Adrax Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Podolski har allerede dratt, på en måte. Tviler sterkt for at han kommer tilbake. Så akkurat det har lite å si for om vi handler en erstatter eller ei. Jeg skulle ønske Walcott kunne komme i form, for har vi en Walcott i form trenger vi ikke å kjøpe en ny kantspiller. Skulle Wenger mene at Walcott ikke er god nok når vi nærmer oss sesongstart, så tror jeg han blir å hente en ny ving på slutten av overgangsvinduet. Tror Sterling blir å dra, og man vet jo at Wenger liker han. Er ikke helt utenkelig at Sterling kan komme inn som en ny ving, men akkurat nå må vi prioritere å forsterke oss defensivt. Og bare for å ha det sagt; Om andre toppklubber som Real Madrid, Bayern etc. er interessert i Reus, så kan vi bare glemme han. Jeg tror det blir litt vel optimistisk å håpe på Reus. Kan være enig i at Isco er en mulighet. Begynner jo nesten bli en vane å handle restene til RM og Barca som de ikke vil ha. Det forutsetter at RM handler inn en som kan erstatte Isco isåfall. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 ... få inn en backup. Cech? Hva får deg til å tro at Chelseas trofaste keeper gjennom mange år ønsker å gå fra benkeplass på Stamford Bridge, til benkeplass på Emirates Stadium? Han ryktes vekk fordi han misliker benketilværelsen. Skjønner heller ikke hvorfor folk tror Cech har lyst å komme til Arsenal. Mou blir sikkert å gjøre sitt for at en slik overgang ikke skjer også. Tipper Cech drar til Italia eller noe. Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 ... få inn en backup. Cech? Hva får deg til å tro at Chelseas trofaste keeper gjennom mange år ønsker å gå fra benkeplass på Stamford Bridge, til benkeplass på Emirates Stadium? Han ryktes vekk fordi han misliker benketilværelsen. hvis han hadde kommet hadde det nok ikek blitt like mye benkeplass som på Stamford. Chelsea har Curtois, vi har Ospina. Hadde vi kjøpt han, hadde han måttet jobber for plassen, så det er uvisst om han blir benkesliter, eller ikke Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Podolski har allerede dratt, på en måte. Tviler sterkt for at han kommer tilbake. Så akkurat det har lite å si for om vi handler en erstatter eller ei. Jeg skulle ønske Walcott kunne komme i form, for har vi en Walcott i form trenger vi ikke å kjøpe en ny kantspiller. Skulle Wenger mene at Walcott ikke er god nok når vi nærmer oss sesongstart, så tror jeg han blir å hente en ny ving på slutten av overgangsvinduet. Tror Sterling blir å dra, og man vet jo at Wenger liker han. Er ikke helt utenkelig at Sterling kan komme inn som en ny ving, men akkurat nå må vi prioritere å forsterke oss defensivt. Den Sterling/Walcott dealen hadde vært katastrofe. tviler på at den skjer også. Dessuten har vi Alexis som egentlig er høyre. ( ikke at det har noe og si i arsenal) Er det som er greia. MED MINDRE Bayern kjøpter Reus, så tror jeg på enten Reus eller Isco. Reus til RM, Isco Til Arsenal. Kjøper ikke RM Reus, har vi mer enn nok av ressurser til å konkurrere der. Da står det bare på Reus selv. Vi har mye og tilby, langt ifra umulig og lande Reus. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Kan være enig i at Isco er en mulighet. Begynner jo nesten bli en vane å handle restene til RM og Barca som de ikke vil ha. Det forutsetter at RM handler inn en som kan erstatte Isco isåfall. Isco er ingen restvare. Jeg er nesten 100% sikker på at Barcelona ønsker Isco, men ikke har mulighet til å hente han pga. han er hos Real. Isco er verdensklasse, men dere har jo offensive midtbanespillere i flust. I Barcelona hadde han tatt over plassen til en gammel Xavi. Som jeg skrev, hva Arsenal skal med han vet jeg ikke helt. Må vel ut med Ozil, Wilshere eller Cazorla da? Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Kan være enig i at Isco er en mulighet. Begynner jo nesten bli en vane å handle restene til RM og Barca som de ikke vil ha. Det forutsetter at RM handler inn en som kan erstatte Isco isåfall. Isco er ingen restvare. Jeg er nesten 100% sikker på at Barcelona ønsker Isco, men ikke har mulighet til å hente han pga. han er hos Real. Isco er verdensklasse, men dere har jo offensive midtbanespillere i flust. I Barcelona hadde han tatt over plassen til en gammel Xavi. Som jeg skrev, hva Arsenal skal med han vet jeg ikke helt. Må vel ut med Ozil, Wilshere eller Cazorla da? Som jeg har nevnt i flust; Podolski drar. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Podolski har allerede dratt!! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 På lån ja. Det betyr ikke at han er solgt. Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 På lån ja. Det betyr ikke at han er solgt. Akkurat. Er bare på lån ut denne sesongen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Welbeck og Sanogo er søppel iallefall, som bør selges i dette overgangvinduet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Hva har Podolski med Isco å gjøre? De spiller forskjellige posisjoner.. Endret 21. april 2015 av Espp Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Hva har Podolski med Isco å gjøre? De spiller forskjellige posisjoner.. Han kan lett spille venstre kant Endret 21. april 2015 av Ulvepupp Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Jaha? Det er ny informasjon. Tror ikke han har spilt der så lenge jeg kan huske. I Real Madrid får han i hvert fall ikke spille der.. Edit: Blir kanskje like bra suksess som med Özil der? ( ) Endret 21. april 2015 av Espp Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Jaha? Det er ny informasjon. Tror ikke han har spilt der så lenge jeg kan huske. I Real Madrid får han i hvert fall ikke spille der.. Edit: Blir kanskje like bra suksess som med Özil der? ( ) Isco har blitt spilt rundt omkring han, i Real hvis du ikke har sett. Han har også en tendens til og dra til venstresiden når han spiller sentralt. Så er ikke så veldig ny info som du sier! Fun fact; Han setter seg selv som venstrekant på fifa når han spiller seg selv. Ikke at det har noe med det og gjøre, haha Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Real Madrid angriper ofte i et slags 442 system. Da drar Isco ut på venstrekanten og Ronaldo taes lengre frem i en spissrolle sammen med Benzema. Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Real Madrid angriper ofte i et slags 442 system. Da drar Isco ut på venstrekanten og Ronaldo taes lengre frem i en spissrolle sammen med Benzema. Hva han sa Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Welbeck og Sanogo er søppel iallefall, som bør selges i dette overgangvinduet. Sanogo er søppel, men synes ikke Welbeck er det. Fin squadplayer. Synes han har gjort det brukbart på kant, men er ikke noe godt oppspillspunkt alene på topp. Spesielt da mot lag som ligger lavt. Det er uansett helt sikkert at han ikke blir solgt. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 På lån ja. Det betyr ikke at han er solgt. Akkurat. Er bare på lån ut denne sesongen. Takk for at du påpekte akkurat det som jeg skrev. Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 På lån ja. Det betyr ikke at han er solgt.Akkurat. Er bare på lån ut denne sesongen. Takk for at du påpekte akkurat det som jeg skrev. Det har blitt skrivd så mye her, og ikke gått inn, så måtte jo det for å trøkke det inn ))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå