OhEasy Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Må sikkert doble budet skal vi få Schneiderlin. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Schneiderlin er skadet. Da kommer vel han? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Vet ikke hvordan det fungerer med medical og spillere som er skadet i overgangsvinduet..? Sies at Schneiderlin er ute i 2-3 uker pga. hamstring. Om ikke den overgangen virket usannsynlig fra før av, så gjør den det nå.. Endret 16. januar 2015 av Adrax Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Schneiderlin er skadet. Da kommer vel han? Enda en ting som gjør at han passer enda mer i Arsenal. Edit: Han er tilbake, i følge physioroom, 1. februar. Koeman driver med noe lureri her tror jeg. Haha. Endret 16. januar 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 RYKTE: Arsenal og Southampton skal ha kommet til enighet om en overgang for Morgan Schneiderlin verdt £25m. (Express) Bare for å ha noe håp å tygge på til vinduet stenger Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Aldri skjønt greia med å hive inn rykter fra totalt upålitelige "kilder"... 1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Tja, et rykte er jo akkurat det, et rykte. Kjedelig om man bare skal diskutere bekreftede spillere. Dessuten har jeg ikke noe bedre å gjøre en lørdagskveld! Valget mellom å pakke og slenge ut lite troverdige rykter er et lett valg. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Tja, et rykte er jo akkurat det, et rykte. Kjedelig om man bare skal diskutere bekreftede spillere. Det er fortsatt forskjell på et rykte fra The Times og et rykte fra Daily Express/Daily Star/Caught Offside. De tre sistnevnte finner på nye ting daglig, uten at "ryktene" har rot i virkeligheten. Hvis du ser hvor utrolig mange rykter Express og Star kommer med hver dag, så skjønner du at de sitter å dikter det opp rett før de publiserer artiklene sine. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Same shit every year. Finn noe annet å si da Wengz Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Her er tingen, vil en backup midtstopper hjelpe oss til en 4 plass? Tvilsomt. Vi får konsentrere oss om å klare å kvalifisere oss til Europa league. Så kan vi heller se om vi finner en midtstopper som kan ta over for Per på sikt til sommeren. Men uansett, jeg kunne sikkert brukt en times tid og finne en liste over midtstoppere som hadde vært fin backup. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg kan gjerne ta den jobben om det er så forbanna vanskelig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Da er Bielik offisielt klar: http://www.arsenal.com/news/news-archive/20150121/arsenal-complete-krystian-bielik-deal Videre så ryktes det i dag at vi er nærme midtstopperen Paulista som spiller i Villareal. Spansk media sier at Villareal har akseptert et bud, men at arbeidstillatelse kan bli vanskelig at spilleren er brasiliansk, da spilleren ikke har spilt nok landskamper. Engelsk media sier vi er ute etter Tiote og har lagt inn et bud på 8m. Stiller meg litt skeptisk til i hvert fall Tiote om det stemmer. For et par år siden, kanskje, men nå har han vært en skygge av seg selv. Overgangen gir ikke særlig mening for meg. Bedre å vente til sommeren der flere potensielt er tilgjengelige? En Bender f.eks? Schneiderlin? Paulista har jeg ingen formening om. Det sier han er veldig god og er hovedgrunnen til at Villareal gjør det bra i La Liga. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 "Arsenal are said to be in talks with Roma over a potential move for Italian striker Mattia Destro. Gazetta dello Sport is reporting the Gunners are due to meet with the 23-year-old’s representative Claudio Vigorelli but they could face competition from north London rivals Tottenham for the player’s signature." - SkySports Vært mye fuzz rundt Destro og Arsenal de siste ukene, og nå melder SkySports om dette også. Lurer på om det faktisk er noe i det. Tror isåfall det er det snakk om et låneopphold, og det tror jeg kun fordi Destro har vært så mye på utlån tidligere. Wenger bør ha innsett til nå at Welbeck ikke er den beste avslutteren akkurat. Kan være greit å ha Destro for å kjempe om spissplassen sammen med Giroud. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Blir kjempeglad hvis vi henter Paulista, Schneiderlin og Cavani, men det er desverre ikke realistisk.Tiote og Destro er for meg ikke akseptabelt. Vil ha spillere som kan gå rett inn i start 11'ern her LEKER vi ikke fotball AW. Endret 21. januar 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Cavani blir aldri å skje. Wenger liker lagspillere, og Cavani blir en for egoistisk type spiller. Wenger vil ha spisser som Giroud, som kan servere assists i hytt og pine i tillegg til bra link-up spill. Paulista er den mest realistiske overgangen. Tviler på Schneiderlin blir å velge Arsenal om Tottenham også kjemper om han. Schneiderlin vil til Tottenham siden Pochettino er der. Han ble jo lynforbanna på twitter i sommer når overgangen til Tottenham ikke gikk i land. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Paulista vil jeg si er realistisk. Schneiderlin også forsåvidt, men ikke før til sommeren. Cavani trenger vi egentlig ikke. Måtte ha vært i sommer og i stedet for Welbeck. Giroud fungerer faktisk veldig bra i vårt oppsett, selv om han misser en del 100% sjanser. Vi er ikke avhengig av at han putter 30 mål per sesong. Vi har Alexis, muligens Walcott om han kommer tilbake, Welbeck er god for 10 per sesong i hvert fall. Ramsey, om han kommer tilbake, er det samme. Cazorla det samme, etc. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Paulista vil jeg si er realistisk. Schneiderlin også forsåvidt, men ikke før til sommeren. Cavani trenger vi egentlig ikke. Måtte ha vært i sommer og i stedet for Welbeck. Giroud fungerer faktisk veldig bra i vårt oppsett, selv om han misser en del 100% sjanser. Vi er ikke avhengig av at han putter 30 mål per sesong. Vi har Alexis, muligens Walcott om han kommer tilbake, Welbeck er god for 10 per sesong i hvert fall. Ramsey, om han kommer tilbake, er det samme. Cazorla det samme, etc. Dessverre jeg utelukker å kun basere meg på en spiller i en hel sesong til. Hvem var det vi sa var ego for noen vinduer tilbake og som ikke ville passe oss? Suarez.. ehh vi så hvordan det gikk. Hvis en spiller som Cavani er mulig å få tak burde vi reagere. Han er målkåt, altså noe vi trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå