MartinF Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Akkurat nå er jeg fullstendig #care til Bielik. En guttunge som nettopp fylte 17 år og har så godt som null førstelagserfaring. Ikke akkurat det vi trenger foran en tøff vårsesong... Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg hadde blitt kjempeglad om Arsenal kjøpte Tiote. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Tar heller Anita. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Nei, Anita vil jeg se i svart og hvitt under en ålreit manager. Kanskje dere kan lure til dere Colback au? Kjøp Tiote for 9m og få med Colback på kjøpet. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Huff, må være trist å se ginger pirlo og Tiote en gang i uken... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Paulista ser sannsynlig ut. Wenger bekrefter: Arsène Wenger insists he is ready to strengthen his squad with the right players “no matter what the price”.The Arsenal manager has confirmed that talks are ongoing with Villarreal over the potential signing of defender Gabriel Paulista.The Brazilian centre-back is yet to play for his national team so does not fit the minimum criteria for a work permit, but Wenger says the club will try to get the deal done this month.“We are talking at the moment. Can we find an agreement or not? I don’t know. We are slowly progressing but there’s a chance,” the manager said.“We are ready to pay the price we think is right for a good player, no matter what the price is. If we think it’s the right price we will pay.“[The deal is] 50-50 at this moment. We respect the rules in England - when you buy a player who does not fulfil the criteria and needs a work permit, you go in front of a commission and they tell you yes or no. We will accept that.”Work permit rules are due to change this summer, with players costing more than £10 million not requiring a work permit and Wenger admits it could have a bearing on the deal for Paulista.“First of all I don’t really understand the logic of this rule,” he said. “[i don’t understand] the logic that the availability of the work permit is linked exactly with the amount of money you spend. It should be linked with the quality of the players only.“Secondly we want the player. If a player we want needs a work permit then we’ll [do] it now because we will not necessarily want to do it in the summer. We are short at the moment so no matter what the rules are, we have to do it now.” Endret 22. januar 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 50/50 betyr i praksis 100% sikkert. Det er svært sjeldent at en arbeidstillatelse kommer i veien for en signering, det skjer naturligvis. Men jeg tror ikke det blir et problem uansett. Det virker som at Wenger har godtatt summen Villareal vil ha, og nå er det bare arbeidstillatelsen som gjenstår. Den tror jeg blir å gå igjennom. Jeg så Gabriel Paulista spille igår mot Getafe, og han hadde noen viktige klareringer og taklinger. Ble positivt overrasket over passningsfoten hans faktisk. Når det er sagt, så merkes nivået mellom spania og england ganske mye. Forsvaret til begge lagene igår virket egentlig litt fraværende. En spiller som Hazard eller Alexis kan gjøre mye skade på slike forsvar. Spent å se om Paulista takler overgangen og om han tilpasser seg fort til engelsk fotball. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Kan jo håpe på en ny signering etter at Paulista er i boks. (Hvis det blir en realitet) Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Er han verdt £15m? Aner ingen verdens ting om han. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Visstnok late bloomer ala Kos. De som har fulgt Villareal mener han er årsaken til deres stabile forsvar. Så spørs det da hvordan han fungerer med Per eller Kos. Statsene hans fra kampen i går var bra. 15m er ingenting lenger. Fikk vel ca det for Vermaelen og Chambers kostet mer Endret 22. januar 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Er han verdt £15m? Aner ingen verdens ting om han. Etter min mening, nei. Men jeg vet selvfølgelig ikke nok om han. Nå syns ikke jeg at Chambers var verdt prisen vi betalte heller. Men det er vel sånn markedet er for tiden. Før i tiden ble midtstoppere kjøpt for slikk og ingenting, nå er verdien steget en god del på forsvarsspillere. Samme gjelder keepere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Chambers er dyrere fordi han er britisk. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Chambers er dyrere fordi han er britisk. Det spiller selvfølgelig også en rolle ja. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Så 15m for en etablert midtstopper, som har vært veldig bra for laget sitt siste 2 sesongene og som fremdeles har sine beste år fremfor seg er dyrt? Logic much... Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Så 15m for en etablert midtstopper, som har vært veldig bra for laget sitt siste 2 sesongene og som fremdeles har sine beste år fremfor seg er dyrt? Logic much... Har du sett Paulista spille i det hele tatt? Det eneste du har lest er et sitat fra en eller annen som har sagt at Paulista er god. Om han er verdt pengene gjenstår fortsatt å se. Jeg synes prisen er noget stiv ja. Tviler egentlig på at Wenger ville bruke £15m på han men selv han innser at det er nødvendig å punge ut mer cash enn man vil. Å signere en midtstopper av kvalitet i januar-vinduet er ikke bare bare. £10 høres ut som en passelig sum i mine ører. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Det er ikke vi som bestemmer prisene i markedet... £15m er som nevnt over, ingenting lengre. Jeg har aldri sett fyren spille, så jeg kan ikke uttale meg, men jeg har absolutt ingen problemer med å betale £15m for en god stopper. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Petter Veland som er Villareal-supporter mener Paulista er Villareals 3. beste stopper og at prisen er høy. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Arsene doing Diamond Club Q&A now has just said that Paulista deal virtually done, then tried to backtrack after giving too much away Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Kommer aldri til å bli komfortabel med en brasilianer som stopper tror jeg. Har ærlig talt ikke sett mye av han, men stoler på at Wenger vet hva han driver med(skal ha kreds for å kjøpe brukbare spillere når han først handler.) Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Kommer aldri til å bli komfortabel med en brasilianer som stopper tror jeg. Har ærlig talt ikke sett mye av han, men stoler på at Wenger vet hva han driver med(skal ha kreds for å kjøpe brukbare spillere når han først handler.) Har du flashback til VM i fjorsommer..? To be fair så var Thiago Silva meget god. Var bare det at når han ble skadet(suspendert?) så hadde de 4 stk bakerst som var helt ubrukelig defensivt. Dèt inkludert Marcelo, Luiz og Dani Alves.. Endret 22. januar 2015 av Adrax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå