 800 mill kr, og kjøper 2-3 nice spillere, så er jeg fornøyd. Men da må Wenger bruke penga..

Lenke til kommentar

Om han forlater oss, så er han dessverre en løgner. Han har sagt flere ganger at han elsker klubben, og vil bli. Det er ikke noe han sa for 2 år siden, men for 1-2 mnd siden. Han har sagt det flere ganger denne sesongen her.

 

Men om vi får 800 mill kr, og kjøper 2-3 nice spillere, så er jeg fornøyd. Men da må Wenger bruke penga..

 

Tror det at Ramsey brakk beinet fikk han til å tenke litt. Dessuten så han jo lagets totale kollaps på slutten av sesongen og tenker nok at dette laget ikke har sjans i havet til å vinne noe i nærmeste fremtid.

 

Vi får ikke 800 mill. Barca betaler ikke det for en av "sine egne spillere". 400 mill maks. Nasri eller Rosicky blir nok Cesc erstattere frem til Ramsey er klar om han noen gang blir det.

 

Wenger handler 1 midtstopper dersom Gallas forsvinner. Ellers blir Chamakh sommeren eneste signering.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Om han forlater oss, så er han dessverre en løgner. Han har sagt flere ganger at han elsker klubben, og vil bli. Det er ikke noe han sa for 2 år siden, men for 1-2 mnd siden. Han har sagt det flere ganger denne sesongen her.

 

Men om vi får 800 mill kr, og kjøper 2-3 nice spillere, så er jeg fornøyd. Men da må Wenger bruke penga..

 

Tror det at Ramsey brakk beinet fikk han til å tenke litt. Dessuten så han jo lagets totale kollaps på slutten av sesongen og tenker nok at dette laget ikke har sjans i havet til å vinne noe i nærmeste fremtid.

 

Vi får ikke 800 mill. Barca betaler ikke det for en av "sine egne spillere". 400 mill maks. Nasri eller Rosicky blir nok Cesc erstattere frem til Ramsey er klar om han noen gang blir det.

 

Wenger handler 1 midtstopper dersom Gallas forsvinner. Ellers blir Chamakh sommeren eneste signering.

 

Wenger kommer uansett til å handle. Jeg er ganske sikker på det. Det har gått 5 år uten glede, og det har Wenger skjønt.

 

Men jeg blir skikkelig skuffet over Fabregas. Må vel brenne drakta mi:p

Lenke til kommentar

Leste et sted at Barca ennå skylder oss penger for Hleb og TH14, samt de har en del gjeld til andre klubber også. Tror tallet var rundt €50m, og så går de rundt og kjøper Villa og sikter etter Fabregas. Kan de ikke betale oss hva de skylder først, og så sørge for at de har £80m cash, oppi en haug med kofferter, før de byr på Cesc? Makan til klubb assa.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Skal Gallas vekk?

 

Kan man kjøpe spillere nå alt? Overgangsvinduet har jo ikke åpnet?

 

Arsenal trenger en mere solid midtbane...

 

Almunia

Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy

Rosiscky - Song

Walcott - Arshavin - van Persie

Camackh

 

Der Arsene Wenger trenger flest spillere i toppklasse; Midtbane:

Hamsik - van der Vaart - Toulalan

 

Det er bare spillere jeg tenker Arsenal kan ha glede av. Det gir kvalitet, prestasjonsøkning og bredde i stallen. Det er faktisk Arsenals midtbane som er svakest. Kanskje angrepet ikke er av verdensklasse med erstattere i Vela, Eduardo, Bentdner, - men det er ihvertfall bredde der, og av 'gode' spillere også...

Lenke til kommentar

Nei, midtbanen vår skadefri er en av verdens beste.

Cesc - Song - Diaby, samtidig som vi har god backup på alt utenom Song.

 

Vi er avhengige av Fabregas for å vinne en hel sesong, men en enkelt lag, mot feks et lag som Fulham, Sunderland, Blackburn og Stoke kan vi klare oss helt fint uten. I storkamper blir det noe helt annet, da sliter vi. Og selv om vi sliter er det veldig lovende backup vi har for Cesc. Ramsey kommer til å bli klasse og hele England kommer til å forbanne den dagen han ble født i lille Wales istedenfor i England.

 

Nasri har også potensial, men jeg vil heller ha han i den andre indreløper posisjonen, høyere oppe på banen, omtrent som Iniesta.

 

 

Gallas skal vekk, kontrakta går ut i sommer og selv om ikke overgangsvinduet er åpent kan spillere fremdeles bli bekreftet solgt til en annen klubb, feks David Villa med Barcelona.

 

Forøvrig er vi svakest bak, midtbane og angrep skal det ikke stå noe på at vi skal kunne vinne ligaen med en maks sesong, kansje en Yaya Tourè type, men det er bare ønsketenking.

Lenke til kommentar

Er lei at Arsenal skal være en mellomklubb! Vi er i topp10 i verden, spillere vil forlate oss uansett. Dette funker ikke, det hjelper lite å kjøpe inn unge spillere når rutinerte spillere forlater oss.

Endret av Fox
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Er lei at Arsenal skal være en mellomklubb! Vi er i topp10 i verden, spillere vil forlate oss uansett. Dette funker ikke, det hjelper lite å kjøpe inn unge spillere når rutinerte spillere forlater oss.

 

 

Det er jo fordi vi ikke har vunnet noe på 5 år.

Lenke til kommentar

Dere er kanakje TOPP 30...

 

1. Inter

2. Bayern

3. Barcelona

4. Man Utd

5. Chelsea

6. Lyon

7. Fiorentina

...

23-28. Arsenal

 

Overgangsmarkedet er ikke åpent. Hvorfor kan man kjøpe spillere da? Hva er vitsen med ett overgangsmarked hvis man kan kjøpe og selge likevel?

 

Selv Barcelona sitt reservelag vinner lett mot en formasjon ala Fabregas - Song - Diaby. Kanskje de kan bryne seg LITT på Fabregas, men Song er for ung og urutinert og Diaby er en treiging. Selv denne trege midtbanene her eier den:

 

Lampard - Ballack - Deco

Scholes - Fletcher - Giggs

Mascherano - Aquilani - Gerrard

 

Det er like dårlig men samtidig eier den. Og de midtbanene vil aldri bli brukt heller :-)

Lenke til kommentar

Dere er kanakje TOPP 30...

 

1. Inter

2. Bayern

3. Barcelona

4. Man Utd

5. Chelsea

6. Lyon

7. Fiorentina

...

23-28. Arsenal

 

Overgangsmarkedet er ikke åpent. Hvorfor kan man kjøpe spillere da? Hva er vitsen med ett overgangsmarked hvis man kan kjøpe og selge likevel?

 

Selv Barcelona sitt reservelag vinner lett mot en formasjon ala Fabregas - Song - Diaby. Kanskje de kan bryne seg LITT på Fabregas, men Song er for ung og urutinert og Diaby er en treiging. Selv denne trege midtbanene her eier den:

 

Lampard - Ballack - Deco

Scholes - Fletcher - Giggs

Mascherano - Aquilani - Gerrard

 

Det er like dårlig men samtidig eier den. Og de midtbanene vil aldri bli brukt heller :-)

 

Du har peiling på fotball ser jeg =)

Lenke til kommentar

Wow, Adriwen slutter ikke å overraske med sine manglende fotballkunnskaper ser jeg. OvergangsVINDUET åpner ikke før 1. juli, men man kan forhandle overganger, ordne papirer, og omtrent gjøre hva faen man vil utenom vinduet. Hvorfor det er slik? Jeg vet ikke jeg, kanskje for å spare tid og krefter? Hvis man har muligheten for å signere en spiller i f. eks. mars, hvorfor ikke? Da får man heller en lenger sommerferie når den tid kommer. Spilleren ankommer uansett ikke sin nye klubb før 1. juli, altså når overgangsvinduet åpner. Jesus Christ for en ting å henge seg opp i.

 

Resten gidder jeg ikke å kommentere engang. Kan du ikke komme tilbake når du har sett litt mer fotball, og da helst Arsenal. Jeg tror spillere som Song og Diaby vil overraske deg. Her kan du se at sistnevnte er alt annet enn treig. Han er ustabil, men langt i fra en treig spiller. Gidder ikke å argumentere for Song, det får tc47 ta seg av. Er kanskje heller ikke vits å komme med ekte argumenter mot ignorante nisser heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Dere er kanakje TOPP 30...

 

1. Inter

2. Bayern

3. Barcelona

4. Man Utd

5. Chelsea

6. Lyon

7. Fiorentina

...

23-28. Arsenal

 

Overgangsmarkedet er ikke åpent. Hvorfor kan man kjøpe spillere da? Hva er vitsen med ett overgangsmarked hvis man kan kjøpe og selge likevel?

 

Selv Barcelona sitt reservelag vinner lett mot en formasjon ala Fabregas - Song - Diaby. Kanskje de kan bryne seg LITT på Fabregas, men Song er for ung og urutinert og Diaby er en treiging. Selv denne trege midtbanene her eier den:

 

Lampard - Ballack - Deco

Scholes - Fletcher - Giggs

Mascherano - Aquilani - Gerrard

 

Det er like dårlig men samtidig eier den. Og de midtbanene vil aldri bli brukt heller :-)

 

Top 30 ? Prøver du å være morsom ?

 

Jeg ser virkelig at du misliker sterkt Arsenal FC. Har du sett Song spille denne sesongen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...