Jakobk Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Starta ikke Maicon da? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Husker ikke så langt tilbake. Men var hvertfall et par kamper hvor de ble rævkjørt fordi Luiz, Alves og Marcelo gjorde store forsvarstabber, gang på gang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Petter Veland kaller han Paulista "en løs kanon". Akkurat det vi trenger. Enda en løs kannon.... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Sammenlignes med Pepe enkelte steder ser jeg. Flott 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Meh, står over... Reid frem til sommeren, takk. Så Merte ut, Hummels inn (skjer ikke, men hadde vært knall) Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Reid er ikke akkurat det vi trenger. Attitude vokser ikke på trær. Paulista for alle penga Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 "Arsenal jakter Real Madrid-spiller Den spanske midtbanespilleren Asier Illarramendi skal være i Arsene Wengers kikkert. 24-åringen, som kom fra Real Sociedad i 2013, sliter med å spille seg inn på laget, men Arsenal kan få konkurranse. Ifølge The Mirror skal nemlig Athletic Bilbao også være interessert." Mnja... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Var meget god for Bilbao. Det er en grunn til at RM kjøpte ham. Har vel ikke spilt noe særlig i det siste så vet ikke hvordan han har utviklet seg. Er nok uansett en oppgradering på det vi har Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Var meget god for Bilbao. Det er en grunn til at RM kjøpte ham. Har vel ikke spilt noe særlig i det siste så vet ikke hvordan han har utviklet seg. Er nok uansett en oppgradering på det vi har Hva snakker du om? Han har da aldri spilt for Ath.Bilbao? Ble vel kjøpt fra Real Sociedad i 2013. Hadde vært positivt til han om han skulle komme hvertfall. Hadde en sterk sesong før han gikk til R.Madrid. Endret 24. januar 2015 av Tkse Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Var meget god for Bilbao. Det er en grunn til at RM kjøpte ham. Har vel ikke spilt noe særlig i det siste så vet ikke hvordan han har utviklet seg. Er nok uansett en oppgradering på det vi har Hva snakker du om? Han har da aldri spilt for Ath.Bilbao? Ble vel kjøpt fra Real Sociedad i 2013. Hadde vært positivt til han om han skulle komme hvertfall. Hadde en sterk sesong før han gikk til R.Madrid. Ja, jeg blander. Det er Bilbao som er interessert i å hente ham nå mens vi vil vente til sommeren. Visstnok Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Er faktisk veldig positiv til Illaramendi. Kanskje ikke god nok til førstelleveren til Real, men før være god nok for oss, og bare 24 år. Uansett, han er cup-tied i CL, og vil vel heller ikke komme før sommeren. Vi kan ikke gå igjennom denne sesongen uten en DM til. Coq har vært god, men jeg vil overhodet ikke hvile han til fordel for Flamini eller Arteta (sistnevnte er vel også langtidsskadet?). Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Var det ikke snakk om at Arteta var ute like lenge som Debuchy? Godt mulig jeg har blingset og lest feil. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Var det ikke snakk om at Arteta var ute like lenge som Debuchy? Godt mulig jeg har blingset og lest feil. Arteta var estimert til 6 uker. Litt under halvparten av Debuchy (3 måneder). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Var det ikke snakk om at Arteta var ute like lenge som Debuchy? Godt mulig jeg har blingset og lest feil. Arteta var estimert til 6 uker. Litt under halvparten av Debuchy (3 måneder). Begge har samme return date på physioroom Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Endret 24. januar 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Lordy Er skeptisk til Paulista skal jeg være helt ærlig... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Rødt innen tre kamper. Book it! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Vi trenger hvertfall en sterk midtstopper som ikke er redd for å gå i duell. Mertesacker er kanskje 2 meter men han er ei jævla pyse, i tillegg er han elendig i luften. Har enda dette i minnet: Huff.. På tide å kassere tyskern. Endret 24. januar 2015 av Adrax Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Det sier sitt når Villareal-fansen er glad for at han drar og at de får så mye for han... Har mine tvil til denne overgangen. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Når det kommer til spillerkjøp så stoler jeg som regel på Wenger. Kommer til å gi Paulista noen kamper før jeg gjør meg opp en mening. Han er i hvertfall en forsvarsspiller, så Wenger er ikke totalt blind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå