MartinF Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Når det kommer til spillerkjøp så stoler jeg som regel på Wenger. Lol. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Det sier sitt når Villareal-fansen er glad for at han drar og at de får så mye for han... Har mine tvil til denne overgangen.Jepp. De ler av oss borte i Spania. Vi ble virkelig tatt med på tur her. Betalte nok ganske mye mer enn vi trengte. Lukter ny Squillaci av dette. Forøvrig svært missfornøyd med at vi sendte Joel motsatt veg. Veldig tynt fremover nå. Vi får nok se mye Cazorla, Rosicky og Ozil på kant fremover og bedriten fotball som i høst. Håper ikke det, men kan fort skje Endret 24. januar 2015 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 130 norske millioner ryktes prisen å være på. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) https://twitter.com/goonerjon777/status/559115265364205569 I Wengers intervjuer snakker han om at vi manglet teknikk mot City men at vi kjempet godt. Kan jo hende han refererer til at vi trenger en begavet spiss som kan gjøre ting litt på egenhånd og score mål. Det er jo ikke noen hemmelighet at vi virkelig kunne trengt en klinisk avslutter, i tillegg trenger Giroud konkurranse siden Alexis nærmest spiller fast på kanten. Og Welbeck har til nå ikke overbevist noen når det kommer til avslutninger. Destro eller Dybala? Det er de heteste navnene på spissfronten nå om dagen. Endret 24. januar 2015 av Adrax Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Destro suger balle. Dybala er ok, men ingen av de er bedre enn Giroud eller Welbeck. Skal vi først kjøpe ønsker jeg meg en spiss som hever laget betraktelig. Uansett positivt at vi kjøper Paulista. Ja, han er nok overpriset, men vi trengte bredde på stopperplass og da er det greit at vi betaler litt ekstra. 2 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Destro suger balle. Dybala er ok, men ingen av de er bedre enn Giroud eller Welbeck. Skal vi først kjøpe ønsker jeg meg en spiss som hever laget betraktelig. Uansett positivt at vi kjøper Paulista. Ja, han er nok overpriset, men vi trengte bredde på stopperplass og da er det greit at vi betaler litt ekstra. Jeg vil ikke si Destro suger balle, men jeg mener Dybala er mer foretrukket fremfor Destro. Han har rett og slett mye teknikk inne, er smidig og er rimelig god å drible, noe Welbeck IKKE er. Forstår at alle vil at vi skal hente stjernespisser, men det er ikke vits å håpe på noe som aldri skjer. Benzema og Cavani kan vi bare drømme om. Tør vedde stortåa på at en spiller av Cavanis kaliber ikke blir å komme før Giroud blir byttet ut. Og det blir kanskje om 1 eller 2 år, avhengig av formen hans. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Lol:https://twitter.com/marcsenal/status/559092851280465921/photo/1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Destro suger balle. Dybala er ok, men ingen av de er bedre enn Giroud eller Welbeck. Skal vi først kjøpe ønsker jeg meg en spiss som hever laget betraktelig. Uansett positivt at vi kjøper Paulista. Ja, han er nok overpriset, men vi trengte bredde på stopperplass og da er det greit at vi betaler litt ekstra. støttes Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Og Alexis er bedre enn Falcao uansett. Har bare en ting å si: Ler du fortsatt like mye? 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Ler du fortsatt like mye? Håhå, den var fin! Nei, må vel som alle andre (i liknende tilfeller) bare krype til korset å si at DET var en elendig prediksjon. Alexis har vært så mye bedre enn Falcao som det er mulig å være. 8 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Hva tenker folk om overgangsvinduet i sommer? Blir det et tamt overgangsvindu eller tror dere vi kjøper enda flere spillere av Øzil og Alexis sitt kaliber? Alle ropte jo etter en DM i evigheter, men så plutselig kom Coquelin fra ingensteds å storspilte for oss. Høyrebacker har vi mer enn nok av hvertfall. Gabriel kom i Januar, men spørsmålet er om han er god nok for oss på fast basis. Spent å se om Mertesacker blir å se i første 11'ern i neste sesong. Er det noen posisjoner som MÅ dekkes, eller kan vi klare oss med den stallen vi har til per dags dato? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Hva tenker folk om overgangsvinduet i sommer? Blir det et tamt overgangsvindu eller tror dere vi kjøper enda flere spillere av Øzil og Alexis sitt kaliber? Alle ropte jo etter en DM i evigheter, men så plutselig kom Coquelin fra ingensteds å storspilte for oss. Høyrebacker har vi mer enn nok av hvertfall. Gabriel kom i Januar, men spørsmålet er om han er god nok for oss på fast basis. Spent å se om Mertesacker blir å se i første 11'ern i neste sesong. Er det noen posisjoner som MÅ dekkes, eller kan vi klare oss med den stallen vi har til per dags dato? Synes troppen er veldig bra nå. Synes kanskje Mertesacker bør byttes ut. Han har store tempoproblemer, og de vil bare bli verre. Føler vi fortsatt mangler en spiss i verdensklasse. En annen type spiss enn Giroud. En som kan utfordre 1v1, drible og utrette ting på egenhånd. I tillegg til å bruke bakrom. Da vil fleksibiliteten på topp for arsenal øke. I tillegg bør vi handle en DM i verdensklasse. Jeg er sykt imponert av Coquelin og synes det er fantastisk det han har gjort. Jeg er mer usikker på om han klarer å opprettholde det nivået over flere år. Om han ikke klarer det, har vi akkurat det samme problemet som tidligere. Det er for dårlig dekning. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Enig med at vi trenger en stopper til. Vi har dårlig dekning nå, og jeg tror Mertesacker har maks en sesong igjen på toppnivå. Så kan han kanskje sitte på benken en sesong etter det. En annen spisstype en Giroud hadde også vært greit. Han har blitt mye bedre nå, så det er ikke så kritisk som det var, men Welbeck har ikke vært god nok, så en oppgradering der hadde ikke vært så dumt. En topp topp DM hadde også gjordt seg, så kan Coquelin være reserve. Jeg tror heller ikke han kan holde det nivået han har nå over flere år. Arteta og Flamini begynner å dra på årene også. Vi kan komme langt med den stallen vi har i dag også - sett at vi får orden på skadeproblemene våre. Nå havna jo Mertesacker på skadelista, ellers er det bare Ox vi savner, men vi kommer garantert til å få flere langtidsskader neste sesong, som vanlig. Vi får bare håpe at det ikke blir så mange som tidligere sesonger. Så er det jo vanskelig å vite i sommer hvor vi kommer til å få skader også da. Alt i alt tror jeg ikke vi får noe spektakulært overgangsvindu med mindre noen av de største profilene våre forsvinner. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) ut: Walcott(?), Podolski, Arteta, Flamini, Sanogo og Jenkinsoninn: DMKanskje inn: Høyre kant og spisslån ut: Gnabry Fra lån: Campbell (ergo ingen spisskjøp i sommer)1. Hvis ikke Walcott drar så henter vi ikke høyrekant (Walcott, Cazorla og OX).2. Vi kommer til å kjøpe en DM, selv om vi har Chambers.3. Lite sannsynlig at vi kjøper MS når Chambers/Paulista kan spille i BFG/Koscielny sitt fravær. 4. Jeg håper vi henter Campbell fra lån og gir han muligheten til å spille topp. 5. Jeg tror dog at vi ikke kommer til å kjøpe noe spiss og Campbell ikke får muligheten til å spille. Se VM i reprise og fell en tåre. 6. Ser også for meg at Gnabry eller Akpom kan prøve seg som høyrekant. jeg stiller høye forventninger til at innkjøpene blir gjort tidlig i overgangvinduet... Endret 20. april 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Alt i alt tror jeg ikke vi får noe spektakulært overgangsvindu med mindre noen av de største profilene våre forsvinner. Det kommer sikkert an på hvilke storspillere som plutselig skulle bli tilgjengelig, tenker jeg. De siste overgangsvinduene har flere storklubber plutselig ville selge noen av sine beste spillere (Özil, Sanchez, di Maria, Mata...), og da har Arsenal og Man Utd vært våkne veldig våkne. Hvem vet. Plutselig er Cavani fremst for dere. Eller Higuain. Spennende Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg tror at Wenger liker polakker, så det blir nok Lewandowski Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Benteke hadde vært orgasmisk. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Benteke hadde vært orgasmisk. Work raten hans er elendig. Farlig fremfor mål, men en ganske lat spiller som ikke jager ball eller legger press på forsvarerne. Det så man i går. Skal sies at jeg tar nesten hvem som helst foran Welbeck.. Benteke inkludert. Jeg tror at Wenger liker polakker, så det blir nok Lewandowski Har faktisk også vært innom tanken på Lewa som en sannsynlig fremtidig Arsenal-spiller, men tror han blir en stund i Bayern før en slik overgang eventuelt blir en realitet. Han signerte tross alt en 5-årskontrakt med Bayern, og prisen blir isåfall svært stiv om de skulle selge han etter bare èn sesong. Personlig håper jeg på Lacazette fra Lyon om vi skulle hente en spiss. Potensiale til å bli noe ala Suarez i fremtiden tror jeg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Trenger vel ingen forsterkninger pdd. Men det spørs om Cazorla drar eller om han blir, i så fall trenger vi et par midtbanespillere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Å tro at troppen vår er bra nok og ikke trenger forsterkninger er bra naivt. Vi er milevis bak Chelsea i ligaen, og har ikke sjanse til å konkurrere i Europa. Selvfølgelig må vi forsterke troppen! DM er første-pri, imo. Ja, Coquelin har vært god, men med han ute så står vi uten DM igjen. Arteta og Flamini er pure garbage og bør settes på første fly ut av London. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå