fox Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Min ønske i dette overgangsvinduet er at Wenger gir seg/får sparken/sier opp/slutter. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Har ingen forventninger til vinudet. Jeg vet at han ikke kommer til å hente de fortsterkningene vi trenger. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Har ingen forventninger til vinudet. Jeg vet at han ikke kommer til å hente de fortsterkningene vi trenger. Trist at vi ikke tror det, men VET det. Det gjør meg vondt. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Får vel høre det vanlige fra Wenger. "Ingen var tilgjengelige.." Synd at han ikke innser at Mertesacker, Monreal, Flamini og Arteta er dritt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Trist at vi ikke tror det, men VET det. Det gjør meg vondt. Jepp, men sånn er det med fotballverdens mest forutsigbare manager... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Slenger inn denne listen her fra Nettavisen. Det passer jo delvis inn i denne tråden. Nettavisen har satt opp en liste med ulike kilder, rangert etter troverdighet: 1 The Times2 BBC3 The Guardian4 The Independent5 Sky Sports5 Daily Telegraph7 Daily Mail8 Daily Mirror9 The Sun10 Daily Express11 Daily Star12 Goal13 CaughtOffside Min snevre erfaring på dette stemmer godt overens med tabellen. Gir riktig inntrykk. Endret 8. januar 2015 av -Lasse Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Alt under Sky Sports kan man stryke egentlig. Muligens at DT er ok? Aldri egentlig lest de. Ellers er twitter en grei skilde til informasjon om man klarer å filtrere bort støyet Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) The Telegraph er jo nokså troverdig. Regner med det er Daily Telegraph. Ellers enig med listen. Leser alt fra Telegraph og opp. Endret 8. januar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 “If everybody is fit and available, we don't need to go on the transfer market. But we have to consider that there could be a question mark with Koscielny's fitness and we have to go out on the transfer market." Herregud.. “There will be very little activity, because all the big clubs want to keep their players, and it will be as usual quiet in the first three weeks and a bit frenetic in the last three or four days.” Hva med å være først ute slik som Chelsea istedet for å sitte å vente på at alle andre skal vise interesse/legge inn bud? Forbanna tosk! http://www.standard.co.uk/sport/football/arsenal-boss-arsene-wenger-we-dont-need-to-sign-anyone-in-january-9920039.html Vet at datoen er fra i desember, men jeg er sikker på at Wenger har samme tankegang fortsatt. Vi sender ut Podolski på lån uten å forsterke noen steder. Jævla smart. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Det er ikke noe nytt det der. Du kan sette hvilken som helst dato på den artikkelen og meningene til Wenger er de samme. Det kommer ingen i januar som vil heve klubben whatsoever. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Makten som AW har i Arsenal er egentlig helt sykt.Ingen av oss vet hva som skjer bak kulissene, men hvis noen egentlig bryr seg burde de steppe inn NÅ, mest for å legge press på idioten (AW). Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) "Arsenal-spiss på vei til Crystal PalaceYaya Sanogo går trolig på lån til Crystal Palace resten av sesongen.Ifølge L´Equipe har Arsene Wenger bestemt at London-klubben er en bedre løsning enn Aston Villa eller Bordeaux som var to andre alternativer." Endret 9. januar 2015 av Adrax Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Der er jeg faktisk enig med ham så lenge Sanogo faktisk får spilletid. Bedre med PL-erfaring. Om Villa eller CP var beste løsning stiller jeg meg ambivalent til. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Villa har jo Benteke da, så det er sikker større sjanser for mer spilletid i CP Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Villa har jo Benteke da, så det er sikker større sjanser for mer spilletid i CP Spørsmålet er hvor lang tid vil Benteke være i AV.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Har Benteke i det hele tatt vært så god denne sesongen? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Har Benteke i det hele tatt vært så god denne sesongen? Nei, han har vist takter fra fjoråret men langt ifra samme form som før. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Har Benteke i det hele tatt vært så god denne sesongen? Nei, han har vist takter fra fjoråret men langt ifra samme form som før. Han er nettopp tilbake fra skade, chill. Endret 9. januar 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Har Benteke i det hele tatt vært så god denne sesongen? Nei, han har vist takter fra fjoråret men langt ifra samme form som før. Han har nettopp tilbake fra skade, chill. ? Er klar over at han er tilbake fra skade, jeg påpeker at han ikke har vært noe god. Skade eller ei. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Pressekonferanse med Wenger nettopp. Han har bekreftet at vi ikke blir å signere noen offensive spillere dette vinduet. Grunnen er fordi vi har så mange i de posisjonene. Han sier også at det er derfor Podolski dro, fordi det fantes så mange i hans posisjon... Isco-ryktet har han avvist og begrunnet med at vi har nok kreative spillere. Han vet om Bielik men ikke nær noen overgang. Videre sa han "We are short on our defensive side of our game but not on our offensive side" Ikke noe nytt eller overraskende med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå